Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
![]() |
Mareritt ...Jeg hadde et merkelig mareritt natt til i dag...drømte at jeg bare MÅTTE ha sjokolade! Gikk så langt at jeg til og med gikk inn i en kiosk lignende bygning og plukket masse sjokolade i en pose aka stjal den for jeg passet på at ingen så meg. Følte meg elendig og det var akkurat som jeg måtte spise det, våknet opp av at jeg var nesten på gråten. Var kjempeletta at det bare var en drøm. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mareritt ...Kanskje sjokoladen er et symbol for noe annet du savner?
Og om å stjele:
Spise:
Vet ikke om du ble noe klokere nå, men man må se de forskjellige symbolene i sammenheng |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 49
![]() |
Sv: Mareritt ...Tenkte faktisk det samme som Photobscura, drømmer har jo gjerne en mening. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mareritt ...Hehe. Jeg har hatt veldig intense marerittaktige drømmer om både Ben&Jerrys-sjokoladeiskrem (phish food...) og drikkekakao siden jeg gikk i ketose - drikkekakao har jeg aldri likt, B&J's er jeg altfor glad i, men i begge tilfeller våkna jeg uhyre lettet over at det faktisk bare var en drøm og jeg kunne slutte å drømme masse skyldfølelse og anger over å ha satt til livs disse tingene også...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|