Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er i ketose!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-06-07, 21:05   #1
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys
Talking

Er i ketose!

Det er min andre dag med Ketolyse kur, og i kveld testet jeg meg med stiks!

Og jeg er i ketose! Nå brenner jeg fett. Den var på nivå 10, og det må jo være bra vel??

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 21:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ketose!!

Så flott, nå er det fettet som forsvinner...

Så lenge det er utslag på stixen er du i ketose.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 21:43   #3
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Er i ketose!!

Grattis får jeg nesten si.

Jeg kom i ketose på torsdag (første dagen!) og det føles underbart!!!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 07:22   #4
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Er i ketose!!

Takk skal dere ha! Mulig jeg var i Ketose første dagen også, men jeg testet ikke da. Jeg har fulgt boka og tips herfra nøye, så jeg tror dette går bra.

Jeg er bare litt usikker på hvor lenge jeg skal følge kuren, og når jeg eventuelt skal begynne å øke litt kbh pr. dag. Jeg prøver i hvertfall med 15 kbh pr. dag i 4 uker, så tar jeg det derfra.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 08:36   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Er i ketose!!

Gratulerer og masse lykke til. Det står jo godt beskrevet i boka om hvordan du gradvis bør gå over til ett høyrer karb.inntak. Feks ved fedonfilosofi...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:39   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det står jo godt beskrevet i boka om hvordan du gradvis bør gå over til ett høyrer karb.inntak. Feks ved fedonfilosofi...

Ja, har lest i boka, så jeg tror det går bra. Jeg er bare en person som engster meg litt for mye på forhånd.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:43   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja, har lest i boka, så jeg tror det går bra. Jeg er bare en person som engster meg litt for mye på forhånd.

Det kan være lurt å allerede begynne å tenke på det, slik at man er forberedt i topplokket. Slankingen er jo det letteste, men jobben kommer når man skal vedlikeholde...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:45   #8
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Slankingen er jo det letteste, men jobben kommer når man skal vedlikeholde...

Uff, det er akkurat det jeg ikke vil tenke på......

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:53   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Uff, det er akkurat det jeg ikke vil tenke på......

Jeg har forberedt meg på det siden jeg starta kuren. Og syns det går lettere å tenke på nå. Har lest en del om det her på forumet. Og etterhvert som jeg blir tryggere på meg selv, så øker troen på at dette skal gå bra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:55   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har forberedt meg på det siden jeg starta kuren. Og syns det går lettere å tenke på nå. Har lest en del om det her på forumet. Og etterhvert som jeg blir tryggere på meg selv, så øker troen på at dette skal gå bra

Det er jo bare 3. dagen min, så jeg håper og tror at dette skjer hos meg også.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 09:57   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er jo bare 3. dagen min, så jeg håper og tror at dette skjer hos meg også.

Ja, det gjør det, vettu Etterhvert som du blir tryggere og kjenner at dette fungerer, så er det mye lettere å tenke fremover. Alt til sin tid

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 13:04   #12
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Er i ketose!!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har forberedt meg på det siden jeg starta kuren. Og syns det går lettere å tenke på nå. Har lest en del om det her på forumet. Og etterhvert som jeg blir tryggere på meg selv, så øker troen på at dette skal gå bra

Samme her!
Nå vet jeg at fordi jeg har klart dette (endre kostholdet) såpass lenge så vil det gå bra med vedlikeholdet også! Det er godt å tenke på at dette klarer jeg!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 07:59
Ketoner uten ketose. Fjonken Spørsmål og svar 9 16-07-10 08:10
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no