Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Skravletråd for gravide

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-11, 11:49   #101
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

eg er jo berre knappe veka før deg, så no kjende eg nervene her...


å jeg knappe uka før deg :=) eller samme tid kanksje:=) når har du tremin?

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:58   #102
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

å jeg knappe uka før deg :=) eller samme tid kanksje:=) når har du tremin?

Oi, artig!
Eg har termin 29.juli. Spent på om eg går over slik eg gjorde med storesøster, eller om han kjem litt før... Eg trur eg går over, men håpar han kjem før
Så, er 35+2 i dag. Tida flyg! Snart permisjonstid allereie! (deilig, så slepp eg ha dårleg samvit for at eg er sjukemeld lenger... )

Korleis går det med deg då?

Tenkte eg skulle mala ein vegg i dag...hmm... Må berre finna orken til det

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 13:32   #103
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

joda 29. juli her å:=) hehe håper å den kommer før men er førstegangs så skla vel litt til det da... formen er vel relativt bra, vært litt plaget med bekkenet så det kommer å går. men ellers helt fin. Å ja skla bli godt med permisjon, er å sykemeldt nå.. men ferie en uke fra neste uke:=) enn du da?

Sitt nu med en pause i vogge-monteringa:P blir jo sliten av ingenting.

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:38   #104
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Da er jeg offisielt utmeldt fra gravid-klubben! Junior bestemte seg for å ankomme tirsdag kveld, seks og en halv uke før tida
Men han er frisk og fin og tar til og med pupp. Vi er på sykehuset enda da, og det er veldig greit.


Klara: da er kroppen din mer klar for neste runde. Ofte det som må til med pcos desverre, litt trening.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:40   #105
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da er jeg offisielt utmeldt fra gravid-klubben! Junior bestemte seg for å ankomme tirsdag kveld, seks og en halv uke før tida
Men han er frisk og fin og tar til og med pupp. Vi er på sykehuset enda da, og det er veldig greit.

Gratulere så mye Carisma! Lykke til videre.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:53   #106
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.131
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer så masse med prinsen Carisma

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:59   #107
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer med Babymann!!

Så fint at alt gikk bra

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:03   #108
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer Carisma

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 10:32   #109
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Carisma - Hurra for lillegutt!

Ja, tror også dette var kroppens lille testrunde, og satser på at alt virker neste gang!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:18   #110
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

åå gratulere så masse:=) måtte alt gå kjempe fint:=)

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 14:20   #111
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer så mye! Kos dere nå

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 17:03   #112
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulera så mykje! Flott at alt har gått bra, lukke til vidare no då, nyt tida:-)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 21:19   #113
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

joda 29. juli her å:=) hehe håper å den kommer før men er førstegangs så skla vel litt til det da... formen er vel relativt bra, vært litt plaget med bekkenet så det kommer å går. men ellers helt fin. Å ja skla bli godt med permisjon, er å sykemeldt nå.. men ferie en uke fra neste uke:=) enn du da?

Sitt nu med en pause i vogge-monteringa:P blir jo sliten av ingenting.

Vert godt med ferie og perm no då, er det veldig ille dette bekkenet ditt?
Ytruleg artig at me har same termindatoen då er det langt mellom mens og ul termin? Mensterminen min er den 30. så det vil sei det er ganske så rett ultermin

Eg gler meg til perm no, det vil sei at eg gler meg til å ikkje vera sjukemeld lenger! Hehe!

Korleis ligg du an i reirbygginga då? Her er alt klart, tek det heile mykje meir med ro denne gongen enn med storesøster. Me driv no på med litt oppussing i gangen, så føler alt flyt for tida. Heldigvis siste malingsstrøket i morgon, så får me rydda litt på plass... Er lei av at alt flyyyyt og alt øigg der det ikkje skal ligga

Hadde vore kjekt å følga deg vidare!

Ha ein finfin kveld!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 08:25   #114
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Det kommer og går veldig med bekkenet. å selvfølgelig hva jeg gjør om dagene:=) prøve jo å ta det med ro, men ikke alltid like enkelt.. Er vel temmelig tett mens og ul termin her å. tror jeg fikk selv 2 august eller noe.. Men ja kjempe gøy med samme dag he he

Reir bygginga går litt i rykk og napp har tidligere hatt en skikkelig runde i boden og renska ut masse :P rydda på div rom som ikke er i bruk osv.. Men i går klarte heldigvis far i huset å få ferdig gulvet på barnerommet... Så da ble seng og kommoder montert:=) Har også ett stort tre klistret på veggen nå.. Kjøpt på kidsparadise ble kjempe lekkert:=) neida bare små ting igjen. Selv om trangen til å rydde å vaske enda er der.. Så får vel gå ut over andre rom det da
Ja maling er vel kjekt å bli ferdig med før den lille kommer.. Herregud det er jo ikke lenge igjen nå.. får slike panikktokter over meg i ny og ne hehehe

Skal holde deg oppdatert så får du gjøre det samme..

