Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-08, 10:01   #1
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys
Wink

Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

Som kanskje noen husker, så hadde jeg litt problemer med Meny på Oslo City. De hadde tatt for mye betalt for noen ketolysetabeletter + at jeg aldri fikk noe klart svar angående ketolysepølsene.
Jeg sendte en litt sint mail til de den 12. august, og nå har jeg endelig fått svar.
Fikk ett veldig hyggelig svar tilbake om at jeg selvfølgelig skulle få pengene mine tilbake, og at det var synd at jeg følte at servicen var dårlig. De hadde bare solgt 5 pakker med ketolysepølser, så de hadde valgt å slutte med det. Men vi kom frem til at de kunne jo fortsatt ta de inn, og selge de fryst. De fungerer jo like bra, selv om de har vært fryst. Jeg bruker i hvertfall å fryse de uansett.
Så dette er da konklusjonen fra Meny på Oslo City:

Sitat:

Regner også med at vi fremover vil ha pølsene, men da frosne
som nevnt i tidligere mail. Vi vil nå i løpet av uken ta opp
en bestilling, men det vil ta ca. 14 dager før vi har de inne.
(avhengig av produksjonen til Meny Stoa), håper for forståelse
for dette.

Produktene skal iallfall være å finne hos oss, så bare å tipse
alle du kjenner. Jo flere kunder vi får på ketolyse, jo flere
produkter vil vi også ta inn.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 10:15   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Så flott!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 10:19   #3
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Det er det jeg sier - så lenge man er den so har valgmulighetene og pengene så er det som regel noe å tjene på å klage når man ikke er fornøyd

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:49   #4
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Ja, heldigvis så hjalp det å klage denne gangen!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:48   #5
newbe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 26
newbe er på en erverdig vei

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

selges de tablettene man trenger på meny city også???? hvordan er isåfall prisen ift nettbutikken på ketolyse.no? har akk bestilt boken og tablettene "startpakken" der, og det kom på 576,- samt 80 kroner i frakt....

__________________


newbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:01   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Ja, de solgte tabelettene der også. Krom-Kalium, Selen og Magnesium. De 3 boksene kom på tilsammen ca. 335 kroner. (er ca. samme pris som på nettbutikken) Jeg så at de hadde DVD'en der også, men så ikke på prisen.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:02   #7
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Der ser man - det nytter å være aktiv forbruker!

Jeg personlig drømmer om at butikker og produsenter bare skal selge ferdig-pølser, kjøttpålegg og all annen ferdigmat HELT uten glukose, sukker, dextrose, gjær, laktose, transfett, palmeolje, soyaolje, osv, osv.....sukk!


*drømme*

Hvis vi slutter å kjøpe bad quality-mat, og er så flinke som du var her, så funnes det jo håp...

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:48   #8
Narnia
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
Narnia er på en erverdig vei

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Da skal jeg stikke innom Oslo City snart for å handle.
Er jo kjempeviktig at vi som bor i Oslo støtter opp og faktisk kjøper produktene (viss vi vil ha dem da)!

Kjempeflott om noen oppdaterer når de får inn pølsene, det er en liten utflukt for meg og ungene dette...

__________________
Drømmen om Narnia
Narnia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:58   #9
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Opprinnelig lagt inn av Narnia, her.

Da skal jeg stikke innom Oslo City snart for å handle.
Er jo kjempeviktig at vi som bor i Oslo støtter opp og faktisk kjøper produktene (viss vi vil ha dem da)!

Kjempeflott om noen oppdaterer når de får inn pølsene, det er en liten utflukt for meg og ungene dette...

Da vet du sikkert at de har disse på Jacob's på Holtet også (ikke frosne)? Siden du måtte ta en utflukt, mener jeg....i tilfelle Jacob's skulle bety en kortere en

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 16:41   #10
Narnia
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
Narnia er på en erverdig vei

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Opprinnelig lagt inn av Paradis-Oscar, her.

Da vet du sikkert at de har disse på Jacob's på Holtet også (ikke frosne)? Siden du måtte ta en utflukt, mener jeg....i tilfelle Jacob's skulle bety en kortere en

Ja, jeg har fått med meg det en gang. Men det er en litt mer kronglete vei i forhold til kollektiv og sånn.
Men kanskje en helgehandel?

__________________
Drømmen om Narnia
Narnia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 16:46   #11
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser.... igjen

Klart, det går jo bare et humpete trikk opp dit - jeg tenkte bare om du tilfeldigvis skulle bo nærmere der, og ikke visste om Jacob's

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 16:10   #12
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Men vi kom frem til at de kunne jo fortsatt ta de inn, og selge de fryst. De fungerer jo like bra, selv om de har vært fryst. Jeg bruker i hvertfall å fryse de uansett.

Vet du om det har blitt noe mer utav dette? For jeg tipper nok at Mattilsynet har et og annet å si om dette.. Dessverre for oss, kanskje, men de kan ikke bare gjøre sånt uten videre.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 17:13   #13
Narnia
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
Narnia er på en erverdig vei

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

Jeg tror man kan selge ferskvare som frossenvare, men man kan selvsagt ikke tine den igjen for salg som ferskvare.

__________________
Drømmen om Narnia
Narnia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 18:07   #14
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Vet du om det har blitt noe mer utav dette? For jeg tipper nok at Mattilsynet har et og annet å si om dette.. Dessverre for oss, kanskje, men de kan ikke bare gjøre sånt uten videre.

Jeg var innom der på mandag, men da hadde de ikke fått noen pølser.

Opprinnelig lagt inn av Narnia, her.

Jeg tror man kan selge ferskvare som frossenvare, men man kan selvsagt ikke tine den igjen for salg som ferskvare.

Det stemmer nok det. Så lenge de fryser varen når den er fersk, så går det bra. Så kan ikke kunden tine den opp for så å fryse den igjen.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysepølser Trolljenta Ketolysekuren 24 08-05-11 19:55
Ketolysepølser i Oslo? Torkil Ketolysekuren 56 19-08-08 21:27
Meny - Oslo City LilleRosin Generell diskusjon 16 15-08-08 13:49
Ketolysepølser Torkil Ketolysekuren 0 04-07-06 16:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no