Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bukplastikk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-08, 19:09   #1
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Bukplastikk

Okei, lager en ny tråd på denne, siden tråden i utgangspunktet ikke hadde noe med dette å gjøre.. Blir litt feil liksom!


Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Princez
For det første, så koster ikke en bukplastikk 30.000, men heller ned mot 20.000.. Kart det er mye penger for en alenemor.. Det vet jeg alt om!!


Sitat:

Jeg betalte 38700,- for full bukplastikk(med fettsuging, noe de gjør med alle nesten) med sammensying av muskler for halvannet år siden.
Siden det er så lang ventetid i det offentlige, fikk jeg det som fradrag for ekstra store sykdomsutgifter på skatten.

Og det er ikke fastlegen som bestemmer, han kan kun sende en søknad til nærmeste offentlige sykehus som gjør det! Og de er ofte veldig sære!


Jeg tok operasjonen for 2 1/2 år siden. Den kostet da 26.000 med alt du nevner, borsett fra fettsuging.. Det er ikke nødvendig dersom du har slanket deg nok, og det gjør vi jo på ketolyse... Mener å ha hørt at prisene har falt etter dette...

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 23:06   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

http://www.fornebuklinikken.no/magep...887.no.html#p6

Det var der jeg gjorde det. Som sagt meget megafornøyd med alt fra første konsultasjon til oppfølging!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41
Vektnedgang etter full bukplastikk? Borealis Generell diskusjon 1 31-07-07 22:02
Om full bukplastikk og ferie … (haster litt!) Borealis Fysisk og mental helse 7 08-06-07 18:30
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 15:21
Bukplastikk på tirsdag pandalakris Generell diskusjon 13 09-02-05 22:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no