Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-10, 19:56   #3051
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luselise, her.

Er det noen som leser innleggene her?

Tenkte å stable på plass et spørsmål om ketose-ting, men vet ikke om jeg gidder hvis ingen svarer ..

Unnskyld, men vi er da her hele tiden, det ser du på dato og klokkeslett på innleggene her!!!

Bare kom med det du lurer på, du, så skal vi se om vi kan hjelpe deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-08-10, 20:13   #3052
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Borghild! Får kjøpe inn ingefær i morgon. Har berre tørr i hus. Tenkte ikkje på det då eg handla i dag.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-08-10, 20:49   #3053
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Takk Borghild! Får kjøpe inn ingefær i morgon. Har berre tørr i hus. Tenkte ikkje på det då eg handla i dag.

Du kan forsøke med tørr og Jeg syntes det hjalp litt (til å begynne med) iallefall

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-08-10, 21:01   #3054
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, vaskeklut, skal teste! No er den haug-gamal den boksa med ingefær, men kan jo alltids drage den med meg på jobb i morgon. Kor store doser snakkar vi om her for ei middels normal krus?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-08-10, 21:03   #3055
Luselise
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 55
Luselise har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Unnskyld, men vi er da her hele tiden, det ser du på dato og klokkeslett på innleggene her!!!

Bare kom med det du lurer på, du, så skal vi se om vi kan hjelpe deg!

Ja, beklager, men jeg så på datoene dere ble medlemmer her

Luselise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 25-08-10, 21:28   #3056
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurte på et par ting. For det første, er signaturene statiske?

Og for det andre, i min søken etter å finne svar på dette, så brukte jeg søk-funksjonen ganske mye. Oppdaget at de vanlige reglene for søking ikke gjelder, type det å bruke tegn som +/- og " for å begrense resultatene og dermed gjøre det lettere å finne fram. Hvorfor er det slik?

 
Gammel 25-08-10, 21:30   #3057
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luselise, her.

Ja, beklager, men jeg så på datoene dere ble medlemmer her

Jammen, atte, skulle ikke du spørre om noe?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-08-10, 21:33   #3058
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Jeg lurte på et par ting. For det første, er signaturene statiske?

Og for det andre, i min søken etter å finne svar på dette, så brukte jeg søk-funksjonen ganske mye. Oppdaget at de vanlige reglene for søking ikke gjelder, type det å bruke tegn som +/- og " for å begrense resultatene og dermed gjøre det lettere å finne fram. Hvorfor er det slik?

Statiske?

Vel, det er ingen som er helt fornøyd med søke- funksjonen her, men det blir enklere etter hvert!
Aner ikke hvorfor det aldri har blitt gjort noe med! Du må nok spørre i teknisk- suport- tråden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-08-10, 21:42   #3059
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, signaturene er ikke statiske. Når du endrer din, blir den endret i alle innleggene du har skrevet tidligere også. Hvis det var sånn du mente?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 25-08-10, 21:44   #3060
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Statiske?

Vel, det er ingen som er helt fornøyd med søke- funksjonen her, men det blir enklere etter hvert!
Aner ikke hvorfor det aldri har blitt gjort noe med! Du må nok spørre i teknisk- suport- tråden!

Med statisk, så mener jeg at signaturen (f.eks. en ticker) alltid vil se ut slik den gjorde i et bestemt innlegg da innlegget først ble postet, og med andre ord ikke vise forandringer brukern eventuelt måtte gjøre ettersom tiden går. Gjør jeg meg bedre forstått nå?

Får se om jeg hører i teknisk-tråden også. Takk så lenge i alle fall. ^^

 
Gammel 25-08-10, 21:45   #3061
Ethewia
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Nei, signaturene er ikke statiske. Når du endrer din, blir den endret i alle innleggene du har skrevet tidligere også. Hvis det var sånn du mente?

Jepp, var det jeg mente. Takk for info!

 
Gammel 25-08-10, 21:50   #3062
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ok, vaskeklut, skal teste! No er den haug-gamal den boksa med ingefær, men kan jo alltids drage den med meg på jobb i morgon. Kor store doser snakkar vi om her for ei middels normal krus?

Jeg bruker så sterkt jeg klarer! en liten teskje bruker å være fint hos meg. men smak deg fram det blir STERKT altså aner ikke om det har noe å si at den er gammel, men om du ikke har annet så er det jo iallefall verdt forsøket! om ikke får du stikke ut i lunsjen

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-08-10, 22:47   #3063
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

Og for det andre, i min søken etter å finne svar på dette, så brukte jeg søk-funksjonen ganske mye. Oppdaget at de vanlige reglene for søking ikke gjelder, type det å bruke tegn som +/- og " for å begrense resultatene og dermed gjøre det lettere å finne fram. Hvorfor er det slik?

Jeg har funnet ut at det er mye lettere å søke fra hovedsiden i stedet for inne i forumet. På hovedsiden kan man søke på vanlig måte.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 25-08-10, 23:12   #3064
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg har funnet ut at det er mye lettere å søke fra hovedsiden i stedet for inne i forumet. På hovedsiden kan man søke på vanlig måte.

