Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Store smerter i buken

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-11, 08:47   #1
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Store smerter i buken

Fikk meg en støkk i går, våknet et par ganger på natten av at jeg hadde vondt i magen, sto opp spiste frokost og gikk på jobb.
Smertene dro seg på i løpet av dagen og etter og ha spist litt lunsj måtte jeg bare dra hjem. Det gjorde vondt i hele mageområdet fra hoftene og opp til under ribbeina.

Satt meg på toalettet nå jeg kom hjem i håp om at dette var en vanlig omgangsyke, men fikk gjort fra meg med helt normal avføring.
Jeg kastet opp 4 ganger og kvittet meg med hele lunsjen.

Smertene var så store at jeg fikk ringt søsteren min etter hjelp og hun ringte amulanse som kom og hentet meg til nærmeste by.
De tok ekg i abulansen, og etter å ha blitt trillet inn på sykehuset kom de tilbake og hentet meg igjen for og kjøre meg til et større sykehus da de trodde det kunne være et hjerteinfarkt eller en betennelse på hjerteposen.

Etter å ha blitt undersøkt av kardiolog kom de heldigvis frem til at dette var usannsynlig, men smertene i magen ga seg ikke, de kom ikke i tak men var konstante. Fikk etterhvert morfin og da ga det seg gradvis.

Ble tatt blod prøver som alle var normale, leverprøver som var bra og urinprøve som det var litt blod i, uten at jeg fikk noen nærmere forklaring på hvorfor det var sånn.

Det hele endte med at de konkluderte med gallesteins anfall, særlig etter jeg fortalte om mitt lavkarbo kosthold, og jeg ble sendt hjem med en resept på voltaren.

Nå i dag har jeg fortsatt smerter i buken men de er lokalisert til høyre under navlen, og jeg googler og googler men kan ikke helt skjønne at dette er gallestein ?

Noen som vet hva dette kan være? Skal ringe fastlegen så snart de åpner for jeg er skeptisk til hele diagnosen!

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:02   #2
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Store smerter i buken

Huff da. Dette høres ikke godt ut. Første jeg tenkte var blindtarmen, men det sjekket de vel?
Ønsker deg uansett god bedring, og håper de finner ut av det

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:06   #3
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Det var jo merkelig... Håper legen din finner ut av det... Vet om flere som har smerter i magen for tiden, uten at det har noe med omgangssyke å gjøre. (både min mann og min mor.) I går kveld fikk jeg det, men det har heldigvis gitt seg nå... Så forhåpentligvis er det noe som går... Tror ikke det har med kostholdet å gjøre, men du kan kansje spørre legen din om han kan skjekke nyrene for sikkerhets skyld?

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:06   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Opprinnelig lagt inn av lizzie, her.

Nå i dag har jeg fortsatt smerter i buken men de er lokalisert til høyre under navlen, og jeg googler og googler men kan ikke helt skjønne at dette er gallestein ?

Blindtarmen?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:19   #5
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Spør legen om blindtarmen kan være betent. Jeg tviler på at den er det, for hvis det er betennelse i kroppen, ville det vises på blodprøvene med en gang (crp). Og hvis det hadde vært fare for det, ville du nok ikke blitt sendt hjem, men heller blitt lagt inn for en akuttoperasjon. (om det er noe trøst..) Jeg jobber som assistent på operasjon, og vet det kommer inn akutte blindtarmspasienter både natt og dag, men jeg er verken lege eller sykepleier, så jeg har ikke grunnlag for å si at det ikke kan være det! Kun spekulering

Uansett håper jeg at legen din tar tak, å finner ut av det

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:20   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Huff ...!
Ser du har vært medlem her lenge, men hvor lenge i strekk nå har du spist lavkarbo? Og har du levd på magert kosthold i mellomtiden?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:05   #7
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Takk for raske svar og hyggelige bli bedre meldinger :-)

Jeg tror heller ikke det kan være blindtarmen, for ifølge legene på sykehuset var alle prøver bra, men kan liksom ikke forstå at det kan være gallestein heller... De tok leverprøver som også var bra og jeg vil vel anta siden de trodde det var hjertet at kolestrolnivået også er akseptabelt.

Smertene satt i går i hele mageområdet og jeg klarte bare og ligge rett ut på ryggen helt stille, utrolig vondt.

Den ene sykepleieren antydet at det kunne være kolikk/ luftsmerter men det beveger vel på seg i magen og det bør vel tilsutt komme ut luft, i den ene eller andre enden. Har jo hatt noe ala det på div sydenturer men det kan ikke på noe vis sammenlignes med dette.

