Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Første uke er over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-06, 19:56   #1
Nanni70
Juniormedlem
 
Nanni70 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 53
Innlegg: 16
Nanni70 er på en erverdig vei

Første uke er over.

Så er jeg ferdig med den første uka på Eurodiet. Målet mitt var å gå ned 4 kg, og det klarte jeg på grammet!!! Så nå er jeg 4 kilo lettere, og ser faktisk litt lysere på livet.
Men jeg synes det er så vanskelig å spise all maten. Skal spise 5 produkter om dagen, men har sjelden lyst på mer enn 4. Noen ganger tvinger jeg i meg det siste måltidet.

Kan ikke huske jeg var så lite sulten sist. JEg spiser heller ikke særlig mye grønnsaker. Kanskje for lite.
Hvorfor er jeg slik tro?

Skal til legen på fredag. Skal spørre henne da.

Det er litt tøft å lage matpakker til jentene. Gurimalla så godt det lukter med ferskt brød med salami eller leverpostei på. Og polarbrød med jarlsberg - mmmmmm!
Men jeg holder meg hard. Det eneste jeg skjeier ut med en gang i blant er sukkerfri saft (FUN Light) eller litt Tab Extra.

Og kveldskosen min, det er 100 gram med hodekål! Litt annet enn Stratos med nøtter...

__________________

Slowly, slowly towards my goal.
Nanni70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:33   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Første uke er over.

du er kjempeflink..fortsett sånn!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 12:10   #3
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a
Thumbs up

Sv: Første uke er over.

Du har vært kjempeflink Dette vil gå kjempebra, for du er så bestemt på målet ditt.

Når det gjelder polarbrød,så er jeg så hjertens enig,for det er noe av det beste jeg kan få av brødmat. Er ikke glad i vanlig brød jeg, men polarbrød derimot....

I dag skal jeg prøve meg på spinat for første gang... Har du et tips på hvordan jeg skal tilberede den

Vi snakkes!!

  Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 14:58   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Første uke er over.

Opprinnelig lagt inn av Lille trille, her.

Du har vært kjempeflink Dette vil gå kjempebra, for du er så bestemt på målet ditt.

Når det gjelder polarbrød,så er jeg så hjertens enig,for det er noe av det beste jeg kan få av brødmat. Er ikke glad i vanlig brød jeg, men polarbrød derimot....

I dag skal jeg prøve meg på spinat for første gang... Har du et tips på hvordan jeg skal tilberede den

Vi snakkes!!

Er polarbrødet sunt? Tenker på fullkorn, eller den som heter Extreme-eller-hv-det-var....ungene er glad i det, og det er vel endel fiber i det?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:44   #5
Nanni70
Juniormedlem
 
Nanni70 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 53
Innlegg: 16
Nanni70 er på en erverdig vei

Sv: Første uke er over.

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Er polarbrødet sunt? Tenker på fullkorn, eller den som heter Extreme-eller-hv-det-var....ungene er glad i det, og det er vel endel fiber i det?

Jeg har ikke sjekket innholdsfortegnelsen på Polarbrødet. Det hvetepolarbrødet er i allefall ikke sunt!!! Men det veldig grove er kanskje det? Se hva det står på posen. Står det sammalt mel eller noe annet grov først, så regner i alle fall Fedon det som sunt.

__________________

Slowly, slowly towards my goal.
Nanni70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 05:20   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Første uke er over.

Takk for svar, Nanni!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:45   #7
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Første uke er over.

4 kg på en uke?? WOW!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke! Merete A Trening 32 02-10-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no