Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Karbesug ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-08, 00:45   #1
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Karbesug ...

Nå har jeg vært så flink så lenge... Så hadde jeg en utskjeielse sist helg, siden jeg hadde bursdag, og tok meg greit inn igjen.. nå sliter jeg!! ned 10 kg, og ser virkelig forskjell... har ingen motivasjon for å fortsette... Tar meg selv i å hele tiden tenke at litt til er ikke noe problem. Da tenker jeg på litt forbudt sjokolade.. litt forbudt knekkebrød.. litt ekstra fløte, noen pils.. Søren heller.. skriver det her sånn at jeg kan få det ut! Vil virkelig fortsette!

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:10   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karbesug..

Hey! Du har gått ned elleve kg, du er over halvveis! Føler du deg ikke bra? Kjenner du ikke at det er verdt det, når man kan leve godt og spise deilig mat?

Og alternativt, så FINNES det knakkebrød med lite karber (også som du kan lage selv, brød også), det finnes rødvin og lavkarbopils, det finnes sjokolader med minimalt med karber.
Og de finnes der, og kommer heller ikke å forsvinne, ikke i dag, og ikke når du er ferdigslanka, de vil hele tiden være der, skjønner du

Kom igjen, jeg heier på deg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:14   #3
Amber
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 291
Amber er ny på veien

Sv: Karbesug..

Hold ut, du har vært superflink... sånne dager kommer innimellom, og da er det om å gjøre å bite tenna sammen og drikke litt ekstra vann eller finne på noe morsomt å gjøre, noe som får tankene vekk fra karbene... og bruk litt tid her inne, det er alltid litt inspirasjon å finne her... du er en av mine inspirasjonskilder Takk for det forresten... Ha en fin dag...

__________________

Amber
Amber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:00   #4
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Karbesug ...

I dag er en ny dag, og jeg skal virkelig ta meg sammen!!! Har spist stangselleri, egg og litt kotelett til frokost i dag, og fortsetter med en GOD lavkarbolunsj, og til middag blir det kjøttboller... Tusen takk for oppmuntrende ord dere...

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no