Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-12, 17:12   #12901
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Siden jeg ikke kan poste videoen som blir etterspurt her, så kommer jeg med et helt annet spørsmål i stedet

Har fått tak i svart vlieseline, men glemte å spørre hvor varmt strykejernet må/bør være for at det skal feste/lime seg på et bomullstoff?

Jeg bruker knallsterk varme, men jeg bruker også ha et bomullsklede (kopphåndduk) mellom strykejernet og det som skal festes med vliselinen.
I nødsfall fukter jeg kopphåndduken.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-03-12, 17:12   #12902
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Vil se den videoen, Knutten

Den sletta han fort!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-03-12, 17:14   #12903
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

He, he. Mener å ha fått med meg at vi ikke er så langt fra hverandre i alder, men "shit happens" i vår alder også
Skulle gjerne vært flue på veggen under den seansen i går ja - eller når videoen ble vist i dag.
Jeg lurer på om jeg ikke skal bli flue på veggen i mitt neste liv

Flue på veggen høres ut som et flott nesteliv! Bare de ikke bruker sånn flueklister da...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-03-12, 17:24   #12904
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg bruker knallsterk varme, men jeg bruker også ha et bomullsklede (kopphåndduk) mellom strykejernet og det som skal festes med vliselinen.
I nødsfall fukter jeg kopphåndduken.

Akkurat sånn gjør jeg det også. Full varme og full damp. Har bestandig et kjøkkenhåndkle mellom strykejernet og stoffet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 05-03-12, 17:24   #12905
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Flue på veggen høres ut som et flott nesteliv! Bare de ikke bruker sånn flueklister da...

- eller fluesmekker

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 05-03-12, 17:30   #12906
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lang tid etter oppstart på nye medisiner må man regne med bivirkninger???

Jeg begynte torsdag forrige uke, men jeg blir så inni gamper... trøtt og svimmel av dem!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-03-12, 17:33   #12907
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk begge to. Da kjører jeg på med full guffe

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 05-03-12, 19:14   #12908
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvor lang tid etter oppstart på nye medisiner må man regne med bivirkninger???

Jeg begynte torsdag forrige uke, men jeg blir så inni gamper... trøtt og svimmel av dem!

Noen bivirkninger kommer med det samme, andre tar det litt tid før man merker!
None bivirkninger forsvinner etter 2-3 uker, andre trenger opptil 3 måneder (vanligst) på å forsvinne. Atter andre må man leve med om medisinene er nødvendige for viktigere ting!

Kan ikke gi nærmere råd om jeg ikke vet hva det er. Noen kan det lønne seg å gå ned på dose for å venne seg til saktere, andre må man bare la det stå til og en sjelden gang må man bare innse at akkurat den typen ikke passer for deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-03-12, 19:19   #12909
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Noen bivirkninger kommer med det samme, andre tar det litt tid før man merker!
None bivirkninger forsvinner etter 2-3 uker, andre trenger opptil 3 måneder (vanligst) på å forsvinne. Atter andre må man leve med om medisinene er nødvendige for viktigere ting!

Kan ikke gi nærmere råd om jeg ikke vet hva det er. Noen kan det lønne seg å gå ned på dose for å venne seg til saktere, andre må man bare la det stå til og en sjelden gang må man bare innse at akkurat den typen ikke passer for deg!

Det er diovan comp 160 og albyl-e 75. Jeg har spydd hver dag klokken 17.00.... Jeg tar pillertene mine til rett tid hver dag.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-03-12, 19:44   #12910
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

dersom jeg skulle kjøpt pølser på rema, hvilke burde jeg kjøpt? mtp næringsinnhold.. de sesonggrillpølsene er utelukka, ettersom vi bare er i mars enda

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-03-12, 20:44   #12911
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dampepølse

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-03-12, 20:53   #12912
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Dampepølse

men er ikke det sau? jeg liker ikke sau...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-03-12, 21:26   #12913
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er diovan comp 160 og albyl-e 75. Jeg har spydd hver dag klokken 17.00.... Jeg tar pillertene mine til rett tid hver dag.

Har aldri hørt om noen som har blitt dårlige av Albyl i hvert fall.
Diovan finnes i mindre styrker også. Mulig du bør ned på den minste og øke til neste først etter at du tolererer den dosen. Eller rett og slett få et annet preparat!
Svimmelheten kan komme når effekten er på topp, men du får ikke vedlikeholdseffekten før etter noen uker/måneder, tenker jeg, så du bør nok snakke med legen om hvor sterke bivirkninger du skal behøve å tolerere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-03-12, 08:13   #12914
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man slutter å amme, hvor lang tid tar det sånn ca før man sluttet å produsere melk? Junior nektet å ta puppen lenger for en drøy mnd siden. Jeg pumpet et par ganger om dagen i en ukes tid for å holde produsksjonen oppe om han skulle ombestemme seg, men det gjorde han ikke. Men det renner fortsatt såpass mye at jeg må bruke innlegg, og jeg begynner å bli litt lei...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-03-12, 08:15   #12915
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Når man slutter å amme, hvor lang tid tar det sånn ca før man sluttet å produsere melk? Junior nektet å ta puppen lenger for en drøy mnd siden. Jeg pumpet et par ganger om dagen i en ukes tid for å holde produsksjonen oppe om han skulle ombestemme seg, men det gjorde han ikke. Men det renner fortsatt såpass mye at jeg må bruke innlegg, og jeg begynner å bli litt lei...

