Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Et spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-07, 12:30   #1
Liiiz
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 66
Liiiz er på en erverdig vei
Smile

Et spørsmål

Hei!

Jeg har hørt mye bra om ketolysekuren, og vurderer derfor sterkt å begynne på den. Det jeg lurer på om er følgende: I og med at man blir spisende mye fett, vil ikke dette tette blodårene? Er det noen helsemessige risikoer ved denne kuren?

MVH Liiiz

Liiiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:36   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Liiiz, her.

Hei!

Jeg har hørt mye bra om ketolysekuren, og vurderer derfor sterkt å begynne på den. Det jeg lurer på om er følgende: I og med at man blir spisende mye fett, vil ikke dette tette blodårene? Er det noen helsemessige risikoer ved denne kuren?

MVH Liiiz

Heisann.

Nei, helsemessig er denne kuren helt flott!!! Det kan jeg skrive under på med store bokstaver.
Ser at du ikke har bestemt deg ennå. Da har du sikkert ikke lest boka heller. Den går an å låne på bibilioteket, det står så godt skrevet i boka. Ellers så anbefaler jeg at du leser på www.ketolyse.no Der står det masse også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:03   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål

Hei
Av 50 personer som fulgte ketolysekuren fikk 48 bedre kolesterolverdier ved kontrollen etter 6 uker. To gikk litt opp, de hadde ikke fulgt rådene om grønnsaker og blandede salater hver dag, men spiste bare kjøtt,egg og ost. I "slank med ketolysekuren" står det mange referanser til vitenskaplige undersøkelser i de mest respekterte legetidskrifter i verden. Her er det ikke betenkeligheter mot å bruke ketolysekuren (kostindusert ketose) som en enklere vei til et lettere liv.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:07   #4
Liiiz
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 66
Liiiz er på en erverdig vei

Sv: Et spørsmål

Takk for svar! Skal dra å kjøpe boka nå!

Liiiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
masse rare spørsmål ang.ketolysekuren! Matilde Ketolysekuren 2 26-05-05 14:06
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no