Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-10, 00:10   #176
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

hahahahahahaha Monica trodde du skrev natta alle TAPERE hihihi-nå må jeg snart legge megVeiedag i morgen-i dag-jeg også!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:29   #177
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

HiHi .. Måtte lese det to ganger jeg også

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:07   #178
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

juhuuuuuu!!!Ned 1,2 kg på en uke YESSYESSYESS! Høres ikke så mye ut for dere som suser ned, men for meg er dette DIGG! Ned 6,1kg på 6 uker nå








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:14   #179
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer masse så flink du har vært

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:35   #180
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Lotta!!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 10:59   #181
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

syns det høres mye ut jeg da ,,og nå rasa du ned ,, vi raser ned i røkk og napp alle sammen,,
så gratulerer

her går det opp å ned nå ,, holder dietten men samler vann ,og plutselig en dag er vannet borte og enda fler kilo vekk,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:05   #182
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

I forhold til mange andre er dette lite, men JEG er fornøyd ja, bevares!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:22   #183
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hipp Hurra ! Masse gratulerer Streber ! Synes dette er kjempebra jeg !

Jeg har også vært på vekten - men står på stedet hvil....hverken ned eller opp...satser på at det går bedre neste uke.
Takk for svaret Monica - jeg bruker vel kanskje det som motivasjon jeg også egentlig.
Ellers skal jeg jammen prøve den geleen jeg også

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:19   #184
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer streber, endelig løsnet det!!!
Du har kommet langt på seks uker

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:20   #185
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvor lang tid må jeg beregne på geleèn fra den lages til den kan spises?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:29   #186
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

I forhold til mange andre er dette lite, men JEG er fornøyd ja, bevares!

du vet ,noen går ned fort i starten ,og noen går ned sagte ,men helt til slutt har vi nok brukt like lang tid,
så du skal se at du nå går fortere ned ,og de som gikk ned mye i starten,dem går det sagtere for nå,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 15:21   #187
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

hahahahahahaha Monica trodde du skrev natta alle TAPERE hihihi-nå må jeg snart legge meg

Ha ha ja nå lo jeg godt! Ja da hadde jeg vært litt av en oppmuntrende dust her i forumet...kjære meg...ja ja, det var enda godt det var dere som leste feil...

FANTASTISK VEKTNEDGANG STREBER, DET ER MYE!!!!!!!

Hipp hurra for deg!...tre deilige duskedamer til deg!
Tenk du har gått ned over 1 kilo i uken! Det er knall bra! Ble veldig glad på dine vegne! Enig med andre her...vi går nok ned i forskjellige tempo, men sluttresultatet blir det samme!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 15:32   #188
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg ble så glad for streber at jeg glemte jo å skrive resultatet mitt idag. Ned 800 gr....og er strålende fornøyd med det!

En ekstra bonus til meg var at jeg klarte å jogge nesten 20 min igår...det er mange år siden! Mannen min meldte seg inn på Elixia igår og vi trente sammen. Herlig å ha noen å dele treningsgledene med!

Nå er mitt mål å nå 80 kg. til 15 des. da skal jeg på kontroll!!!!

Det er litt pussig for i 2 dager nå har jeg vært så mett og spist ofte nok men ikke så mye, men idag....herlighet...jeg er matvrak....allerede 3 barer....uff må bare bekjenne mine dårlige vibber, men er råsulten idga. Men så har jeg heller ikke fler måltider igjen og har bestemt meg for salat i 18-tiden og så får jeg bare drikke te til det tyter ut av ørene på meg....uff og uff...godt å få sagt det...
...rart når man endelig svever av gårde får man sånn sulte-dag!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 16:29   #189
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Monica for skryt/oppmuntring!!!
Herrejemini, glemte å si at jeg så et tall i dag, på veiedag som jeg ikke har sett siden i 08! 79,3 kg stod det

Har fått meg Tanitavekt nå-men kjenner jeg kvier meg for å begynne å bruke den, kan jo hende den viser mye mer og det var jo så gøy å komme under 80 nåMå jo bruke den når mannen var så snill å bestilte den fordi jeg sa jeg ønsket meg den

Monica jeg har med 3 dagers mellomrom stort sett- en matvrak dag-da får jeg lov å spise et produkt eller to ekstra altså, istedet for å klikke på noe ulovlig. Det går jo ikke superfort med meg, men det går jo nedover, så det gjør tydeligvis lite med et måltid ekstra eller egg i pannekake eller ekstra mye grønnsaker en dag-som er mine triks for å holde meg på matten

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 16:32   #190
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Å, så flott, Streber, endelig.

