Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som skal begynne 1. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-11, 13:40   #276
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Drikker 3l vann fortiden og stixen viser en mellomting mellom den nest lyseste og nest mørkeste fargen. Er ikke ketosen skikkelig i gang eller drikker jeg for mye vann?

Fargen spiller ingen rolle, utslag = ketose. Veldig mørkt = du har drukket for lite vann (væske), veldig lyst = du har drukket mye vann (væske). Det er ingen grader av ketose, enten er du i ketose eller så er du det ikke.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:15   #277
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Å æsj altså
Jeg laget noen frokost pannekaker som smakte helt greit. Hadde på lerums sukkerfrie bringebær/eple syltetøy. På pannekake nr.2 dukket det opp en liten veps ut av syltetøyet !!
Fysj, jeg mistet helt matlysten.
Med brodd, føtter og to følehorn. Hjelpes!
Jammen glad jeg prøvde syltetøyet på pannekaken og ikke rett i kaka jeg skal bake mandag. Da hadde jeg nok ikke oppdaget den...

Fytti pyton! Men enig at godt han hadde alle delene sine. Om du sender inn til lerum, får du sikkert et plaster på såret

Noen som skal bake en kake til 17. mai da? ( ser jo at du Euphita skal prøve deg på en veps-kake men den frister ikke noe særlig haha) Jeg har tenkt til det når jeg bare vet hvilken. Noen som har noen å anbefale? Kommer til å bli servert til høykarbs folk også.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 18:33   #278
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Haha, vepsekake blir det nok ikke nei. Og ikke blir jeg å bake den kaka jeg tenkte heller. Får se om jeg finner noe annet smashings

Bakte Gerds ostekake idag, likte godt ostemassen men bunnen ble merkelig. For mye smørsmak etter min smak. Svigermor likte den da

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:50   #279
wonderwoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
wonderwoman er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

I dag har jeg prøvd meg på Fun light-gele. Brukte granateple, og det ble kjempegodt. Prøvde to froskjellige toppinger. 1 ss rømme med 1 ts sukrin og noen dråper vaniljeessens, nam!! Og så stivpisket jeg litt krem og blandet med et pisket egg med 2 ts sukrin, også nam! Denne geleen blir kjekk og kunne ty til når jeg har lyst på noe godt:-) I morgen har kjæresten min bursdag, så da tenkte jeg å lage sjokolademousse. Noen som har en oppskrift de har prøvd og er fornøyde med? Har aldri laga det før.

__________________




wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:17   #280
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Geléen ble god ja! Jeg laget av gele av funlight granateple til ostekaka, smakte godt ja

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:44   #281
Tommeline
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Tommeline er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hei, startet idag jeg. Gått på Easylife pulver i 6.5 uke, men tok min siste shake til frokost idag. Så har jeg handlet masse mat idag, fylt opp kjøleskapet.

Ble omelett med paprika, løk og ost til lunsj, så middag ble lakserull (fra ica) med seterrømme og salat. Hadde pause på jobb bare 3 timer etterpå og da var jeg ikke sulten, men spiste 6 spekeskinkebiter og 1 babybelost. Så 2 små kakestykker av en lavkarbokake (smakte kokos) nå ikveld (er flere på jobben som er begynt med lavkarbo, så hun ene bakte ikveld). Har verken veid eller telt karber. Rakk bare hive i meg mat før jeg måtte på jobb.

Satser på en bedre dag imorra.

Har jo vært i ketose hele tiden, men aner ikke idag. Har 1 stix jeg tenkte å ta imorra kveld. Må få bestilt meg vitaminer og stix. Har allerede ketolyseboka.

Tommeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:17   #282
caramba
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nannestad
Innlegg: 92
caramba er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Lest siste nytt her, og tanken som slo meg er, hvor mange karber er det i en veps???


Vært litt fysen og rastløs de siste dagene, kanskje fordi jeg har spist en del kylling og fått i meg for lite fett. Tom for cocosa ble jeg også, så regner med at det er fett det skorter på.

caramba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:22   #283
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Caramba, mye protein iallefall hahaha

Velkommen Tommeline! Du "kjenner" meg
(sjekk prikk)

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 07:30   #284
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Fin start på dagen, ned 0,7kg siste uken
Så lenge det går rette veien er jeg kjempe fornøyd

Kommende uke blir en utfordring med både 17.mai og 80 års lag, men har tilbudt meg å bake kake, og den/de blir lavkarbovennlig, så satser på det skal gå fint

Ha en fin dag, må fyke avgårde til jobb

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:08   #285
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Minus 2,3 kg siden mandag! WEEEEEEE! Å så er jeg så stolt av meg selv! Har aldri gått så lenge på kuren uten å sprekke! Å gjett hva? Det er ikke vanskelig å ikke sprekke heller I går så var jeg med ei veninne som hele dagen spurte meg om jeg ville ha sjokolademelk, brus, pizza, milkshake osv.. Men jeg sa NEI! Er så glad for at jeg ikke tok et pizza stykke