Ha en strålende dag!

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:47   #115
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Får småangst av dere Har ikke gjort NOE som helst. Ikke engang kjøpt ett eneste klesplagg. Ikke kikket på vogn, eller bilstol. Niks og nada

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 11:41   #116
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Det hadde ikke jeg på den tida heller cherry. Barnerommet er ikke ferdig heller.... Men sambo har rydda det og fått opp kommode og sånn mens jeg er på sykehuset da. Hadde bare ti klesplagg på plass pluss barnevogn og bilstol da jeg fødte. Ingen små nok klær hvertfall!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 12:33   #117
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer med den lille, Carisma! Heldigvis er det ikke så mye den lille egentlig trenger i starten. Bleier og noen klesplagg og tepper er kjekt å ha, men ellers får man alltids tid til å få tak i det man trenger.

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:14   #118
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Får småangst av dere Har ikke gjort NOE som helst. Ikke engang kjøpt ett eneste klesplagg. Ikke kikket på vogn, eller bilstol. Niks og nada

Berre til å slappa av enno, du har enno god tid vettu!
Alt til si tid men tida går jo fort òg... Anyway, ta det når du føler for det treng jo igrunnen ikkje sånn supermykje styr til å byrja med heller

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 12:03   #119
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Da har vi vært hos jordmor, og en fantastisk opplevelse for en gang skyld:=) hadde "bare" gått opp en kg, og hun ble helt i hundre når vi fortalte at vi var begynt på lavkarbo. Det mente hun var såååå bra :=) fikk masse skryt for det, å det er jo alltids gøy. Ellers var alt som det skulle å det er jo digg i seg selv:=)

Ha en fantastisk sommer dag alle sammen :=))))

__________________

Sist redigert av Cindrella : 28-06-11 kl 12:04. Årsak: var ikke ferdig:=)
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 20:08   #120
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for gravide

Gratulerer med den lille, Carisma! Kom den lille lenge før tiden?

Her planlegger jeg maling av barnerommet om dagen, men jeg får ikke gjort noe der før gubben får hjulpet meg med å flytte litt ting og tang der.
Gleder meg til legetime på torsdag, og håper h*n (er vikar for min egen lege) skriver ut 100% sykemelding til meg. Sover så ufattelig dårlig om natta pga. bekkenet, og når jeg først sovner, så er det liksom 2-3 timer til jeg skal stå opp. Fungerer ikke det liksom!

Og jeg har lyst på SJOKOLADE!!! Takk og lov for at vi ikke har det i hus!!! Skal straks sette i gang eggekokeren jeg nå, så jeg har noen egg til matpakke i morgen

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 20:38   #121
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Seks og en halv uke for tidlig, ble født i uke 33+4.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:26   #122
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

ER DET HER SANT??? http://www.dagbladet.no/2011/06/26/t...else/17072680/

Jeg nekter. Not gonna do it. Nei! Aldri!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:30   #123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Jeg er mer og mer glad for keisersnitt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 09:18   #124
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Det er nok desverre sant, ja Men jeg tror det er viktig å ikke male fanden på flatmark heller, for jordmødrene har blitt oppmerksomme og flinke på å forhindre dette. De aller fleste som får plager er kvitt plagene sine i løpet av et år. Sønnen min fylte nettopp et år, og jeg begynner nå å bli "fin" igjen

Jeg tror at jordmødrene har blitt ganske flinke til å jobbe for å forhindre alvorlige rifter. Dette gjør de bl.a. ved å holde igjen hodet på ungen litt for at den ikke skal komme som et prosjektil ut (noe min sønn desverre gjorde ). Du vil sannsynligvis også få beskjed om å roe ned pressingen litt når hodet er på vei ut, dette for å gi tid til å utvide. I ukene før kan du forberede deg ved å smøre på fødselforberedende olje (tror det er en weleda-olje). Vet ikke hvor mye den hjelper, men det skader i hvert fall ikke

Og så må dere knipe! Jeg kan ikke få sagt det nok. Knip når dere ser på TV, sitter på bussen, shopper o.s.v.. Knip hver gang dere kommer på å knipe, og fortsett å knipe etter fødselen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 09:21   #125
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

ER DET HER SANT??? http://www.dagbladet.no/2011/06/26/t...else/17072680/

Jeg nekter. Not gonna do it. Nei! Aldri!

Oh yes. Been there. Men det går over etter type 2 år med øving

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kven er med som er gravide lavkarbofolk? Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 26 07-09-11 10:24
Treningstråden for gravide Carisma Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 23 20-07-11 12:34
Reviderte kostholdsråd for gravide Bæret Nyheter / media 1 09-05-10 12:26
Krom, ikke for gravide? 4711 Kosttilskudd 1 02-02-10 13:23
hva med gravide?? syl Lavkarbo generelt 5 10-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no