Vi ligger helt likt an som du ser, etter seks uker, dvs du leder med 100 gram. Så kom ikke her.

Kjempeflott nedgang, Monica. Sikker på at du når målet ditt til jul.
Jeg håper også jeg går ned fire kilo til før bursdagen min som er den 20.desember, men jeg kan ikke bli skuffet hvis ikke, for så lenge man følger dietten til punkt og prikke så kan man ikke tillate seg selv å bli skuffet.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 16:33   #191
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Og akkurat samme tall på vekta. Herlig å se 70-tallet igjen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:28   #192
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Hvor lang tid må jeg beregne på geleèn fra den lages til den kan spises?

Den kan spises når den er stiv. Det tar gjerne et par timer. Den har reddet meg mange ganger når jeg har hatt lyst på noe og ikke riktig har visst hva.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 18:32   #193
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja herlig å nå målet, men som med deg Titti så gjør vi alt riktig og kroppen jobber seg ned i den farten det tar. Den trenger vel litt tid til forandringer den også, sånn at forandringene setter seg!

Takker for forståelse Streber, jammen godt å høre at andre har det likt! Men etter middag isted er jeg mett altså! Har funnet Fanta Zero...kjempe god! Smaker ikke sånn super-kunstig søt. Den har heller ingen konserveringsmidler i seg! Den koser jeg meg med av og til på sånne dager som idag!
Ja nå er det å konsentrere seg videre mot neste mål, MÅ VÆRE FANTASTISK Å SE 70 TALLET!!!
Den dagen jeg gjør det skal jeg joppe høyt og hyle av glede

...heldige dere.....som ser 70-tallet..

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 18:41   #194
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Var faktisk ganske utrolig ja-ikke sett det tallet på et par år, begynte jo å prøve å ta av meg overvekten med det samme jeg oppdaget den, i jan 09-hadde fri fra veiing vel et 1/2 år -resulterte i 19 kilo opp-(DET gjør jeg IKKE igjen for å si det slik), selv om jeg trodde jeg gjorde ting "rett"-men min kropp er full av betennelser da, så det er sagt. Overvekten kom fra mai 08(da oppdaget jeg også betennelsene) og til jeg greide å stoppe den i jan 09 . Hvordan jeg kunne unngå å legge merke til at 19 kilo raste på-vet jeg ikkeMen etter jeg er ferdig her blir det veiing minst en gang i måneden på meg- til jeg er så gammel at jeg bare gir en god lang F..i hele vekten-så DET såh!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 18:45   #195
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg håper vi blir her til lenge etterpå. Det er de som holder vekten etter 1-3 år etter nedgangen som virkelig kan si at de har gått ned, endret livsstil og BLITT der!

Jeg skal være her til krampa tar meg....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:02   #196
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

DET skal vi ja Monica Blir ikke kvitt oss med det første neiNei, men det MENER jeg, det er jo en kjempekjempe jobb å HOLDE vekten etterpå, for oss som er "overlevere" som dr Hetland kaller oss som lagrer fett vi ikke behøver.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:40   #197
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Overleve ja...der sa du det! Det som er rart/fasinerende/dumt med fett celler er at innholdet i cellen forsvinner når vi går ned i vekt (dette har jeg blitt fortalt altså, ikke sjekket opp selv...men jeg tror det..)men ikke selve cellen. Den ligger igjen tom,og slapp og det tar tid før kroppen kvitter seg med disse. Så...kroppen "husker" hvordan det var å ha mye reservelager og vil også prøve å jobbe seg opp igjen pga alle de tomme cellene...sprøtt!!!!?????
Derfor er det viktig med "ettervern" og bruke god tid på å stabilisere seg før man kan føle seg helt trygg der ute i det tynne liv...

