Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysepølser i Oslo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-08, 20:27   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Ketolysepølser i Oslo?

Hei

Det går rykter om at butikken Jacobs , Ekebergveien 145, 1178 Oslo 23 18 01 00 Har tatt inn ketolysepølsene.
Ring før du drar ditt i tilfelle det bare er et rykte, MEN de har tatt inn bakemiksen, og bare den?
Det er en lavkarbobruker som har fikset dette. Hun beskriver Jacobs som Norges flotteste butikk, så det alene kunne jo vært en tur verdt.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 00:02   #2
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Jacobs er en flott butikk!

Ketolysepølser...heter de det? Og hvilke andre typer pølser spiser folk og kaller det lavkarbo? Jeg har ennå ikke funnet lavkarbopølser som har mindre enn 6gk pr 100g.

Liedl hadde, men de likte jeg ikke...og dessuten er de nedlagt, tror jeg...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 07:09   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Hei

Ketolysepølsene finnes som wiener, grill, ostegrill og middagspølse ( og julepølse i desember) De er merket med tydelig ketolyselogo.
Karbohydratinnhold ; 0,2 gram pr 100 gram.
Smaken er som andre pølser.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 16:26   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Jøss, så bra! Jacobs er en flott butikk, men den matcher ikke alltid lommeboka mi, dessverre...
En kompis som bor på Nordstrand har sett folk på Kiwi o.l. fylle varene sine i gamle Jacobs-poser, ser vel litt flottere ut, da

Man kan også kjøpe slakterpølser med forsvinnende lite karber, forresten. Ikke at jeg aner hvor det finnes slaktere her i byen, da

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 16:53   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

En kompis som bor på Nordstrand har sett folk på Kiwi o.l. fylle varene sine i gamle Jacobs-poser, ser vel litt flottere ut, da



Hvilke andre butikker finnes det ketolysepølser? Nå fikk jeg lyst på pølser...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:51   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Så bra! Drar på Jacobs i morgen for å sjekke!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 00:09   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Glimrende rosinen

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:57   #8
mec
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 53
Innlegg: 4
mec er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

jeg har lett mye etter pølser med lite karbo, og har bl annet funnet Bratwurst røkt (urter og hvitløk) fra Grilstad, med 1 karbo pr 100 gram
Og Mills har kommet med laksepølser og lakseburger 2gk pr 100g, men de synes jeg er ganske smakløse
Skulle ønske at det ble solgt Ketolysepølser i ålesund også

mec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 15:06   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Og jeg som trodde Jacobs var den på Torshov... Så feil kan man ta, sa piggsvinet.
Venter på rapport jeg også Rosin! Bor ikke så veldig langt unna Ekeberg, så det kan hende det blir en ekskursjon dit hvis du skyter blink.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 18:05   #10
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Slakter Strøm-Larsen ligger på Torshov, i hovedgata Vogts gate, der trikken kjører.

Jacob's ligger ved trikkestoppet Holtet, 19-trikken.

Strøm-Larsen har melk i absolutt alle sine pølse og blandede kjøttvarer, ble litt skuffet av det (bor sammen med en laktose-intolerant), litt gammeldags synes jeg.

Jacob's har en fantastisk kjøttdisk og fiskedisk! Bra butikk, men de er så dyre at det nesten er latterlig på vanlige ting, frukt osv. - og det kommer fra meg, som handler på Centra som nærmeste butikk..

Også ligger det en slakter på Adamsstuen (trikkestopp m samme navn) som er helt ok.

Det ligger jo innvandrer slakter-butikker i området rundt brugata/youngstorget/grønland/trondheimsveien/lakkegata - de har mye supre varer! Lammekotelettene der er fantastiske, like bra som de importerte fra New Zealand de har på Centra til dobbel pris...

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 18:38   #11
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Har kjøpt pølser hos strøm-larsen, og mulig jeg er litt "picky" men synes de var alt for grove. Synes det er ganske ekkelt når jeg finner brusk i pølsene mine! ick!! I begge to faktisk! Kjæresten min sier jeg tar alt for små biter og tygger for godt! hehehehe! Ellers var det god smak på pølsene da, men lavkarbo er de nok ikke som noen over her også sa.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 18:50   #12
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Hvordan kan de ta det inn, når de som lager pølsene ikke kan levere? Eller har jeg misforstått helt, var det ikke kjøling under frakt som var problemet? Jacobs har forøvrig eget pølsemakeri, så hvis dette skulle vise seg å ikke stemme syns jeg godt de kan få lage de pølsene.. På lisens, ellerno.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 19:11   #13
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Og hvilke andre typer pølser spiser folk og kaller det lavkarbo? Jeg har ennå ikke funnet lavkarbopølser som har mindre enn 6gk pr 100g.

Å, jeg kom på nå at på Centra har de noen pølser som er laget av Jacob's som er veldig rene kjøttvarer, bare kjøtt og krydder stort sett.