Og det sier du først NÅ???

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-08-10, 23:40   #3065
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og det sier du først NÅ???

Da lærte du noe i dag også.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 25-08-10, 23:41   #3066
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Da lærte du noe i dag også.

Slett ikke verst! Takk, takk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-08-10, 08:27   #3067
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Over til noe annet enn sexprat

Noen som har noen erfaring med pizzabunn oppskriften på ketolyse bakemix boksen?

Jeg vil på det sterkeste anbefale denne pizzabunnen: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27866

Den er det nærmeste man kommer ekte pizza. Bare husk å steike den lenge nok før du har fyllet på. Til og med folk som ikke går på lavkarbo liker den!

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-08-10, 08:41   #3068
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er veldig lite fjong og i det store og hele en analfabet når det gjelder alle former for skjønnhetspleie, så jeg lurer på... håret mitt er veldig tjukt og veldig tørt og lett, sånn frizzy, jeg har liksom en sky rundt hodet av hår som ikke vil legge seg ned med resten. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det Jeg føner det aldri, rører det knapt med hårbørste siden det bare gjør det verre, og bruker nå også forholdsvis dyr antifrizz-sjampo/balsam. Noen gode råd? Vitaminer som kan hjelpe?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 26-08-10, 08:43   #3069
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg fann frisk ingefær på ei matsjappe no på veg til jobb! Men typisk, no er eg jo ikkje kvalm lenger.. Får vente utover dagen og sjå kva som skjer. Den store kvalmebyga kom etter lunsj i går.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-08-10, 08:58   #3070
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er veldig lite fjong og i det store og hele en analfabet når det gjelder alle former for skjønnhetspleie, så jeg lurer på... håret mitt er veldig tjukt og veldig tørt og lett, sånn frizzy, jeg har liksom en sky rundt hodet av hår som ikke vil legge seg ned med resten. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det Jeg føner det aldri, rører det knapt med hårbørste siden det bare gjør det verre, og bruker nå også forholdsvis dyr antifrizz-sjampo/balsam. Noen gode råd? Vitaminer som kan hjelpe?

Var sammen med en gutt i flere år i min ungdom. Både moren og søstrene hans hadde stort krøllete/krusete/fizzy hår. De brukte jojoba- olje fra Bodyshop for å få skikk på "trollhåret"! Gned inn hendene med det etter hårvask og fordelte i håret.
Resultatet var flotte, blanke, letthåndterlige krøller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-08-10, 09:07   #3071
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva med å kure håret med majones? Det har eg gjort nokre gongar når eg har kjøpt "feil" type majones (for mykje karb eller ekkel smak). Håret blir veldig mjukt og fint av det.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-08-10, 11:59   #3072
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er veldig lite fjong og i det store og hele en analfabet når det gjelder alle former for skjønnhetspleie, så jeg lurer på... håret mitt er veldig tjukt og veldig tørt og lett, sånn frizzy, jeg har liksom en sky rundt hodet av hår som ikke vil legge seg ned med resten. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det Jeg føner det aldri, rører det knapt med hårbørste siden det bare gjør det verre, og bruker nå også forholdsvis dyr antifrizz-sjampo/balsam. Noen gode råd? Vitaminer som kan hjelpe?

Du skal bruke sjampo og balsam for fine and flyaway hair. Også skal du føne det, og greie det, med en god skum i håret. Evt. kan du bruke varmbørste eller rettetang. En tur til frisøren hadde sikkert også gjort seg, siden de gjør mirakler bare ved å klippe litt av tustene

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 26-08-10, 12:11   #3073
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Du skal bruke sjampo og balsam for fine and flyaway hair. Også skal du føne det, og greie det, med en god skum i håret. Evt. kan du bruke varmbørste eller rettetang. En tur til frisøren hadde sikkert også gjort seg, siden de gjør mirakler bare ved å klippe litt av tustene

Sjampo og balsam er jeg med på, og jeg klipper av det slitte jevnlig, men resten er nei nei nei. Som sagt er jeg veldig lite fjong, og jeg haaater å ha "greier" i håret, som skum. Føning og rettetang er også helt uaktuelt da det ville spist omtrent hele dagsrasjonen min av energi.

Men takk for spennende råd, alle sammen - jeg satser på å prøve jojoba-oljen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 26-08-10, 19:27   #3074
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen vet hvilken type proteinpulver som smaker minst? Syns alltid at det er en rar bismak når jeg lager en oppskrift med proteinpulver.
Evt. er det noe annet jeg kan bytte ut proteinpulveret med? F.eks soyamel eller bakemiks fra ketolyse?

__________________



Sist redigert av kennygirl : 26-08-10 kl 23:12.
kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 26-08-10, 20:44   #3075
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen hjelpe meg med et regnestykke? Jeg har det jeg tror er svaret, men hadde vert fint om noen ville regne å skrive sitt svar sånn jeg får sjekke meg selv! er litt mye å holde styr på her!
I 100g av en vare er det 3,7mcg vitamin
Hvor mange kg av denne varen må en da ha for å få 1kg vitamin?

__________________


Sist redigert av Ferskenbeinet : 26-08-10 kl 21:39.
Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no