Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mett?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-12-06, 19:15   #1
Katovi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Alder: 47
Innlegg: 30
Katovi er på en erverdig vei

Mett?

Jeg føler meg mett hele dagen nå... God og mett også! Er dette riktig da?
Skal man kunne være mett når man skal slanke seg med lavkarbo? Eller er det jeg som gjør dette feil?
Har vel spist et par ekstra små måltider (røyket laks og egg) bare fordi jeg har lysst på sukker.....
Blir tilsammen 5 måltider i dag..
En annen ting, er at jeg føler meg litt "tung" og energiløs...? Er vel kanskje fordi jeg nå ikke er "høy" på sjokkis og karbo!?
Dette er min 2 dag på veien til et bedre liv...

Katovi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: jeg leter etter noe passende... Men lavkarbo blir det! Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:40   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Mett?

Det er helt riktig at du skal føle deg god og mett på lavkarbo, det å være sulten er jo pyton

Du vil oppleve det å være energiløs, sliten og kan få litt hodepine i begynnelsen, men det vil gå over. Drikk masse vann og hold ut så blir alt veldig mye bedre om kort tid.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:52   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mett?

Ser du er på forsøksstadiet. Det du opplever er normalt, men se litt på de ulike filosofiene og se om det er en som passer for deg eller som du kan tenke deg å prøve. Ganske greit å ha "regler" å forholde seg til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 19:53   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mett?

Det er ikke hvor mye du spiser som betyr noe, men HVA du spiser.

Så jeg spør jeg. Hva spiser du ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 10:34   #5
Katovi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Alder: 47
Innlegg: 30
Katovi er på en erverdig vei

Sv: Mett?

Jeg ser at du Nille har slanket deg ved hjelp av Atkins og jeg tror det er dette jeg også vil forsøke.
Mamma har gjort det (i samråd med lege og en noe spesialtilpasset diett for henne) og hun sier jeg skal få en bok (når jeg kommer dit om 3 uker ca).
Disse dagene har jeg spist matvarer som jeg fant på en liste her på forumet. Mat som man skulle spise de første 14 dagene etter som jeg kunne forstå?
Tar i mot all tips og veiledning jeg kan få!!

Katovi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: jeg leter etter noe passende... Men lavkarbo blir det! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Å være mett, er lettere enn å være trist sunbeam Nyheter / media 1 16-03-06 01:53
Jeg er så mett. Gine Lavkarbo generelt 5 12-07-05 16:30
Fett metter minst Kristian Lavkarbo generelt 16 10-10-04 07:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no