Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp - ketose hjelper ikke

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-09, 16:40   #26
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp - ketose hjelper ikke

Hei alle flinke slankere!

En liten oppdatering fra meg. Jeg har kuttet ut alt av sukkererstatninger og søtningsstoffer (inkl. pepsi max). Dette kuttet jeg ut 14. juli og hadde da en vekt på 61,6. I dag har det gått 12 dager og vekten viser 60,6... Det funker!!!! Jeg går ned igjen!!!

Nå er det bare å håpe på 500 gram i uken frem til jeg er i mål. Det hadde vært så digg og jeg ser lyset...

Takk for god hjelp.

PS: hvorfor skal man være så redd for salt? Er det ikke bare vann som bindes av dette? Jeg er ikke så redd vannet, men fettet ;-)

Fortsatt god sommer!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 10:50   #27
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - ketose hjelper ikke

så bra!! ja det er vel derfor man er redd for salt.. nemlig vann.. for da går man ikke ned.. pluss at hvis man spiser mye salt, får nyrene mindre vann å jobbe med.. og har vel kansekj lest et sted at fettforbrenningen går bedre hvis man drikker mye vann.. har lest en tråd om dette en gang da jeg var fersk.. husker desverre ikke hvor..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
HJELP! Jeg klarer ikke komme i Ketose! SkinnyToBe Ketolysekuren 3 23-10-07 11:48
Hjelper ikke trening på løshud? Iset Trening 22 02-06-07 20:18
TV2 hjelper deg Quippini Nyheter / media 6 28-01-07 00:03
Tv 2 hjelper deg Skorpia Generell ernæringsdebatt 9 17-04-04 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no