Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Alternativ til p-piller?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-11, 21:46   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill
Question

Alternativ til p-piller?

Hei!

Er det noen som har gode erfaringer med alternativ prevensjon? Har gått på p-piller i mange år nå, og begynner og tenke at jeg har lyst og gi kroppen en pause fra disse fremmedlegemene den får i seg. Om det er nødvendig da? Man hører jo så mye forskjellig om det også...
Jeg har ikke fått barn, man har jo hørt at da skal man helst ikke ha spiral? Men finnes det en snillere variant for oss andre?
Dette kunne jeg jo googlet også da... men liker og høre personlige meninger og erfaringer. Jeg ønsker helst noe som virker permanent, så man ikke må planlegge hele tiden... ellers har jeg jo hørt om folk som liker godt denne maskinen som varsler sikre/ usikre perioder... men ja, denne planleggingen da.

Håper noen har noen gode tips!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:49   #2
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

Hei
Datteren min bruker p-stav og er veldig fornøyd.
jeg har brukt p-sprøyte i mange år og var kjempe fornøyd.
jeg har også brukt hormon spiral og var fornøyd med den også.
med disse to alternativene slipper du å ha blødninger (noe som vel for de fleste er en befrielse)

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:49   #3
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

alle tre slipper du blødninger med ikke to som jeg skrev.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:52   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Alternativ til p-piller?

jeg har hørt om folk som får blødninger selv med de midlene der, spesielt på lavkarbo... jeg skal til gynekolog onsdag og jeg må nok sette inn kobberspiral siden jeg ikke får bruke hormonprevensjon lenger..

sikkert det sunneste for kroppen uansett, ikke proppe i seg masse hormoner..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:52   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

Hei
Datteren min bruker p-stav og er veldig fornøyd.
jeg har brukt p-sprøyte i mange år og var kjempe fornøyd.
jeg har også brukt hormon spiral og var fornøyd med den også.
med disse to alternativene slipper du å ha blødninger (noe som vel for de fleste er en befrielse)

Tusen takk for svar! Det er absolutt en befrielse ja, og det er ikke negativt på noen måte?
Hvor ofte tar man sprøyte, setter man den selv?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:53   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Alternativ til p-piller?

Jeg skulle prøve minipillen, søstern min har hatt dem i mange år uten mensen.. og jeg fikk mensen annenhver uke på dem ..


Jeg har forresten ingen barn men dem vil sette inn spiral likevel.. går visst fint..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:56   #7
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg skulle prøve minipillen, søstern min har hatt dem i mange år uten mensen.. og jeg fikk mensen annenhver uke på dem ..


Jeg har forresten ingen barn men dem vil sette inn spiral likevel.. går visst fint..

Hmmm... da tror jeg jammen meg jeg skal ta en tur til lege og sjekke litt også.

Annehver uke! Hadde seriøst klikka for meg!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:58   #8
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg har hørt om folk som får blødninger selv med de midlene der, spesielt på lavkarbo... jeg skal til gynekolog onsdag og jeg må nok sette inn kobberspiral siden jeg ikke får bruke hormonprevensjon lenger..

sikkert det sunneste for kroppen uansett, ikke proppe i seg masse hormoner..


jeg skulle heller ikke bruke hormon prevansjon med hormonspiralen kunne jeg bruke alikevel. å jeg har hatt lungeemboli (blodpropp)

ja du kan blø endel i starten men etter en stund går det over, rundt 3-4 mnd kan det gå.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:58   #9
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Alternativ til p-piller?

ja jeg måtte bare kutte dem ut, gikk over til vanlige ppiller igjen, og så oppdaget dem svulster på leveren min som kom av ppillene/hormonene.. så nå har jeg gått uten siden desember.. :S

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:59   #10
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Tusen takk for svar! Det er absolutt en befrielse ja, og det er ikke negativt på noen måte?
Hvor ofte tar man sprøyte, setter man den selv?

sprøyten settes hver 3 mnd.
ikke sette den selv nei, men de på legekontoret kan det og om du kjenner en sykepleier kan hun sette den.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:00   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Hvor vidt det er sunt å hoppe over blødninger på den måten, er noe de lærde strides om!
Du vil ikke ta ppiller, men hormonprevensjon som varer i 3-6 måneder av gangen er greit?

Kopperspiral kan du sette inn om du har født barn eller ikke! Hormanspiralen er litt større og bør nok ikke brukes før etter at du har fått barn!

Dagens ppiller er ikke så skadelige at det gjør noe, da! Jeg sluttet på pillen og ble gravid etter 6 uker, begge gangene! Var ikke vansklig å bestille nr 2 på vårparten, liksom!

