Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk-ferdig operert!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-06, 09:11   #51
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Bukplastikk-ferdig operert!

Opprinnelig lagt inn av paprika

Jeg anbefaler ingen å reise til Polen for å operere seg! Resultatene blir kanskje like fine som her, men husk at systemet er annerledes, og faren for infeksjoner er stor. Eksempel på infeksjon det er mye av i østblokklandene: MRSA - multiresistente gule stafylokokker. Det er vanskelig å bli frisk igjen (som navnet jo tilsier), og man må være i isolat på sykehuset i laaang tid. MRSA finnes også i Norge, men lite. Dessuten får man en annen oppfølging når man er her hjemme med tanke på språk og alt.

Med tanke på hvordan det ser ut ved norske sykehus, har levd ved sånne i over 6 mnd, så tror jeg det går bra ved private sykehus de fleste steder i verden. Jeg ville ikke likt å skulle innlegges ved ett offentlig sykehus i et østblokk land, eller rundt ved sydligere breddegrader, men de private sykehusene er der som her, av en utrolig mye bedre standard enn offentlige.

Oppfølging ved norske sykehus kan jeg mye om, og med de overarbeidede ansatte kan vel oppfølgingen der også bli så som så. Selv skal jeg teste Polen i november, så får jeg bare håpe det går bra

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-08-06, 13:21   #52
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Bukplastikk-ferdig operert!

Opprinnelig lagt inn av Caxa

Med tanke på hvordan det ser ut ved norske sykehus, har levd ved sånne i over 6 mnd, så tror jeg det går bra ved private sykehus de fleste steder i verden. Jeg ville ikke likt å skulle innlegges ved ett offentlig sykehus i et østblokk land, eller rundt ved sydligere breddegrader, men de private sykehusene er der som her, av en utrolig mye bedre standard enn offentlige.

Oppfølging ved norske sykehus kan jeg mye om, og med de overarbeidede ansatte kan vel oppfølgingen der også bli så som så. Selv skal jeg teste Polen i november, så får jeg bare håpe det går bra

Det går sikkert bra Har bare et skrekkeksempel med to venninner som kom hjem med MRSA etter brystplastikk. De hadde vært på to forskjellige private sykehus i Polen. Oppfølgingen var heller ikke god, men jeg vet jo ikke hvordan opplegget er der du skal selvfølgelig.

Jeg er ikke enig i at oppfølgingen alltid er dårlig ved de norske offentlige sykehusene, men det kommer selvfølgelig veldig an på. De private har jo kjempebra oppfølging uansett, og pga offentlige avtaler på de private, kan man la seg operere der. Jeg skal som sagt på Colosseum i Oslo.

Men uansett: Lykke til så mye!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 23:21   #53
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: Jeg skal operere på onsdag:)

Opprinnelig lagt inn av paprika

. Jeg skal operere i Oslo fordi de ikke har offentlig avtale på colosseumklinikken her i Stavanger lenger. I Stavanger måtte jeg ha betalt 12 000 selv for fettsugingen, men i Oslo hører de til helse sør, og de dekker det som en del av operasjonen.

Jeg skal også til Oslo å opereres siden Colosseum i Stavanger desverre ikke har avtale lenger.
Men jeg må betale for fettsuging av sidene selv jeg. (I Oslo)

Hvilken klinikk i Oslo skal du opereres på?

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 09:52   #54
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg skal operere på onsdag:)

Opprinnelig lagt inn av susanna

Jeg skal også til Oslo å opereres siden Colosseum i Stavanger desverre ikke har avtale lenger.
Men jeg må betale for fettsuging av sidene selv jeg. (I Oslo)

Hvilken klinikk i Oslo skal du opereres på?

Åh er det sånn.. ? Da velger jeg St Joseps klinikk i Drammen jeg.Far min kjenner de som driver det og han har også jobba der som altmuligmann. Så jeg vet at klinikkens folk er seriøse og dyktige. Dessuten kan jeg da campe hos modern og fadern før og etter operasjonen. Men siden jeg har glemt konsultasjonstimen med fastlegen min så har jeg ikke kommet et skritt nærmere. Må ringe å få ny time.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da har jeg fått time til bukplastikk! Kanel Fysisk og mental helse 30 04-10-04 23:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no