Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-06, 04:45   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Angry

Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Mannen min har spysyken, og som kjent så er det jo om å gjøre for mannfolk å brøle høyest mulig når de kaster opp, så vesla (som lå i vår seng) våknet jo selvsagt av bråket og trodde det var morgen.
Fikk henne ikke til å sove igjen, så her sitter jeg. Klokka er halv fem og vi stod opp for en god halvtime siden, og jeg la meg klokka 2! Sovet ca to timer. :dautrøtt:

I går klarte mannen min å bråke litt med døra da han skulle på jobb klokka 5, så da var det gjort. Har ikke sovet mer enn et par timer tilsammen på 2 dager nå, er helt ødelagt.

Gleder meg til helga, svigers skal ha henne fra fredag til søndag. Da skal jeg jammen sove ut!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 08:39   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

oj prov og faa henne til og sove litt paa dagen .....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 08:53   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Gleder meg til helga, svigers skal ha henne fra fredag til søndag. Da skal jeg jammen sove ut!!

.....siden det er gubben som bråker så fælt - kanskje du skal foreslå at svigers kan ha han også?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 09:12   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Uffameg Iset.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 09:25   #5
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

.....siden det er gubben som bråker så fælt - kanskje du skal foreslå at svigers kan ha han også?

*fnis*

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 10:12   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Og for at du selv ikke skal få spysjuka, så funker det faktisk å svelge åtte hele pepperkorn
-helt sant. Vi gjorde det på jobb. vi hadde en pasient med kjempesmittsom farang. Det var en sykepleier som ikke spiste pepperkorn, og hun ble syk. De andre av oss fikk det ikke. Og dette er jo noe av det mest smittsomme....

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 11:37   #7
Kia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Bærum
Innlegg: 194
Kia har en fantastisk aura rundt segKia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

oj det har jeg aldri hørt om funker det skjønner ikke helt hvordan n\men det skal jeg prøve...

__________________
Kia
Kia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert-Atkinsinspirert Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 11:42   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ja, da var det morgen for oss klokka 04.00!

Takk dere, vi har sovet sammen fra seks til elleve, guuud så skjønt.

Jeef: seriøst?? Det må være det beste tipset jeg har fått i hele år. Det er jo egentlig litt logisk for pepper er jo veldig bra mot diverse sykdommer, bra for immunforsvaret. Tusen takk!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no