Vi hadde vel en tråd om dette for ikke så lenge siden. Jepp, denne! Der finner du en del personlige erfaringer, vil jeg tro!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:05   #12
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvor vidt det er sunt å hoppe over blødninger på den måten, er noe de lærde strides om!
Du vil ikke ta ppiller, men hormonprevensjon som varer i 3-6 måneder av gangen er greit?

Kopperspiral kan du sette inn om du har født barn eller ikke! Hormanspiralen er litt større og bør nok ikke brukes før etter at du har fått barn!

Dagens ppiller er ikke så skadelige at det gjør noe, da! Jeg sluttet på pillen og ble gravid etter 6 uker, begge gangene! Var ikke vansklig å bestille nr 2 på vårparten, liksom!

Vi hadde vel en tråd om dette for ikke så lenge siden. Jepp, denne! Der finner du en del personlige erfaringer, vil jeg tro!


hei.
måtte bare skyte inn her med en kommentar.
det er mange som tror at mann liksom trekker tilbake blødninger med dette men det er ikke tilfelle.
det som skjer er at livmoren ikke lager noen hinne som egge skal sette seg fast i. det er denne hinnen som brister og gjør til at vi blør.
dette er noe jeg har blitt fortalt av en kvinnespesialist.
måtte bare si det, håper det var greit

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:06   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvor vidt det er sunt å hoppe over blødninger på den måten, er noe de lærde strides om!
Du vil ikke ta ppiller, men hormonprevensjon som varer i 3-6 måneder av gangen er greit?

Kopperspiral kan du sette inn om du har født barn eller ikke! Hormanspiralen er litt større og bør nok ikke brukes før etter at du har fått barn!

Dagens ppiller er ikke så skadelige at det gjør noe, da! Jeg sluttet på pillen og ble gravid etter 6 uker, begge gangene! Var ikke vansklig å bestille nr 2 på vårparten, liksom!

Vi hadde vel en tråd om dette for ikke så lenge siden. Jepp, denne! Der finner du en del personlige erfaringer, vil jeg tro!

Bare spør fordi jeg ikke er så kjent i denne verden jeg... Ønsket bare noen tips og det fikk jeg. Men sjekker litt med legen tenker jeg.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:09   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Bare spør fordi jeg ikke er så kjent i denne verden jeg... Ønsket bare noen tips og det fikk jeg. Men sjekker litt med legen tenker jeg.

Lurt å snakke med legen ,ja!
Les linken jeg ga deg, gjør deg opp en formening om hva du tror kunne passe for deg og hør med legen, evnt få henvisning til gynekolog!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:10   #15
Millie88
Juniormedlem
 
Millie88 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 46
Millie88 er på en erverdig vei

Sv: Alternativ til p-piller?

Sist jeg var hos legen spurte jeg om å få p-sprøyte i stedet for p-piller, men legen ville ikke gi det fordi han sa man kunne få beinskjørhet av det. Så hvis du har noen med det i familien tror jeg du burde sjekke nøye før du bestemmer deg for det =)

__________________


Millie88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:12   #16
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Lurt å snakke med legen ,ja!
Les linken jeg ga deg, gjør deg opp en formening om hva du tror kunne passe for deg og hør med legen, evnt få henvisning til gynekolog!

Will do! Takk!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:13   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

hei.
måtte bare skyte inn her med en kommentar.
det er mange som tror at mann liksom trekker tilbake blødninger med dette men det er ikke tilfelle.
det som skjer er at livmoren ikke lager noen hinne som egge skal sette seg fast i. det er denne hinnen som brister og gjør til at vi blør.
dette er noe jeg har blitt fortalt av en kvinnespesialist.
måtte bare si det, håper det var greit

Meget forenklet, men jada, det stemmer det!
Men vi er genetisk designet for å blø hver måned. Kan vi få for høy blodprosent av å ikke gjøre det?
Hva skjer når disse eggene ikke modnes og løsner.......
Har kroppen godt av å tro den er "gravid" måned etter måned, år etter år?
Er det andre hormonelle tilstander i kroppen som slåa av/på av at vi ikke lar kroppen styre dette selv osv osv!
Det er nemlig ikke disse høyt skolerte folkene enige om!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:14   #18
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Millie88, her.

Sist jeg var hos legen spurte jeg om å få p-sprøyte i stedet for p-piller, men legen ville ikke gi det fordi han sa man kunne få beinskjørhet av det. Så hvis du har noen med det i familien tror jeg du burde sjekke nøye før du bestemmer deg for det =)

Oi såpass.... det er jo noe og tenke på ja!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:15   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Millie88, her.

