Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger råd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-12, 22:00   #1
Ihaaland
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1
Ihaaland er på en erverdig vei
Smile

Trenger råd

Hei

Startet på lavkarbo i juni. Gikk den første uka ned 2 kilo, men har siden dette ikke gått ned noe særlig. Kun +/- 0,5 kilo pr. uke. Veier nå 59,5, startvekt var 63,5.
Vet at jeg er normalvektig, men for eget velvære ønsker jeg å gå ned et par kilo til. Kan noen se på det jeg spiser i løpet av en dag og komme med noen råd?

Må legge til at jeg de siste dagene har hatt veldig lite energi på ettermiddagen fra ca. kl. 14 til kl.20. Forstår ikke dette helt siden jeg spiser middag i 16 tiden og burde vel fått masse energi da?

Jeg har også begynt å telle kalorier for jeg føler jeg får i meg for mye i løpet av en dag, er veldig glad i mat Jeg ligger på rundt 1500 kalorier til dagen.

Frokost: 3 hjemmelaget lavkarboknekkebrød laget av linfrø, solsikkefrø og sesamfrø. Har på godt med gul ost.
Lunsj: blandet salat med agurk, paprika, skinke, fetaost og avokado.
Middag: fisk/kylling/kjøtt med blomkål/brokkoli/sopp, stekt i smeltet smør eller smeltet ost på grønnsakene.
Kvelds: omelett av 1 egg + noen grønnsaker, evt. 150 gram cottage Cheese med kanel og frosne bringebær.
Mellommåltid: en hånd med nøtter / bacongull av og til.

Ihaaland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 22:34   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd :)

Opprinnelig lagt inn av Ihaaland, her.

Hei

Startet på lavkarbo i juni. Gikk den første uka ned 2 kilo, men har siden dette ikke gått ned noe særlig. Kun +/- 0,5 kilo pr. uke. Veier nå 59,5, startvekt var 63,5.
Vet at jeg er normalvektig, men for eget velvære ønsker jeg å gå ned et par kilo til. Kan noen se på det jeg spiser i løpet av en dag og komme med noen råd?

Må legge til at jeg de siste dagene har hatt veldig lite energi på ettermiddagen fra ca. kl. 14 til kl.20. Forstår ikke dette helt siden jeg spiser middag i 16 tiden og burde vel fått masse energi da?

Jeg har også begynt å telle kalorier for jeg føler jeg får i meg for mye i løpet av en dag, er veldig glad i mat Jeg ligger på rundt 1500 kalorier til dagen.

Frokost: 3 hjemmelaget lavkarboknekkebrød laget av linfrø, solsikkefrø og sesamfrø. Har på godt med gul ost.
Lunsj: blandet salat med agurk, paprika, skinke, fetaost og avokado.
Middag: fisk/kylling/kjøtt med blomkål/brokkoli/sopp, stekt i smeltet smør eller smeltet ost på grønnsakene.
Kvelds: omelett av 1 egg + noen grønnsaker, evt. 150 gram cottage Cheese med kanel og frosne bringebær.
Mellommåltid: en hånd med nøtter / bacongull av og til.

Jeg er også normalvektig
Mitt råd, kutt ut mellommåltider og moderer bruken av ost

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 08:07   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger råd :)

Synes det høres ut som et greit kosthold, og vekttapet er vel som forventet i og med at du ikke skal ta så mye av. Hold deg til kostholdet, men begrens gjerne osten litt slik langaard anbefaler over. Du må regne med at de siste kiloene tar litt tid, men ta det med ro. Bare du holder en grei kontroll på kostholdet ditt så ordner det seg til slutt!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no