Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Føle seg stappa

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-12, 21:06   #1
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Føle seg stappa

Jeg føler meg så "stappa" hele tiden, og skjønner ikke helt hva det er som gjør det. I dag spiste jeg salat av agurk, tomat, paprika, avocado og egg til lunsj, men selv om det ikke er så tungt følte jeg meg skikkelig stappa etterpå. Ikke mett, men stappa. Om dere skjønner. Ved middagstider var jeg sulten, selv om jeg følte meg skikkelig stappa. Jeg tenker at det kanskje kan være luft, men jeg promper ikke noe særlig. Og jeg går jevnt ned i vekt.

Noen gode råd? Spise mindre (jeg spiser ikke spesielt mye, bare vanlig)? Kutte ut noen matvarer?
Er det noen som har hatt det på samme måten? Hva gjorde dere? Gikk det over?

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 10:05   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Føle seg stappa

Denne litt matleie, stappede følelsen dukket opp med jevne mellomrom da jeg gikk på lavkarbo over tid. Tok gjerne noen dager før det ga seg igjen, men ble da ofte erstattet av en dag eller 2 med ulvehunger!
Pleide å lage meg noe spennede mat, noe jeg ikke hadde spist før eller noe med mye smak sånn at jeg fikk spist litt i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 11:07   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føle seg stappa

Spiser du fort? Jeg merker noe av det du beskriver om jeg må hive i meg maten. Har en idé om at man sånn sett svelger en del luft.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 21:53   #4
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Sv: Føle seg stappa

Hmmm... Litt matlei ja, er kanskje noe der, Kitt. Merker mer på hodet at det er på tide å spise enn på kroppen. Så det er absolutt mulig.

Og photos...: kanskje det er luft. Har, som sagt, vært inne på tanken allerede. Bare håper det går over snart!

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 12:00   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føle seg stappa

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

Hmmm... Litt matlei ja, er kanskje noe der, Kitt. Merker mer på hodet at det er på tide å spise enn på kroppen. Så det er absolutt mulig.

Og photos...: kanskje det er luft. Har, som sagt, vært inne på tanken allerede. Bare håper det går over snart!

Ikke alle merker at de svelger luft! Ikke før man sitter der med stinn vom ... Ofte kan det hjelpe på å spise langsomt, tygge godt og svelge før man spiser mer, drikke godt med vann til, etc. Håper det går over!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
:forspist og stappa smily: Zuma Ketolysekuren 1 25-06-09 23:38
Er det vanlig å føle hjertebank i ketose? ingers Spørsmål og svar 5 05-06-09 19:20
Når skal jeg føle meg slank nok? Engmar Generell diskusjon 2 19-10-06 18:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no