Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Til dere med "treg" start

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-11, 12:28   #26
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Til dere med "treg" start

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

men du har jo allerede gått ned MASSE! Og det er jo superflott Eg satsar på at ting løsner snart Men merker i alle fall gode bieffekter, lite hovudverk (hadde HEILE tida før) og bedre i magen Så bortsett frå at eg har hatt mensliknande blødningar i snart to veker, er er fornøyd!

Ja, jeg er veldig fornøyd med nesten 30 kg Men det er fordelt på 1 år, ca 2,5 kg per mnd.
Så kos deg med den gode maten, ting vil løsne det er jeg sikker på
Og småblødninger er veldig normalt. Hormonene i kroppen kommer i balanse ved lchf

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:02   #27
California Girl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
California Girl er på en erverdig vei

Sv: Til dere med "treg" start

Hei
Skal ut å fly til USA og lurer på om noen har tips om hva en kan spise pa flyet uten at jeg kommer helt ut av dietten? Har flere dårlige erfaringer i så måte. Masse karbos, og da har jeg lett for å fortsette hele ferien - med deretter vektoppgang. Har noen erfaring med å spise rett allerede på flyet? Da kan det være lettere å holde planen når jeg kommer fram. Vet jo hva jeg kan lage eller bestille på restaurant, men det er jo flymaten + hva jeg eventuelt kan ha med ombord som bekymrer meg.
Håper på svar.

California Girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 22:34   #28
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Til dere med "treg" start

Opprinnelig lagt inn av California Girl, her.

Hei
Skal ut å fly til USA og lurer på om noen har tips om hva en kan spise pa flyet uten at jeg kommer helt ut av dietten? Har flere dårlige erfaringer i så måte. Masse karbos, og da har jeg lett for å fortsette hele ferien - med deretter vektoppgang. Har noen erfaring med å spise rett allerede på flyet? Da kan det være lettere å holde planen når jeg kommer fram. Vet jo hva jeg kan lage eller bestille på restaurant, men det er jo flymaten + hva jeg eventuelt kan ha med ombord som bekymrer meg.
Håper på svar.

Dei gongene eg har flydd til USA så har me fått ein eller anna form for kjøt,samt grønnsaker og sjølvsagt karbomat. Så du klarer deg nok uten å ta med mat, men kjøpt evt bare litt spekemat og sånt kanskje? Og Babybel? Einaste er at du strengt tatt ikkje har lov til å ta med noko særleg med mat inn i USA, så du kan vel risikere at det blir tatt frå deg... Åh, heldiggris! Skulle gjerne reist sjølv! Kor skal du?

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken "start"-bok? Karikatur Spørsmål og svar 1 24-01-11 20:38
Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres? Helene M Ketolysekuren 40 08-11-10 21:06
Dere "treningsguruer", kan dere ta en titt på dette? Kakeåndsen Trening 13 08-08-09 23:42
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Hvor setter dere inn disse "tickerne" dere har? Lindis Generell diskusjon 5 27-08-08 09:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no