Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-10, 11:48   #1
litemeg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sogn og Fjordane
Innlegg: 17
litemeg er på en erverdig vei
Cool

Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni??

Hei. Jeg starter på atkins i morgen. Er 162 høg og veger 74 kg. har tenkt å gå ned 13-15 kg til 17. juni i år.. er dette mulig? skal i bryllaup, så hadde vert fint å fått bort litt fett på kroppen.

er helt ny her inne,, og lurer på samme tid kor mykje fett og protein en må ha i seg pr dag? i begynnelsen er det vel 20 gram karbohydrater.. men fann ikkje ut noke om fett og protein? er det ubegrenselig?

__________________
....Litemeg...
litemeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse:) Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 12:41   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni??

15 kg på 3 mnd hadde vært urealistisk for meg, og sannsynligvis for de fleste som ikke har langt mer enn 15 kg å ta av i utgangspunktet - men det er jo forskjell på folk, så vanskelig å si hvor realistisk det er for deg

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:03   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni??

Opprinnelig lagt inn av litemeg, her.

Hei. Jeg starter på atkins i morgen. Er 162 høg og veger 74 kg. har tenkt å gå ned 13-15 kg til 17. juni i år.. er dette mulig? skal i bryllaup, så hadde vert fint å fått bort litt fett på kroppen.

er helt ny her inne,, og lurer på samme tid kor mykje fett og protein en må ha i seg pr dag? i begynnelsen er det vel 20 gram karbohydrater.. men fann ikkje ut noke om fett og protein? er det ubegrenselig?

Det er fullt mulig å gå ned så mye om du følger opplegget til punkt og prikke, ikke skeier ut så mye som bittelitt og virkelig gjør så godt du kan! Lett blir det ikke, men det kan gå!

Om du hadde fulgt ketolyse, skulle du ha hatt ca 1g protein pr kg kroppsvekt og 150- 200g fett pr dag! Er vel ikke så langt unna Atkins induksjon?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:09   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Realistisk med vektreduksjon på 15 kg til 17.juni??

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

15 kg på 3 mnd hadde vært urealistisk for meg, og sannsynligvis for de fleste som ikke har langt mer enn 15 kg å ta av i utgangspunktet - men det er jo forskjell på folk, så vanskelig å si hvor realistisk det er for deg

Signerer denne

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Usikker på realistisk mål? Megvel Generell diskusjon 5 13-01-09 00:48
Hvor mye er det realistisk å gå ned? Lisekir Spørsmål og svar 3 03-04-08 18:17
Hva er realistisk ang mål? cilemora Generell diskusjon 7 18-11-07 10:52
Realistisk delmål? cilemora Ketolysekuren 2 10-09-07 14:15
Hva er realistisk vektap? Melania Lavkarbo generelt 6 08-03-06 18:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no