Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-10, 11:33   #101
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Leser fort vettu

Alle trenger nok et kick in the butt igang.... jeg har gitt min til deg så kan det hende (og det mest sannsynlig) at du gir meg ett etterhvert

Ha en flott søndag

Jepp, når du minst venter det haha, som kjæm skotuppen!

Åj, jeg leste først 41 kilo ned på to uker i den posten over.....jeg fikk hjertestand et tiendedels sekund hehe

  Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 11:44   #102
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe, ja, det hadde vært noe. 41 kg på to uker. Hehehe. Da hadde nok huden min sittet igjen sjokkert og slaskete

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 12:59   #103
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Nå skal ikke jeg kalle meg noen ekspert men jeg leste her i et innlegg skrevet av en av de mer erfarne ketolyse folka - at "feilen" de fleste nybegynnere gjør - er for lite vann og for lite fett

Ja jeg har lest det jeg også, så derfor jeg begynte med å måtte drikke minst 2 l vann
Og fett føler jeg at jeg får i meg. Men jeg veier jo ikke fettet. Men steker baconet til frokost i smør. Og lunsj salat med noe og rømme
Midddag så har vi enten rømme eller fløte til. Og hvis jeg er litt fysen på kvelden lager jeg meg ostechips og dypper i rømme

Har egentlig veie dag i morgen, men veide meg på fredag og da var jeg 80,5 altså minus 500 gr, men veide meg i dag og da var jeg jaggu 81, så jeg holder min knapp på at det er mensen som gjør det iallefall.
Har ikke vært flink å trene denne uken pga vinterferie så volleyball treningene er blitt avlyste og jenta har vært syk så har ikke blitt noe turer med vogn heller

Men denne uka som kommer blir bra

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 13:01   #104
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Orkideen, her.

Jeg startet den 15. februar og har gått ned 6,5 kilo
Gleder meg til fortsettelsen. Skal ned 28 kilo, så det er en lang vei å gå.

Gratulerer med flott vekttap

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 13:06   #105
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg fødte for tre mnd siden. Fikk igjen mensen etter 7 uker og da var det samme som deg, 7 dager frem og tilbake med bittelitt. De fleste av oss får noe tull rundt mensen og/eller eggløsning, men det tar bare et par dager som regel før det er i orden.
Jeg har gått ned 4,1 kg på to uker, men nå tror jeg det begynner å stoppe opp. Ligger på ca 100 gram om dagen (klarer ikke bare veie meg en gang i uka), så får se hva som skjer. Du går jo ned veldig riktig i forhold til huden etc., men skjønner frustrasjonene. Er akkurat samme selv.

Flott vekttap på kort tid

Ja jeg satser på at det er pga mensen. I dag hadde tilogmed gått opp 500 gr siden fredag!! Æsj.!
Ja jeg tenker at siden vi har født så vil huden vår følge med ganske greit sjøl om vi går litt mer ned.
Skulle jo allerhelst blitt tynn i løpet av natten Neida, vi må bare ha tålmodighet

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 19:26   #106
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vet hva du mener. Rart at de fleste har gått sånn en stund, men når vi først slanker oss, DA blir vi opptatt av hvordan vi ser ut og vil bli kvitt det så fort som....Men er nok med at det virker, og da blir man gira på at det skal rase av. Håper på å klare en eller to kg i uka, hadde passet meg ypperlig. Men noen ganger stopper den og går gjerne opp litt, så får bare gjøre det jeg gjør og satse på at det bare går nedover i det lange løp

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:37   #107
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

NÅ må vekta snart gå litt mer nedover synes jeg!! Kjenner motivasjonen glipper litt, når det tar sååå lang tid! Var nede i 72 for flere dager siden, så gikk vekta opp igjen til 73, og nå i dag var den endelig nede i 72,1 igjen! Er så dritt når man blir kjempeglad for at vekta går nedover, for at man så går opp og må bruke nesten en uke på å få vekten ned igjen til samme... Blæ!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:47   #108
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det viktigste er at man går NED og ikke opp, men blir vel litt ivrige

Jeg veier meg alltid mandags morgen, men jeg trener volleyball hver søndag fra 20.00 -21.30 Er det noe med at man gjerne veier litt mer dagen etter man har trent? ?
Lure på om jeg skal ha veie dag om fredagen istedenfor ?

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:55   #109
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Veier meg hver dag jeg... Greier ikke la være! Nå har jeg tydeligvis spist noe som ga meg skikkelig luft i magen, så nå føler jeg meg skikkelig TUNG!