Ring legen din å få piller, så stopper det på et par dager!
Jeg kunne renne over i opptil et år etterpå hvis jeg hørte små babyer eller sånt!
Da hadde snuppa hengt i puppen i over 20 måneder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-03-12, 08:24   #12916
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har aldri hørt om noen som har blitt dårlige av Albyl i hvert fall.
Diovan finnes i mindre styrker også. Mulig du bør ned på den minste og øke til neste først etter at du tolererer den dosen. Eller rett og slett få et annet preparat!
Svimmelheten kan komme når effekten er på topp, men du får ikke vedlikeholdseffekten før etter noen uker/måneder, tenker jeg, så du bør nok snakke med legen om hvor sterke bivirkninger du skal behøve å tolerere!

Takk for svar, vakreste fineste Kitt Jeg har gått i ca et år på den laveste dosen av diovan comp, den tåler jeg veldig godt. Jeg har prøvd ut ymse andre blodtrykksmedisiner legen vil jeg skal ta i tillegg til diovan siden blodtrykket ikke gikk noe særlig ned. Men jeg fikk bare ubehag av dem alle. Derfor økte han bare dosen på diovan. Svimmelheta går nok over, det er bare jeg som er utålmodig. Jeg knasker i tillegg diural som om det skulle være smådrops for dem tåler jeg veldig godt uansett hvor mye jeg tar. Jeg er ikke i mærheten av å bli dehydrert. Diural sammen med albyl-e har omtrent fjernet trykket i hodet; det er deilig! Men albyl-e'en får magen til å gjøre opprør. Jeg må kanskje få økt dosen på nexium. Og jeg som hadde planlagt å bli medisinfri i år!! Jeg endte i stedet opp med å kjøpe større dosett.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-03-12, 08:49   #12917
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten - spiser du magnesium? Det har vist seg å virke blodtrykkssenkende i visse tilfelle....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 06-03-12, 08:53   #12918
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kanutten - spiser du magnesium? Det har vist seg å virke blodtrykkssenkende i visse tilfelle....

Jeg tak min 600 mg om dag, i tillegg tar jeg bvit som også skal virke senkende.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-03-12, 13:48   #12919
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Takk for svar, vakreste fineste Kitt Jeg har gått i ca et år på den laveste dosen av diovan comp, den tåler jeg veldig godt. Jeg har prøvd ut ymse andre blodtrykksmedisiner legen vil jeg skal ta i tillegg til diovan siden blodtrykket ikke gikk noe særlig ned. Men jeg fikk bare ubehag av dem alle. Derfor økte han bare dosen på diovan. Svimmelheta går nok over, det er bare jeg som er utålmodig. Jeg knasker i tillegg diural som om det skulle være smådrops for dem tåler jeg veldig godt uansett hvor mye jeg tar. Jeg er ikke i mærheten av å bli dehydrert. Diural sammen med albyl-e har omtrent fjernet trykket i hodet; det er deilig! Men albyl-e'en får magen til å gjøre opprør. Jeg må kanskje få økt dosen på nexium. Og jeg som hadde planlagt å bli medisinfri i år!! Jeg endte i stedet opp med å kjøpe større dosett.


Diovan finnes i 80mg også, tror jeg! Er du sikker på at ikke noen av alle disse medisinene kanskje ikke passer sammen? Jeg slet med to medisiner leeenge, og så viste det seg at hver for seg oppførte de seg pent. Sammen ble det bare krøll da den ene dosen ble doblet! Det mptte jeg finne ut selv, for fastlegen min bare skrev reseptene, han, uten å sjekke interaskjoner!

Det kan nok hende du må ta medisiner lenge, vennen, men det spilelr vel ingen rolle så lenge du blir i go'form!
Er jo derfor vi har medisiner!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-03-12, 22:24   #12920
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva heter sånn dumphuske på engelsk?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-03-12, 22:29   #12921
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva heter sånn dumphuske på engelsk?

Fant; see-saw

(sønn hadde trøbbel med "draw something" )

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-03-12, 22:42   #12922
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal lage et flygeblad, og lurer på om noen vet et enkelt program jeg kan bruke til dette?
Gjerne noe jeg kan laste ned gratis...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 06-03-12, 22:44   #12923
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg skal lage et flygeblad, og lurer på om noen vet et enkelt program jeg kan bruke til dette?
Gjerne noe jeg kan laste ned gratis...

Mener Adobe Illustrator/Indesign skal ha trialversjoner.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-03-12, 23:13   #12924
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Mener Adobe Illustrator/Indesign skal ha trialversjoner.

Takk for raskt svar Photo Skal prøve det i morgen

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 07-03-12, 09:24   #12925
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan vasker man KJEMPEmøkkete, delvis hvite joggesko?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no