Da må de vel være ganske så lav karbo? Hm...skal huske å sjekke neste handletur..

- både jeg med candida og min laktoseintolerante hubby kan spise dem, så de er virkelig rene produkter - og skikkelig gourmet greier!
De heter Ungarsk pølse, provenvalsk pølse og noen flere typer...

Ligger ved siden av Grøstad-pølsene (som ikke er fullt så karbovennlige)

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 14:36   #14
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Takk,Oscar!

Da skal jeg se om jeg finner en Centrabutikk!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 15:42   #15
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Takk,Oscar!

Da skal jeg se om jeg finner en Centrabutikk!

Oi...jeg sjekket nå og fant ut at Centra bare har to butikker nå, den ved Colosseum i Oslo og en på Høvik! De hadde flere før, men tydeligvis ikke lenger..?

Kan jo ta det på en Oslo-tur kanskje? Også ta med Idsøe -pølsene på Gutta på haugen i sammme slengen kanskje, og possibly slå på stortromma og dra på selveste Jacob's? - selveste Moderkilden til pølsene

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 16:50   #16
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Hehe...pølsetur til Oslo!!!!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 18:34   #17
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Hei!
Jeg fant dessverre ingen Ketolysepølser da jeg var der på torsdag...
Marianne

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 13:23   #18
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Meny på Oslo City skal vissnok ha ketosepølser!

Marianne

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 13:31   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.

Meny på Oslo City skal vissnok ha ketosepølser!

Marianne

Jakten fortsetter!

(Jeg spiste ostepølser og krydderwürst fra Gilde med bare 3 gr kh i helga, og har lyst på meeeeer! Men om man finner noe tilsvarende uten noe som helst skit i, så må det være det aller beste!)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 19:11   #20
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Var på Centra i går, og typisk nok...de hadde ikke Jacob's pølsene inne. Men jeg spurte, og de får de inn hver uke sa de, var bare utsolgt, så da kommer de jo til å fortsette med dem heldigvis.

Men om noen skulle reise et stykke for å kjøpe de, så kanskje en kjapp telefon først kan sikre at de har når man kommer!

..skal visst ikke være lett å finne gode og sunne pølsevarer - det er visst meget eksklusivt!

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 16:09   #21
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Jeg har vært på Jacobs i dag. De har Ketolysepølsene

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:15   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Paradis-Oscar, her.

Oi...jeg sjekket nå og fant ut at Centra bare har to butikker nå, den ved Colosseum i Oslo og en på Høvik!

Ligger det ikke en Centra-butikk på Manglerud? Gjorde det før jaffal...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 03:58   #23
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Det stemmer at de har ketolysepølsene på Meny på Oslo City. Der ble de i alle fall observert for noen dager siden.

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 08:55   #24
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Paradis-Oscar, her.

Slakter Strøm-Larsen ligger på Torshov, i hovedgata Vogts gate, der trikken kjører.

Aha, det var den jeg tenkte på, da.
Det blir nok ikke noen tur dit uansett, bor ikke så nære Torshov som jeg gjorde før.... hvilket er litt synd.

Rubens - Manglerud senter har Meny og Rimi. Tror det må være en stund siden det var noen Centra der... og ingen av de to har ketolysepølser dessverre.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:31   #25
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Ligger det ikke en Centra-butikk på Manglerud? Gjorde det før jaffal...

Det lå visst Centra-butikker mange steder før, jeg husker også et par, men av en eller annen grunn har de bare de to igjen nå - vet ikke hvorfor...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Aha, det var den jeg tenkte på, da.
Det blir nok ikke noen tur dit uansett, bor ikke så nære Torshov som jeg gjorde før.... hvilket er litt synd.

...vet ikke om jeg synes du går glipp av så innmari mye, for å være ærlig. Har alltid synes det virket som en så fin butikk, inntil jeg spurte om innnholdet i varene der. De har melk i absolutt ALT der - gammeldags, spør du meg, og da jeg spurte hvorfor fikk jeg en "man er nødt te' å ha i melk for å spe ut kjøttvarene, serru'"...ehem...javel.

Nå tåler jeg personlig å spise melk til det tyter ut av ørene mine, men det betyr ikke at det er så godt på smak å ha det i kjøttprodukter likevel....og det er dessuten mange andre enn meg som ikke tåler den melka så godt. Når du legger til at det i de fleste land utenom oss ikke er vanlig å ha melk i kjøttvarer, så ble dette for meg litt....tåpelig, og gammeldags.

Bare sånn for å være dagens gledesdreper...

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysepølser Trolljenta Ketolysekuren 24 08-05-11 19:55
Kebab i Oslo reodorfelgen Spørsmål og svar 4 25-05-08 14:46
Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ? Nille Generell diskusjon 5 02-04-06 22:21
Atkinsprodukter i Oslo Emmelin Atkins kosthold 2 28-02-05 18:46
Fins Atkins Bakemix å få kjøpt i Oslo? finna Lavkarbo generelt 2 08-02-05 22:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no