Er jo helt snålt at man skal veie mer når man har trent da... Er liksom vant til det motsatte jeg! Men så er jo ketolyse litt motsatt...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:14   #110
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Huff da, ikke kjekt å føle seg tung, iallefall ikke nå når vi skal bli LETTE
Ja jeg er oppå vekta oftere enn ein dag, men har mandagen som utgangspunkt i vekten.

Jeg bare innbiller meg at jeg har lest noe om at kroppen holder på vann etter at man har trent, MEN så leser jeg ikke igjennom alt så kan hende jeg tar feil! hihi

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 08:16   #111
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gått OPP igjen en halvkilo i dag... Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Får begynne å veie alt igjen og være mer obs sånn at jeg ser hvor feilen ligger. Har mest lyst å slutte å spise, men det blir jo også feil.. Har hatt skikkelig vondt i hodet i tre uker også. Tenkte på magnesium-mangel, men er forkjøla og hoster også så tror det er bihulene mine som er problemet. Hjelper ikke akkurat på humøret kan man si, og orker ikke trene heller når det er sånn...


Sorry, det var dagens sutreinnlegg fra meg! Får hive meg rundt og få klar ungene slik at jeg kan gå en tur i sola. Det hjelper sikkert!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:15   #112
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Huff da, ikke kjekt å føle seg tung, iallefall ikke nå når vi skal bli LETTE
Ja jeg er oppå vekta oftere enn ein dag, men har mandagen som utgangspunkt i vekten.

Jeg bare innbiller meg at jeg har lest noe om at kroppen holder på vann etter at man har trent, MEN så leser jeg ikke igjennom alt så kan hende jeg tar feil! hihi

Det stemmer det, støle muskler binder vann har jeg lest

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Gått OPP igjen en halvkilo i dag... Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Får begynne å veie alt igjen og være mer obs sånn at jeg ser hvor feilen ligger. Har mest lyst å slutte å spise, men det blir jo også feil.. Har hatt skikkelig vondt i hodet i tre uker også. Tenkte på magnesium-mangel, men er forkjøla og hoster også så tror det er bihulene mine som er problemet. Hjelper ikke akkurat på humøret kan man si, og orker ikke trene heller når det er sånn...


Sorry, det var dagens sutreinnlegg fra meg! Får hive meg rundt og få klar ungene slik at jeg kan gå en tur i sola. Det hjelper sikkert!

En tur ut hjelper sikkert, ikke gi deg, bruk noen dager og vei maten. Dette klarer du!

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:44   #113
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeeey - jeg har fått tak i batteri til vekta mi, så nå håper jeg på gode resultater ved morgendagens veiing

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:54   #114
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Gått OPP igjen en halvkilo i dag... Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Får begynne å veie alt igjen og være mer obs sånn at jeg ser hvor feilen ligger. Har mest lyst å slutte å spise, men det blir jo også feil.. Har hatt skikkelig vondt i hodet i tre uker også. Tenkte på magnesium-mangel, men er forkjøla og hoster også så tror det er bihulene mine som er problemet. Hjelper ikke akkurat på humøret kan man si, og orker ikke trene heller når det er sånn...


Sorry, det var dagens sutreinnlegg fra meg! Får hive meg rundt og få klar ungene slik at jeg kan gå en tur i sola. Det hjelper sikkert!

Ja en tur hjelper helt sikkert Heldig du som har sol, det hadde vært deilig, her er det tåke regn..

Huff, du er ikke alene om det Jeg har også gått opp 500 gr til. Så nå er jeg oppe 81,5 kg Men jeg tror jeg spiste altfor lite gr.saker i helgen.. Og for mye ost og rømme Det var frokost og lunsj og kvelds..

Får ta meg sammen denne uken og spise ordentlig og trene masse!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:04   #115
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har gått ned en hel kg fra i går til i dag. Litt merkelig, men kan nok ha noe med at jeg fikk en slags omgangssjuke i går og tisset ut av feil utgang sju ganger i går! Nå er jeg bare kvalm og vil ikke ha mat og så er jeg redd for at jeg går opp igjen nå når jeg slutter å være kvalm og begynner å spise igjen. Det hadde vært litt kjipt. Omgangssjuke er vel det verste man kan få på ketolyse, for blir jo ekstra kvalm av alt jeg kan spise
Dette var mitt sutreinnlegg

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:22   #116
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg har gått ned en hel kg fra i går til i dag. Litt merkelig, men kan nok ha noe med at jeg fikk en slags omgangssjuke i går og tisset ut av feil utgang sju ganger i går! Nå er jeg bare kvalm og vil ikke ha mat og så er jeg redd for at jeg går opp igjen nå når jeg slutter å være kvalm og begynner å spise igjen. Det hadde vært litt kjipt. Omgangssjuke er vel det verste man kan få på ketolyse, for blir jo ekstra kvalm av alt jeg kan spise
Dette var mitt sutreinnlegg

Det er vann, og kroppen kommer nå til å tviholde på vannet en stund

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:34   #117
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Tusen takk for oppmuntring! Det hjalp med en tur ut, selv om jeg kjenner hodet mitt enda. Har måket tung snø i en halvtime også nå, så det er bra styrketrening! Håper jeg blir frisk snart, sånn at jeg kommer meg på treninga!

