Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-06, 23:55   #1
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Det gikk fort , for bare 2 dager etter at jeg bestilte så kunne jeg hente Ketolyse boka og varene på posten.

Foreløpig har jeg hatt utrolig bra vektnedgang på min egen lavkarbo vri (som ikke er alt for streng) - med 9,9 kg på 10 uker. Men jeg er førevar og har kjøpt med ketolyse utstyret så jeg kan følge opplegget når vektstagnasjonen snart inntar meg.

Det kan bli en tøff overgang, for har jeg forstått det ett så er det ikke så veldig mye karber akseptert på Ketolyse. Nå unner jeg meg endel, men har ikke som mål å være i ketose, og vet ikke om jeg er det heller. Nå som jeg har fått ketolyse stikcs skal jeg teste

Håper denne delen av forumet kan være til god hjelp, når jeg etterhvert får "psyket" meg opp til å starte med ketolyse

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 08:19   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

så bra? Kan du ikke skrive litt om hva og hvordan du har spist "helt på egen hånd"? 10 kg er jo råbra!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 13:32   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Hei
Gratulerer med flott resultat. Siden du har planer om å starte på ketolysekuren, tillater jeg meg et par råd.

Les boken
Beregn hvor mye karbohydrat du inntar pr dag nå
sjekk om du er i ketose med ketolysestixen.

Hvis du er i ketose har du forklaringen på ditt flotte vekttap. Er du i ketose og tåler f.eks 30 gram Karbohydrat skal du fortsette med 30 gram på ketolysekuren og IKKE gå ned til 15 gram.
De 30 gram benytter du til varierte grønnsaker og blandet salat.
Jeg har en mistanke om at overgangen til ketolysekuren slett ikke blir så vanskelig for deg.

Jeg ønsker deg all lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 18:40   #4
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Hei og takk for svar

Joda jeg fikk et svakt lilla utslag på stixen , at det ikke var mørkere kan skyldes at jeg kom rett fra hard styrketrening. Men her kommer også min lille bekymring, for på stix boksen stod det at man ikke skal trene hardt....og det gjør jeg jo! Her må jeg tenke litt over hva jeg bør gjøre..

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 19:18   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Opprinnelig lagt inn av Melania

Men her kommer også min lille bekymring, for på stix boksen stod det at man ikke skal trene hardt....og det gjør jeg jo! Her må jeg tenke litt over hva jeg bør gjøre..

Du skal ikke begynne å trene hardt om kroppen din ikke er vant til det. Men du har trent slik lenge og du kjenner kroppen din. Det er ingen fare med å trene hardt da. Spesielt ikke på ditt karbenivå !

Føler du deg svimmel og dårlig skal du ikke presse deg, men det gjør du vel ikke heller. Lytt til kroppen din !

Så tren i vei med god samvittighet og ikke bekymre deg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 08:35   #6
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Du, jeg tror du vil oppleve overgangen til ketolysekuren som grei jeg. Jeg var vant til Lindbergs opplegg for kostindusert ketose, men slet litt denne gangen (har hatt gode resultater med det tidligere).

Ketolysekuren har blitt min berging nå, og det gikk glatt å komme inn i det. Ikke har jeg slitt særlig med hverken søtsug eller sult (jeg har slitt med det på Lindbergketosen).

Jeg var også veldig imponert over hvor raskt varene ble levert. Bestile mandag formiddag, kom i posten på tirsdag (altså under ett døgn).

Lykke til!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 10:56   #7
Celina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Innlegg: 3
Celina er på en erverdig vei

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Hvor bestiller dere disse varene?

Celina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 11:07   #8
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har fått ketolyse varer, men drøyer litt med å starte på kuren

http://www.ketolyse.no/index.php

Her finner du det du trenger

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 15:28   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Hei
Takk for de fine tilbakemeldinger om rask levering fra www.ketolyse.no


Nå er nok ikke alle like heldige .
Pakkedager er normalt mandag onsdag og fredag + av og til andre dager inklusive helger. Små ordrer sendes som brev og kan være fremme på under 24 timer.
Større ordrer sendes som pakker og det kan ta 4 døgn for posten å få varene frem. Bestiller man mandag, etter at pakkingen er ferdig, blir pakken først sent onsdag og kommer kanskje ikke frem før lørdag.

OG ovenstående forutsetter at posten gjør det de lover - og de sliter for tiden.

Men heldigvis er det få klager.

Til orientering
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 21:47   #10
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Støtter rask levering, ja.
Bestilte mine ting i to omganger (boken først for å få litt bakgrunnsinfo) og bestilte begge ganger søndag kveld og fikk varene tirsdagen etter.
Alles in ordnung.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 02:08   #11
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Jeg støtter også rask levering. Tror det gikk tre dager før jeg hadde pakkelappen i postkassa. Veldig positivt overrasket!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 11:39   #12
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Bestilte om mandagen, dagen etter lå varene i postkassen. Var rimelig sjokkert da.
Kjempeflott!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 18:08   #13
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

Hiver meg på bølga og skryter i vei. Fabelaktig!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 11:17   #14
Teletubbien
Medlem
 
Teletubbien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Hedmark
Alder: 46
Innlegg: 375
Teletubbien har en fantastisk aura rundt segTeletubbien har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren

__________________


Teletubbien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse +/- Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no