Men skal spørre legen i morgen om blindtarmen, jeg fikk en time :-)

Photo: jeg har vært medlem lenge ja, begynte i sin tid med atkins, som etterhvert ble Ketolyse når den boka kom.
Det funka fint og jeg gikk ned de kiloene jeg ville for så og gå tilbake på et "normalt" kosthold, så etter 6 år med det og div desverre ikke velykkede røykeslutt med en del kilo som belønning, er jeg igang på 6 uka nå.

Har aldri hatt noe problemer med fettinntaket før, eneste jeg vel gjør anerledes nå er cocudos mixen din :-)
Vil tilegge at disse siste 5 ukene har jeg sprudlet av energi og overskudd, selv om jeg ikke har gått noe særlig ned ennå har jeg på ingen måte lyst til og gi opp dette kostholdet nå, til det har jeg det for bra :-)

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:14   #8
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

følte vel nesten at de sa det var gallestein da de ikke fant noe annet feil og det er jeg rett og slett ikke villig til og godta sånn helt uten videre

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:24   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Skjønner! Min tanke var mer det at det ikke er uvanlig at man kan få gallesteinsanfall etter lang tid på mager kost, hvor det ikke er uvanlig at det dannes steiner fordi det ikke produserer tilstrekkelig galle, og når man innfører fett i kosten igjen, særlig om man f.eks går rett på et Ketolyse-kosthold, så får gallen det travelt. Om du skjønner! Men virker ikke som det er ditt tilfelle, da.
Er det noen mulighet for at du har blitt matforgiftet?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:31   #10
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Akkurat det lurer jeg også på, stekte opp noe flesk som jeg hadde i kjøleskapet til frokost på søndag spiste ikke mer en et stykke da jeg synes det smakte litt merkelig. Det hadde ikke gått ut på dato.
Men isåfall er det en treg matforgiftning da smerten ikke kom før i går.

Jeg nevte dette for legene på sykehuset også, men jeg har jo ikke hatt noe diare og jeg antar de sjekket dette også.

Smertene sitter nå under navlen på høyre side, jeg hadde en stor polypp i underlivet for noen uker siden som kom ut av seg selv, har time til ultralyd men ikke før i november og jeg tenker på om det kan ha noen samenheng med dette

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:36   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Må si at dette høres mer ut som blindtarm enn gallestein.
Gallesteinsanfall kommer som regel i tak og smertene sitter mest oppunder høyre ribbensbue.
Eller nyrestein? Det gir blod i urinen og smerter i hele magen!

Da jeg tok blindtarmen tok det mange timer før crp steg, men da steg den til gjengjeld så fort at jeg ikke fikk tid til å legge på røret med min mann en gang. De bare dro sengen ut av rommet mens røret hang og slang!
Hva med babyen? ropte jeg. Hun var 16 dager gammel.
Det har du ikke tid til å tenke på! var svaret jeg fikk!

Gikk veldig bra, da! Våknet etter noen timer med gubben og lille snupp på sengekanten. Fikk lite smertestillende pga amming, men hadde nok ikke trengt mer heller. Lå på sykehus fra tirsdag til fredag og dro rett på hyttetur!

Håper det går seg til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:40   #12
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Ja, det hørtes ikke så usannsynlig ut
Lykke til i morgen da!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:55   #13
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Hmmm de fant faktisk litt blod i urinen, det skal jeg huske på og snakke med legen om.

Har høy smertetreskel og tåler mye altså, og er opptatt av at de faktisk skal finne ut av hva som er galt og ikke bare stille en dignose uten og finne belegg for den.

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 11:17   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Opprinnelig lagt inn av lizzie, her.

Hmmm de fant faktisk litt blod i urinen, det skal jeg huske på og snakke med legen om.

Har høy smertetreskel og tåler mye altså, og er opptatt av at de faktisk skal finne ut av hva som er galt og ikke bare stille en dignose uten og finne belegg for den.

Viktig tanke det der. Nå er det jo mye som "går over"... men det kan også gå veldig galt om det ikke gjør det og legen har hengt seg opp på en enkelt idé uten å vurdere alternativene skikkelig.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 11:20   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Det er slett ikke uvanlig med magesmerter man aldri finner grunnen til, da! Mannen min tok blindtarmen etter 8 dager med smerter og legene lette lenge og grundig inni der etter noe annet som kunne gi smerter, men de fant absolutt ingen ting!