...jeg skal gjøre alt jeg kan for ikke å bli for trygg og selvgod! Sikkert livsfarlig.... Tror nok vi må ha selvinnsikt og feie unna gamle vaner som superforsiktig kan snike seg på...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:54   #198
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oi hvor det er aktivitet her inne - og jeg som har vært nesten avkoblet siden forrige uke en gang....
Nå har jeg i alle fall lest meg opp på de siste dagers innlegg, og her var det mye kjekk lesing!

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Gratulerer til alle nedgangen dere har hatt! Jeg synes dere er flinke - og ikke glem at selv de små grammene fører til mange kiloer!
Jeg kan skryte på meg å gjennomført min første treningsøkt. Nå skal jeg klare å fortsette med det, har jeg bestemt meg. Just to it! er at mine motto. Det var skikkelig slitsomt men holdt ut med pulstimen som varte i 56 min. Regner med at jeg kommer til å gå som en gammel dame imorgen Stiv og støl!

Absolutt Popp, kilo består av gram som består av milligram som består av mikrogram osv osv - alle monner drar
Og gratulere med gjennomført treningsøkt - well done!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Denne helgen var jeg ganske så lei av hele dietten. Jeg var sulten og hadde lyst til å spise meg mett for en gangs skyld. Jeg løste det med å ta noen ekstra ED kjeks og faktisk 2 barer. Idag er jeg tilbake på sporet igjen.

Så bra at du kom deg helskinnet gjennom helgen, sånne runder kan være skikkelig kjipe

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Må bare tilføye at det er en god følelse med normalvekt og det at jeg ser ut slik jeg føler meg. Har lenge følt at jeg ser ut som en annen pga. de ekstra kiloene ...

Dette gleder jeg også meg til, å komme til det punkt at det mennesket jeg ser i speilet stemmer med hvordan jeg faktisk føler meg - ennå er det et stykke igjen.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

juhuuuuuu!!!Ned 1,2 kg på en uke YESSYESSYESS! Høres ikke så mye ut for dere som suser ned, men for meg er dette DIGG! Ned 6,1kg på 6 uker nå

YES YES YES YES YES - grattis Streber, dette var oppmuntrende fantasktiske nyheter - og velfortjent også

Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.

Jeg har også vært på vekten - men står på stedet hvil....hverken ned eller opp...satser på at det går bedre neste uke.

Vi er i samme båt Valkerut, men vi satser på bedre tall neste uke ikke sant?

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg ble så glad for streber at jeg glemte jo å skrive resultatet mitt idag. Ned 800 gr....og er strålende fornøyd med det!

En ekstra bonus til meg var at jeg klarte å jogge nesten 20 min igår...det er mange år siden! Mannen min meldte seg inn på Elixia igår og vi trente sammen. Herlig å ha noen å dele treningsgledene med!

Wohooo - flott Monica31, ja både nedgangen og treningen altså

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Og akkurat samme tall på vekta. Herlig å se 70-tallet igjen.

ååååååh...... 70-tallet..... *drømme drømme drømme*

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 22:05   #199
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg håper vi blir her til lenge etterpå. Det er de som holder vekten etter 1-3 år etter nedgangen som virkelig kan si at de har gått ned, endret livsstil og BLITT der!

Jeg skal være her til krampa tar meg....

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

DET skal vi ja Monica Blir ikke kvitt oss med det første neiNei, men det MENER jeg, det er jo en kjempekjempe jobb å HOLDE vekten etterpå, for oss som er "overlevere" som dr Hetland kaller oss som lagrer fett vi ikke behøver.

helt enig med begge talere, viktig at dette ikke blir en "kur" men heller starten på en kostendring.
Og jeg vet at jeg kommer til å holde meg til lavkarbo i en eller annen form, hvilken er imidlertid litt usikkert ennå.
Det som er 100% sikkert er at jeg kommer til å bruke forumet leeeeenge etter at jeg er ferdig med ED.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 11:21   #200
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Vi skal holde vekta helt klart!

Monica, det er ikke lenge til du ser det hellige 70-tallet du heller nå da, drøye fire kilo så er du der.

Sitter her og venter på telefonsamtale med Hexenberg kl 1130. Har liksom ikke helt trua på å ta det over telefon, men jeg skal gi det en sjangse. Men neste gang vil jeg inn og veie meg på vekta der.

Hehe, nesten så jeg er litt nervøs her jeg sitter.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no