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:38   #286
Holtapp
Juniormedlem
 
Holtapp sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 24
Holtapp er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hei Unnimoor,
Jeg er så enig med deg. Denne kuren er perfekt. Det som er så bra er at jeg blir ikke fristet til , å spise noe jeg ikke skal. Var på besøk i går og ble tilbudt sjokoladekake (noe av det beste jeg vet), men takke pent nei og det uten problemer. Fantasktisk!
I gårkveld spiste vi pizza laget på bakemix kjmpegod, og dagen før hadde vi taco bare jeg hadde eggewraps i stede for lefser/shell.

Men en annenting Unnimoor, ser du har lily ticheren du også. Hvordan får du til at det står lost? Hos meg står det gained

__________________

Holtapp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:12   #287
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Holtapp, her.

Hei Unnimoor,
Jeg er så enig med deg. Denne kuren er perfekt. Det som er så bra er at jeg blir ikke fristet til , å spise noe jeg ikke skal. Var på besøk i går og ble tilbudt sjokoladekake (noe av det beste jeg vet), men takke pent nei og det uten problemer. Fantasktisk!
I gårkveld spiste vi pizza laget på bakemix kjmpegod, og dagen før hadde vi taco bare jeg hadde eggewraps i stede for lefser/shell.

Men en annenting Unnimoor, ser du har lily ticheren du også. Hvordan får du til at det står lost? Hos meg står det gained


Så flink du er! Er så godt å ha god samvittighet!

Hmm.. Jeg vet ikke egentlig Men prøv å lag en ny, å hvis det blir det samme da, så kan det hende du har skrevet feil vekt på feil sted eller noe? Men hvis ikke så vet jeg ikke.. Hmm, rart!

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:14   #288
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Unnimoor, her.

Så flink du er! Er så godt å ha god samvittighet!

Hmm.. Jeg vet ikke egentlig Men prøv å lag en ny, å hvis det blir det samme da, så kan det hende du har skrevet feil vekt på feil sted eller noe? Men hvis ikke så vet jeg ikke.. Hmm, rart!

Eneste gangen jeg fikk sånn var når jeg skrev målvekta mi på startvekta og omvendt! Kanskje det er problemet?

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:18   #289
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Holtapp: Ja er sikkert som Unnimoor foreslår ang tickeren din, at du har byttet om på hvor startvekt og ønsket vekt skal stå!
Jeg har veiing i morgen, er spent. Dvs jeg trør på den vekta stortsett hver dag så har en viss peiling inntil i dag morres, da skjedde noe ejg ikke skjønenr Kanskje ett hint om å la være å trø på vekta så ofte

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:35   #290
Holtapp
Juniormedlem
 
Holtapp sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 24
Holtapp er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Ja, veidagen min er tirsdag. Spent jeg også, men som deg trør jeg på hver morgen ..... ikke bra, men klarer ikke la være. Må liksom følge litt med. Du får satse på at det har ordnet seg til i morgen.

Takk Unnimor, skal prøve å lage en ny. Godt med folk som er hjelpsomme.

I går laget jeg brød, og det var fantasktik å spise brød med pålegg til frokost johooo. Trenger litt avveksling fra omelett, eggerøre og bacon

__________________

Holtapp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:43   #291
Holtapp
Juniormedlem
 
Holtapp sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 24
Holtapp er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Euphita og Unnimoor!!

Datageniet , helt utrolg hvordan det henger i sammen oppe i hodet mitt av og til.
Tusen takk for hjelpen!

__________________

Holtapp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 13:14   #292
FrustrertFrøken
Medlem
 
FrustrertFrøken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 75
FrustrertFrøken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Holtapp, her.

Euphita og Unnimoor!!

Datageniet , helt utrolg hvordan det henger i sammen oppe i hodet mitt av og til.
Tusen takk for hjelpen!

Yeeii Bare hyggelig

__________________
FrustrertFrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 18:52   #293
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Kryper til korset og tilstår: jeg var i konfirmasjon og spiste kake (:P) Angrer litt nå ja, men nå er det gjort. begynner på ny i morra.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 19:18   #294
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Vi er egentlig lite lure som begynner på en slankekur i mai, med konfirmasjoner og 17.mai for døren En og annen sprekk er vel nesten ikke til å unngå!

Dette gjorde jeg for 4 år siden og, snakk om å være korttenkt haha! Men, jeg skal ikke droppe ut som jeg gjorde sist.