Gallestein kan diagnostiseres med ultralyd, men det gjøres sjelden akutt! Be fastlegen om en henvisning. så kan du evnt få utelukket det i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 11:41   #16
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Ja klart det kan være ting de ikke finner, men blir liksom litt satt ut nå den diagnosen kom så raskt etter at jeg fortalte at jeg spiste lavkarbo, sånn liksom: aha da er det jo ikke noe rart, alt det fettet er IKKE bra!

Måtte le litt også, sykepleieren lurte på om jeg hadde kost meg på lørdag, ja sa jeg drakk to glass vin! Ja det kunne hun se, gjett om hun har målt ketoner i urinen min a

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:32   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Har ikke noe med at fettet ikke er bra, men et det faktisk er sånt som trigger gallestein. Kirurigen som fjernet galleblæren min, mente at langt over halvparten av de han fjernet galleblæren på, var vant til fettrike måltider før de begynte på slankekurer ala Grete Roede!
Når de så spiste fett igjen og galleblæren ble aktivisert, oppdaget man steinene og hele blæra måtte ut!

De tok ikke diagnosen ut av løse luften, skjønner du! De har sett en vond mage eller to før, liksom!

Be om henvisning til sjekk av nyre/gallestein, du, så vet du i hvert fall hva du evnt kan utelukke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:47   #18
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Takk for opplysende info
Skal be fastlegen ta en helsjekk, hun er heldigvis både flink og opplyst, så får jeg nok en klarhet i hva som er feil.

Men dersom det er gallestein, kan da smerten holde seg i nedre del av magen slik det har gjort i hele dag? Kan det være en sånn stein som sitter fast eller noe?

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:50   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Store smerter i buken

Ikke tenkt på muligheten for nyrebekkenbetennelse? Jeg fikk det en gang, uten en gang å merke at jeg har UVI først ... Påvist med en enkel urinprøve, og fikset med en antibiotikakur.
Men da hadde det kanskje slått ut på crp også ... Men en tanke, i hvert fall.
Nyrebekkenbetennelse, som jeg opplevde det gikk fra nyrene og oppover hele magen, og det var så smertefullt at jeg hylgrein, og ikke klarte å stå oppreist.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:51   #20
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Jeg har selv hatt gallestein og hadde ikke smerter i nedre del av magen. Under mine gallesteinsanfall, så hadde jeg veldige smerter i øvre del av magen (mest på høyre side) og opp til skuldrene..også på høyre side. Det var forferdelige smerter når jeg hadde anfall, men anfallene varte som regel ikke mer enn 20 minutter. Gallestein kan oppdages enkelt ved røntgen.
Min første tanke var også at det var blindtarmen, så lykke til hos fastlegen. Håper han/hun finner ut av det. Smerter er aldri godt..utenom for dem som liker det da I sure dont.

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 12:54   #21
Tunge Tonjis
Medlem
 
Tunge Tonjis sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 43
Innlegg: 51
Tunge Tonjis er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Røntgen/UL er hipp som happ altså.

__________________



"
Glede i hjertet gir god helse, mismot tærer på marg og bein."
Tunge Tonjis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:06   #22
josephin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 8
josephin er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Og for å bidra med noe jeg også, så kan jeg fortelle at jeg har ei venninne som fikk tarmbrokk av noe slag. Det var svært smertefullt. Hun trodde først det var luftsmerter, men smertene bare tiltok og tiltok.

josephin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:20   #23
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Lizzie: Hvordan gikk det hos legen i dag da?? *Nysgjerrig*

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:54   #24
lizzie
Juniormedlem
 
lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Innlegg: 29
lizzie er på en erverdig vei

Sv: Store smerter i buken

Akkurat kommet hjem fra legen, hun mente det var betennelse i tarmtottene, så jeg fikk to typer penecelin så skulle det bli bra sa hun
Er jo egentlig lettet da, at det ikke var noe mere alvorlig en det.

Kunne ha kommet i fra mat eller en bakterie som jeg på et eller annet vis har fått i meg.

Da satser jeg iallefall på at jeg ikke får noe sånnt igjen, for en smertefull opplevelse var det

lizzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:09   #25
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Store smerter i buken

Bra det ikke var noe mer "alvorlig". Håper Pencilinen tar knekken på styggsaken fort. Fortsatt god bedring

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smerter og rar tunge.... KiNo Ketolysekuren 1 04-05-11 11:13
Smerter i beina prøvermegfram Fysisk og mental helse 7 20-02-11 17:16
Mens smerter i 1.5 uke Amereta Atkins kosthold 3 04-11-09 10:23
Smerter Smultsmurfen Spørsmål og svar 4 06-01-09 10:13
Smerter i mellomgulvet dittdattdott Ketolysekuren 5 12-09-06 00:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no