Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hva gjorde deg glad i dag?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-05, 07:30   #51
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Skulle vært skrevet i går dette da......

Jeg hadde siste kurskveld før sommeren i går, og fikk nydelige blomster og en jakkenål av en av kursdeltakerene. Jakkenålen er en BegeistRing, og i 'folderen' som følger med står følgende:

BegeistRingen gis en person som evner å skape glede, glød og begeistring i sin omverden. En BegeistRingbærer kan lettere tåle motgang og holde det gående.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 08:20   #52
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

At vekta bikka under 100-streken i morges *hopper og danser*
(Jeg veit at det er rent midlertidig og at det er en stund til den stabiliserer seg der, men jeg har ikke sett et tosifra tall på vekta de siste 23 åra, så dette var STORT!!! Svever resten av dagen)

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 08:23   #53
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Alfie

At vekta bikka under 100-streken i morges *hopper og danser*
(Jeg veit at det er rent midlertidig og at det er en stund til den stabiliserer seg der, men jeg har ikke sett et tosifra tall på vekta de siste 23 åra, så dette var STORT!!! Svever resten av dagen)

Må bare si WAW og Grattis.....nå ble jeg gla'

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 08:31   #54
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

....at jeg var gått ned 1,1 kg i morges og dermed nesten er nede på et nytt kilotall og bare 3,2 kg fra et nytt titall!! Mange gleder små...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:11   #55
cavatina
Juniormedlem
 
cavatina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 12
cavatina har en fantastisk aura rundt segcavatina har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Idag fikk jeg en gledesmelding ang. jobben min; det ser ut som om jeg kan få leie basseng i Bærum fra høsten av. Flott! Nå kan jeg begynne å planlegge kursene mine der!

__________________
Her skulle det nok ha stått noen glupe ord...
cavatina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: for tiden ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:25   #56
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

At sønn min fikk igjen maaaasse på skatten..

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:28   #57
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Vitnemålet mitt

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:31   #58
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Mens jeg satt på terassen i formiddag og var sur fordi vi ikke har grill, ringte min gode, omsorgsfulle venninne og inviterte oss på grillselskap i dag! Nydelig marinert kjøtt og fisk og deilig salat!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:33   #59
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

At jeg klarte å gjennomføre jobbe-dagen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 20:45   #60
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

At jeg har fått en del komplimenter ang. utseende i dag, og det er ikke hverdagskost

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-05, 21:55   #61
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

At venninna mi var på vei til meg akkurat da jeg ringte henne
At vi hadde en fin samtale på kaffebar og i park
At jeg fikk en Farris Bris av en reklamefyr da jeg og venninna mi skulle sette oss i parken...
At det lå TO personlige brev til meg i postkassa da jeg kom hjem - ikke bare reklame og annen kjedelig post
At formen min ble så mye bedre utover ettermiddagen enn jeg hadde trodd!!

Kjempeflott tråd, Anne!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til kveldsmat i dag? mofe Frokost og kveldsmat 724 07-08-14 01:59
Hva har du gjort for miljøet i dag? mofe Generell diskusjon 21 31-03-05 09:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no