Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Må man ha disse ketolysetablettene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-07, 21:05   #1
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Må man ha disse ketolysetablettene?

Det jeg har hjemme her er :

Trankapsler, b-total, magnesium, ferro retard, folsyre, vitamineral og chrom.

Holder ikke det i første omgang?

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 21:52   #2
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene???

Hei geysirland.
Jeg har tablettene men brukte dem kun de 2 første dagene.
Har ikke tatt dem siden, rett og slett fordi jeg har glemt det.
Høres ut som du tar det du trenger lell.

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 11:40   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene???

Du bør ta kalium, og iallefall kalsium om du er i ketose..... Sistnevnte kan med fordel tas sammen med magnesium.

For et ketogent kosthold syns jeg ketolysepillene er perfekte. Da får du i deg det du trenger når du er i ketose - hverken mer eller mindre. Og totalt er det billigere enn å kjøpe hver for seg fordi det er kombinasjonsprodukter.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:02   #4
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene???

Jeg brukte litt forskjellige vitamintabletter før jeg fikk tak i ketolysetablettboksene, og jeg merker forskjell! Det er tydelig at det er viktig hvordan vitaminene er delt opp i to tabletter ut fra effekten. Det er ikke alle vitaminer som skal tas samtidig fordi noen opphever/forsvaker virkningen av andre.
Bla. så tok jeg opptil fire kromtabletter tidligere, nå holder det med det som er i ketolysetablettene.
Jeg tar EPAOmega i tillegg siden jeg ikke spiser nok fisk.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:05   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene???

viktig poeng !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:46   #6
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene?

Eg skjønar meg ikkje heilt på desse ketolysetablettane... då eg starta på ketolyse i januar tok eg alle desse tablettane som ketolyseboka anbefalte... eg var sjuk i eit sett (forkjølelse, influensa, halsbetennele...) fram til mai, og eg gjekk på tablettane heile tida. Så slutta eg, og eg føler meg SÅ mykje betre i kroppen (følte meg igrunnen uggen heile tida då eg tok dei), og har ikkje vore antydning til sjuk sia mai!

Kan kroppen rett og slett få for masse vitaminer og mineraler???

Så no satsar eg på at eg får i meg nok gjennom maten...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:01   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene?

Høres veldig rart ut at du skulle bli syk av ketolysepillene. Det har jeg aldri hørt om. Uansett om du fikk i deg for mye (du kan ikke overdose på Ketolysepillene og bare mat ) skal du ikke bli sånn sjuk. Tok du kanskje noe annet samtidig ?

Tror nok heller at det var tilfeldigheter og at kroppen din ble litt "satt" ut på grunn av dietten. At den trengte tid å komme seg på.

Eller hva tror du Torkil ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:16   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Må man ha disse ketolyse tablettene?

Hei
Jeg har ikke tro på at det er ketolysetablettene som gjorde deg dårlig. Det er jo ubehag i oppstarten av ketolysekuren hos noen, samtidig som det kan ha vært en virusinfeksjon. På grunn av sammenfallet, kan man selvfølgelig ikke 100% sikkert utelukke en sjelden allergi mot et av tilsetningsstoffene, selv om det er valgt de mildeste stoffer. Det er jo påfallende at besværene varte så lenge og forsvandt da tablettbruken opphørte.
Men dette er første gang jeg har hørt slikt blandt de 15.000 som har brukt tablettene.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:27   #9
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Må man ha disse ketolysetablettene?

Skal jeg ta
Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm.
OG
Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer?
:sitter og skal bestille:

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:26   #10
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Må man ha disse ketolysetablettene?

Jepp.

Det er en boks for morgen og kveld (krom-kalium)
En boks for lunsj (selen-sink)
og en boks for middag (magnesium)

Så totalt er det tre bokser som du trenger.

__________________

Sist redigert av wander : 06-09-07 kl 09:28. Årsak: La til navnene på vitaminene
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vitaminer og mineraler - liste mofe Kosttilskudd 6 23-07-07 11:41
Digitale skiller - hjelp meg? :) silje Generell diskusjon 29 18-04-06 20:02
Man kan spise hva som helst bare man holder seg under 15 gram karbs? Chumpsy Ketolysekuren 10 09-08-05 22:18
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no