Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketostix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-08, 19:16   #1
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 34
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei

Ketostix

Idag har jeg virkelig skeia totalt ut.. På jobb hadde en kollega av meg laget vafler til meg til lunsj, og jeg syntes det ville være uhøflig av meg å ikke spise. Itillegg hadde han store sjokolade coockies med. Også ba han meg med ut på middag etter jobb, da spiste vi pizza.

Så jeg var jo sikker på at stixen skulle være beige når jeg kom hjem nå ikveld. Men, den er rosa.. Hvordan går det ann? Det må da være en feilmåling?

Jeg begynt utskeielsen kl halv 11, så den skulle vel hatt god tid til å skifte farge til beige? ...skjønner ikke noe jeg...

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:18   #2
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ketostix

vent med å måle til det har gått 3 timer etter siste måltid så tenker jeg den har skifta. er jo mye fett i pizza så det kan være at den gjør utslag på mye fett i maten...

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:22   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix

I fare for å virke frekk... Hvorfor er det uhøflig å si nei takk til vafler, coockies og pizza? Det der har jeg egentlig aldri helt skjønt...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:25   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

I fare for å virke frekk... Hvorfor er det uhøflig å si nei takk til vafler, coockies og pizza? Det der har jeg egentlig aldri helt skjønt...


Burde ikke være uhøflig å ta hensyn til seg selv

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:26   #5
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 34
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

I fare for å virke frekk... Hvorfor er det uhøflig å si nei takk til vafler, coockies og pizza? Det der har jeg egentlig aldri helt skjønt...

Han veit jo ikke at jeg er på slankern- og det har jeg heller ikke lyst å fortelle ham. Og når han allerede hadde laget ferdige vafler til meg og kom å serverte det til meg, syntes jeg det var ekkelt å takke nei. Virker som jeg ikke setter pris på det snille han gjør for meg da. Det med pizzaen kunne jeg jo selvfølgelig foreslått noe annet til middag da så klart...

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:28   #6
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix

Men jeg skjønner godt at du ikke klarte å si nei altså, hadde hatt store problemer selv i en sånn situasjon.
Når det gjelder det med stixen, vet jeg egentlig ikke ...

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 20:02   #7
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketostix

vil det si at man kan være i ketose selv om man ikke får utslag???

at mye fett til det siste måltidet kan gi utslag???

enig med at det kan være vanskelig å takke nei til slikt, iallefall når dem ikke vet at man følger lavkarbo.

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 20:28   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av m19, her.

Han veit jo ikke at jeg er på slankern- og det har jeg heller ikke lyst å fortelle ham. Og når han allerede hadde laget ferdige vafler til meg og kom å serverte det til meg, syntes jeg det var ekkelt å takke nei. Virker som jeg ikke setter pris på det snille han gjør for meg da. Det med pizzaen kunne jeg jo selvfølgelig foreslått noe annet til middag da så klart...

Som sagt, så var det ikke meninga å være kjip eller noe, jeg har bare vært konsekvent fra starten av, og det finnes enkle utveier dersom man kvier seg for å si at man slanker seg. Jeg for min del blir jo dårlig av høykarbo, så å si at jeg ikke tåler sukker, mel etc har vært en god løsning
Jeg synes liksom ikke det er verdt å ødelegge dietten (og dermed helsen) fordi man vil tekkes andre
Det går seg nok til etterhvert!

Du har helt sikkert falt ut av ketose, men ketostixen sier bare noe om hva som er i urinen, ikke hva som skjer i kroppen din. Som det sies kan den ha reagert på fett i maten selv om du ikke er i ketose lenger. Så tidlig i dietten så fyker du nok inn i ketose igjen før du vet ordet av det, men da gjelder det å ikke være altfor høflig mot velmenende kolleger

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketostix og Fløte Skorpia Atkins kosthold 23 10-07-11 12:11
Billige ketostix! elian Lavkarbo generelt 9 21-06-10 16:35
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 00:01
Ketostix polvott Spørsmål og svar 11 29-05-06 20:30
Ketostix Benzo Spørsmål og svar 6 16-09-05 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no