Sist jeg var hos legen spurte jeg om å få p-sprøyte i stedet for p-piller, men legen ville ikke gi det fordi han sa man kunne få beinskjørhet av det. Så hvis du har noen med det i familien tror jeg du burde sjekke nøye før du bestemmer deg for det =)

Ta aldri i mot hormonell prevensjon fra en lege som ikke spør om din families sykdomshistorie og tar full blodstatus av deg først!

Slettes ikke alltid det vil kunne forhindre noe som helst, men da har man i hvert fall ikke tatt noen sjanser!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:16   #20
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Alternativ til p-piller?

Men en ting jeg tenkte på.... p-piller putter man jo i seg hver dag, sprøyten mye skjeldnere... men som du sier virkningen varer jo lenger også så det må jo være et større "sjokk" på kroppen på en måte. Men er det noe bedre og gi den det jevnt og trutt?
.. har ikke lest linken skikkelig enda altså, mulig jeg finner det der.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:20   #21
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Meget forenklet, men jada, det stemmer det!
Men vi er genetisk designet for å blø hver måned. Kan vi få for høy blodprosent av å ikke gjøre det?
Hva skjer når disse eggene ikke modnes og løsner.......
Har kroppen godt av å tro den er "gravid" måned etter måned, år etter år?
Er det andre hormonelle tilstander i kroppen som slåa av/på av at vi ikke lar kroppen styre dette selv osv osv!
Det er nemlig ikke disse høyt skolerte folkene enige om!

hmm tja si det.
vis jeg skal si det jeg tror så tror jeg ikke det er noe problem med disse eggene.
hva med menn da, vil de få opphopninger av sperm de da om de ikke får utløsning. hvorfor skal kroppen tro den er gravid når den ikke kan gjøre seg klar til å bære fram ett barn?
for høy blodprosent?
jeg har bare hørt om de som får lav blodprosent av å menstruere.
bare en tanke jeg tenker.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 22:32   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av Millie88, her.

Sist jeg var hos legen spurte jeg om å få p-sprøyte i stedet for p-piller, men legen ville ikke gi det fordi han sa man kunne få beinskjørhet av det. Så hvis du har noen med det i familien tror jeg du burde sjekke nøye før du bestemmer deg for det =)

Jeg har også hørt av leger at man kan få benskjørhet av å spise fett...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:15   #23
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Alternativ til p-piller?

Har hatt hormonspiral i noen år nå. Fikk satt den inn pga store blødninger, og det hjalp , men har hatt menstruasjon hele tida. Har vært skeptisk til p-piller pga hormonene, også pga tilfeller av blodpropp i familien. Hormonspiralen virker lokalt. Det sies at hormoner fra p-piller skilles ut i urinen og lager forstyrrelse i havet (på bl.a. fisk). Tror ikke hormonspiralen virker på samme måte.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:21   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Opprinnelig lagt inn av elsker lavkarbo, her.

hmm tja si det.
vis jeg skal si det jeg tror så tror jeg ikke det er noe problem med disse eggene.
hva med menn da, vil de få opphopninger av sperm de da om de ikke får utløsning. hvorfor skal kroppen tro den er gravid når den ikke kan gjøre seg klar til å bære fram ett barn?
for høy blodprosent?
jeg har bare hørt om de som får lav blodprosent av å menstruere.
bare en tanke jeg tenker.

Er nok bare en tanke du tenker, ja!
Det er det hormonell prevensjon som regel er designet til å gjøre; la kroppen tro den er gravid så den ikke modner nye egg som kan befruktes. Ikke omvendt!
Det kan overhodet ikke sammenlignes med en manns konstante nedbryting og dannelse av sædceller!

Dersom kvinner danner flere blodlegemer for å binde jern enn menn akkurat fordi det er meningen at vi skal blø noe av det hver måned, vil vi da ikke få i overkant mye om man hindrer denne blødningen i årevis?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:22   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til p-piller?

Her er forresten en fin oversikt over alle de vanligste prevensjonsmetodene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
P-piller... MissIt Lavkarbo generelt 1 17-01-11 13:06
P-piller Bambolona Spørsmål og svar 0 16-03-09 20:41
P-piller og PCOS BS2 PCOS og karbohydratkontroll 60 13-05-07 15:44
P-piller ? stinasol Spørsmål og svar 3 27-11-06 00:41
Ang P-piller Tidligere bruker PCOS og karbohydratkontroll 6 08-08-05 04:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no