65kgmamma: vi får backe hverandre opp og være flinke denne uka begge to!

Elinee: god bedring og håper du finner noe å spise som ikke vil ut igjen med en gang! Kokt brokkoli og blomkål er kanskje ikke så kvalmende? Stekt revet brokkoli med smør og litt forsiktig krydder smaker jo nesten ris, så kanskje det går? Lykke til!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 12:23   #118
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

65kgmamma: vi får backe hverandre opp og være flinke denne uka begge to!

Jepp, vi skal backe hverandre opp og være super flinke denne uka

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 14:18   #119
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nå er det en måned siden jeg begynte, og jeg har gått ned 4,4 kg og fem cm rundt navlen. Det er bittelitt skuffende (siden 4-10 kg er vanlig), men det er jo kjempebra også. Det er et gjennomsnitt på 157 gram i døgnet, og det kan man jo ikke klage på!!

Jeg har vært og kjøpt meg ny vekt i dag, for vekta jeg hadde var veldig ustabil (selv om den var digital). Da jeg veide meg i morges viste den 81,3 kg, 81,7 kg og 81,4 kg. Jeg må veie meg mange ganger for å se hva den viser for det meste. Det er jo ikke store differensene, men den har vist over tre kilo feil også med noen sekunders mellomrom. Nå satser jeg på å få en vekt som er til å stole på. Det er så demotiverende å gå på vekta om morgenen og tenke Yes, ned 700 gram, gå av vekta og på igjen, OPP 400 gram. Det blir jo skuffelsen som blir hengende igjen i kroppen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 17:02   #120
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til alle sammen, høres ut som mange er flinke her Det går jo litt sånn opp og ned, og noen er fornøyde og andre litt skuffa!

Selv fikk jeg en god følelse i dag fordi jeg har klart å bli såpass godt kjent med lavkarbo kostholdet at det har blitt enklere å kjøpe mat uten å ruinere meg, slik jeg gjorde de første ukene. Det var deilig! Jeg har blitt flink til å kjøpe kjøtt som jeg posjonerer og fryser, pluss at jeg har funnet ut hvilke grønnsaker som passer ved siden og som jeg synes er godt. Så i dag blir det biff og grønnsaksgrateng

  Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 19:37   #121
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har trøsteshoppa i dag! Oooog: jeg jeg greide å klemme på meg ei linbukse i str 38!! Den så ikke så verst ut heller gitt... Bittelitt trang over sideflesket, men de går seg ut! Den var jo stor på nummeret da, jeg bruker egentlig nærmere 42, men det føltes kjempebra bare å se de små tallene altså! Nå kan sommeren komme!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 20:08   #122
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Superteddy:

Jeg føler meg kjempeflink igjen i dag, har trena og spist bare det jeg skulle

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:34   #123
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Superteddy:

Jeg føler meg kjempeflink igjen i dag, har trena og spist bare det jeg skulle

Jeg også! Mangler litt fett bare, så må se om jeg finner noe å putte i meg... VI ER SÅ FLINKE!!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:58   #124
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det må ha vært en kjempebra følelse, Superteddy. Jeg tror neppe jeg kommer inn i bukse str 38, selv som ferdig slanket, men overkroppen håper jeg vil bli str 38. Det er en helt uvirkelig tanke.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 22:15   #125
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er det forresten noen som kan hjelpe meg med å få laget med vektticker. Jeg får laget den, men jeg får ikke lagt den ut. Jeg har jukset så langt og bare lagt den til som bilde, men det betyr at jeg ikke får trykket på den for å oppdatere. Jeg må hele tiden lage en ny. Jeg orker ikke det i lengden.

Jeg vet at man går inn på endre signatur, men hvilken kode må jeg bruke (fra tickerfactory) og hvor skal den legges. Er jeg nødt til å viske vekk noe av kodeteksten eller f.eks http:www. som står der fra før. Jeg har prøvd så mye forskjellig og ikke kommet noen vei. Please hjelp!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no