Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Usukrede bær i butikken!

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-04, 19:18   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Usukrede bær i butikken!

Tok en tur portom frysedisken i butikken, og der fant jeg til min store glede
Frosne bær UTEN sukker!
Fra Gartner. Der var blåbær, jordbær, rips, solbær, bringebær og skogsbær.


Pris 56kr/kg, 17kr for en pose blåbær (300g)

Bær er glimrende lavkarbomat, proppfull av viktige næringstoffer!

Serveres med fløte, krem, eller rørt med stevia.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 14:56   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

ja det er kjempegodt de bærene har jeg alltid pleid å kjøpe før, da jeg laget frokostshake hver morgen (DA hadde jeg mye energi da....)

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 21:31   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Hvilken butikk

Kan du si meg hvilken butikkjede det var, så jeg slipper å lete gjenomm Rema,Rimi,Spar,JokerPrix osv

Klem Skorpia

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 22:11   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

EuroSpar i Sogndal, bærne var fra GARTNER.

Tidligere har jeg bare funnet lettsukrede bær fra findus... Hva skal de med det sukkeret egentlig

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-01-04, 00:17   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

men de har de iallefall på Prix og Rimi har sett både små og stoore poser. Obs og har!

ja hva skal de med sukkeret, de har jo sukker i ALT. går ut fra at det har noe med konservering å gjøre? men jeg er lei av alt sukkeret. det er jo sukker i kokt skinke tilogmed

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-01-04, 18:56   #6
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Konserveringsmetodene

Opprinnelig lagt inn av HP

EuroSpar i Sogndal, bærne var fra GARTNER.

Tidligere har jeg bare funnet lettsukrede bær fra findus... Hva skal de med det sukkeret egentlig

Nei det kan du si,men jeg vet at jorbær holdt seg finere når en frøys de ned med sukker strødd på hjemme, ellers ble de bare en slapp haug når de ble tint opp igjen.

Men de andre bærene vet jeg ikke

Dessuten er vel nedfrysingsmetodene til industrien noe annerledes enn den vi har hjemme.

I morgen får jeg lønning så da er det. løp og kjøp..............
det enkleste er ofte det beste

Med litt krem på blir det namnam.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 27-01-04, 22:33   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har prøvd et annet merke: "Friste" (Prøvde blåbær og jordbær)

Fant det på COOP Mega, kostet 78 kr/kg. GARTNER sine var best! Mer smak!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 02-02-04, 17:58   #8
Labella
Juniormedlem
 
Labella sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trondheim
Innlegg: 16
Labella er på en erverdig vei

Jeg spiser også disse bærene. Fyller en kopp med frosne bær om kvelden og lar dem tine i kjøleskapet til morgenen etter. Da blander jeg dem i en mild naturell yoghurt og har i litt kli. Nam nam


Sist redigert av Labella : 02-02-04 kl 19:30.
Labella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg + litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no