Straks fersk torsk til middag :nam:

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:33   #295
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Vi er egentlig lite lure som begynner på en slankekur i mai, med konfirmasjoner og 17.mai for døren En og annen sprekk er vel nesten ikke til å unngå!

Dette gjorde jeg for 4 år siden og, snakk om å være korttenkt haha! Men, jeg skal ikke droppe ut som jeg gjorde sist.

Straks fersk torsk til middag :nam:

hihi... men fordelen er at vi blir slanke og fine til sommeren da

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:41   #296
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av wonderwoman, her.

I morgen har kjæresten min bursdag, så da tenkte jeg å lage sjokolademousse. Noen som har en oppskrift de har prøvd og er fornøyde med? Har aldri laga det før.

Jeg lager av og til en hurtigvariant:

1 ss smør smeltes
30 g sukkerfri sjokolade (evt. mørk sjokolade) has i smøret, la det stå

pisk 1 egg til eggedosis med sukrin etter smak

Rør sammen smøret og sjokoladen godt. Bland alt, rør godt og sett i kjøleskapet i 30-60 min. Mmmm! En liten kremdott (fløte + sukrin) på gjør det nok enda bedre.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:04   #297
wonderwoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
wonderwoman er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg lager av og til en hurtigvariant:

1 ss smør smeltes
30 g sukkerfri sjokolade (evt. mørk sjokolade) has i smøret, la det stå

pisk 1 egg til eggedosis med sukrin etter smak

Rør sammen smøret og sjokoladen godt. Bland alt, rør godt og sett i kjøleskapet i 30-60 min. Mmmm! En liten kremdott (fløte + sukrin) på gjør det nok enda bedre.

Takk for tips:-) Jeg prøvde meg på en variant med fløte i dag. Men sjokoladen ble ubrukelig. Jeg brukte 86% mørk sjokolade som jeg smelta i vannbad. Men da jeg skulle røre i egg ble den kornete og hard. Noen som vet hva jeg gjorde galt?? Anyway, jeg pælma sjokoladen, så ble det bringebærmousse i steden. Godt det også, og bursdagsbarnet ble fornøyd:-)

Sprekker må man vel regne med. Så lenge man penser inn på riktig spor igjen, isteden for å tenke at shit, nå har jeg ødelagt alt så da er der bare å spise (som jeg har gjort maaange ganger). Da går det an med en sprekk:-)

__________________




wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:05   #298
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Gratulerer med flott vektnedgang, unnimor og alle dere andre! Kan være stolte av dere!!
Jeg har motstått fest og hjemmelaget loff og sjokoladekake! Var i 30 årslag og der var det servering av både tørt og vått, jeg var flink og falt ikke ut av ketosen i det hele tatt. Inntok 3 liter pellegrino, to kaffekopper, gryterett og salat.
Hadde egentlig en liten sprekk planlagt, men det fristet liksom ikke.
Spiste like før vi dro så jeg ikke var utsultet og det lønner seg nok.

På vekta i dag fikk jeg belønning; ned 2,7 kg siste uka!!!!! *weeee* Kjempehappy. Nå gjenstår "bare" 17.mai og eksamenslesing uten noe snop... *minne seg selv om å være passe mett hele tiden*

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 23:02   #299
Holtapp
Juniormedlem
 
Holtapp sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 24
Holtapp er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Sjokolademouss fra Ketolyseboka (totalt 10 karb.)

3dl kremfløte
2ss usøtet kakaopulver (bakekakao)
Strøsukkererstatning tilsvarende 2-3 ss sukker
2 egg
5 plater gelantin

Alle ingrediensene skal ha romptemp.
Visp fløte og kakao. Når det tykner tilsett sukkererstat.
Skill eggene. Stivpisk eggehvitene, og pisk eggeplommene lysegule.
Legg gelantinen i kaldt vann i ca 5 min, smelt gelantin platene i 1 dl varmt vann og så avkjøl litt.
Vend alt inn i kremen. Sett til kjøling.
Denne er sikkert god, ha ikke prøvd den, men har laget hjemmelaget sjokolade is med den krem med bakekakao.

__________________

Holtapp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 08:40   #300
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Super vektnedgang Trultemamma! Så flink du var i helga da *imponert*

Vekta mi viste +600g i går og jeg skjønte ingenting, helt til i går kveld.
Da kom tanta på besøk
Så idag var de +600 borte og jeg veier det samme som på fredag.
Ned 1,2 kg siste uka, er veldig fornøyd med det Trodde jeg kom til å gå opp mere i forbindelse med tantebesøk. Veldig greit om det bare er en svosj opp også ned igjen Også burde jeg slutte å trå på vekta hver dag, I know...

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? SiljeX Spørsmål og svar 3 25-03-11 12:18
Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? Drømmepie Ketolysekuren 53 01-07-09 09:29
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no