Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-10, 19:09   #151
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Hei Tangoto
Tror ikke det gjør noe at du skriver her selv om du ikke har meldt deg på denne tråden.Må jo være tillatt å komme med lykkønskninger til oss her når vi sliter litt
Tror jeg kanskje har spist litt mye den siste tiden for jeg har funnet så mange fine oppskrifter her som jeg har måttet prøve ut Nå har jeg begynt å skrive ned hva jeg spiser slik at jeg har litt kontroll men toget har nok gått for min del ang 5 kg i løpet av febr.

Men tenk om det løsner nå da! Mist ikke motet det er nesten 3 uker igjen ; ) Du er superflink som klarer å notere. Kanskje jeg og rett og slett spiser for mye og at det er forklaringen på at jeg er stappmett..: S? Koser meg jo veldig..øh.. Skal forsøke med litt mindre porsjoner jeg nå.

Lykke til : )

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:11   #152
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Nå håper jeg bare at jeg kan la smågodtet på jobb ligge.

Håpe kan man jo alltids, men det blir ikke resultater før man aktivt tar et valg... Så lenge ingen legger deg i bakken og dytter det i deg, så er det jo bare å ikke gå bort til skåla/boksen, ikke åpne den, og ikke stikke hånda oppi.

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Om noen kan komme med en skikkelig bra meny, som jeg kan prøve å holde meg til, så hadde det vært kjempefint!

Det er menyforslag i boka

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:01   #153
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

Men tenk om det løsner nå da! Mist ikke motet det er nesten 3 uker igjen ; ) Du er superflink som klarer å notere. Kanskje jeg og rett og slett spiser for mye og at det er forklaringen på at jeg er stappmett..: S? Koser meg jo veldig..øh.. Skal forsøke med litt mindre porsjoner jeg nå.

Lykke til : )

Hei igjen
Har nå prøvd meg på kaffe med cocosa og det går helt greit å drikke men jeg føler meg litt kvalm og uvel etter en stund. Føles som om jeg har overspist Kanskje det er derfor du også føler deg stappmett????

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:16   #154
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Ned 2.5 kg første uka i februar Halvveis til 5!

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 07:07   #155
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Hei igjen
Har nå prøvd meg på kaffe med cocosa og det går helt greit å drikke men jeg føler meg litt kvalm og uvel etter en stund. Føles som om jeg har overspist Kanskje det er derfor du også føler deg stappmett????

God morgen:-) Må bare i full fart på vei til jobb legge til at det gjorde jeg og i går, og ned 0,3 i dag:-D Vet d er krampaktig å veie men for 1. gang kan jeg og justere tickeren;-) Som ikke virker-kun weblink hos meg og dere på pc og nå mobilen:-STatt m cocosa på jobb og tror d løsner for oss jeg:-):-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 07:39   #156
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei godt-folk!
Vekta mi stod på stedet hvil denne uka, men jeg kan godt skjønne det - klarer ikke få i meg nok fett og hadde besøk i helga som medførte mat av diverse slag! Uten at det var noe jeg ikke kunne spise..
Så nå er det bare og bite tenna sammen, og holde fokus og motivasjon oppe! Godt og lese litt på forumet, at dette ikke er uvanlig!
"La kroppen slappe av, så kommer det etterhvert" leste jeg, og det var gode ord og ta med seg

Ha en super dag folkens!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:57   #157
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Utrolig bra da!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 10:43   #158
Littforbreianita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 23
Littforbreianita er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Arnhild, her.

Hvis de kom på fra i går til i dag kan du nok regne med at det bare er vann Men det er kjempeviktig å drikke mye vann, kroppen trenger det for å bli kvitt alle avfallstoffene. Personlig har jeg ikke troen på at sukkererstatning er tingen. Noen eksperter mener at kroppen reagerer ganske likt på sukker og sukkererstatning, fordi når tungen smaker noe søtt, gir den beskjed til hjernen om at nå er det sukker på vei, også er vi i gang...

Jeg har ikke noe ukesmeny til deg desverre, jeg pleier bare å kikke litt rundt her på oppskrifter og sånn. Det viktigste er at man vil dette 100 %, hvis ikke klarer man det ikke, det er nemlig en viljeprøve. Men jeg har troa på deg, stå på

Tusen takk for koselig svar:-) Ja jeg må nok bare tvinge meg selv til å drikke mer vann, og kutte ut søtsakene... (sier hun som nettopp har spist en Atkins bar til frokost)... Sliter bare med selvdisiplin - men... er bare meg selv jeg narrer, så jeg håper jeg snart klarer å endre tankegangen!

Lykke til til deg også fremover - stå på

Littforbreianita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 11:07   #159
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

God morgen sier jeg bare... 102,4 kg... jauda.. går nedover.. kan ses ut som vi klarer 5 kg.. hadde vært deilig...

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:13   #160
Arnhild
Seniormedlem
 
Arnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 686
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Tusen takk for koselig svar:-) Ja jeg må nok bare tvinge meg selv til å drikke mer vann, og kutte ut søtsakene... (sier hun som nettopp har spist en Atkins bar til frokost)...



Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Sliter bare med selvdisiplin - men... er bare meg selv jeg narrer

Jepp, det er det vi holder på med støtt og stadig vi mennesker

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

så jeg håper jeg snart klarer å endre tankegangen!

Ja, ta et valg Anita, send inn en bestilling på slankoglekkeranita. Visualisering er tingen

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Lykke til til deg også fremover - stå på

Takk, vi skal klarer det

__________________
Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid, det er derfor det er en hemmelighet... Karsten Isaksen
min journal


"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:28   #161
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

900 gram for februar så langt... Håper det er løsnetid nå. Har stått stille lenge!

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 09:04   #162
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Nå har jeg fått vekt igjen! Mannen min kom hjem med en i går, da får jeg kanskje blomster på søndag, da? Joda, jeg har veid meg i dag. Merkelig at jeg fremdeles holder motet oppe, for jeg har ikke gått ned mer enn 800 gram siden 1. februar, riktignok uten å ha tømt magen, men ..... jeg synes det spøker for de 5 i februar

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 09:35   #163
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Måtte veie meg i dag da jeg reiser til Portugal i morgen

Etter 2 ukers stillstand på vekta viser det seg at jeg har gått opp 500gr den siste uka . Håper virkerlig at det skyldes at jeg ikke har fått gå på toa i noen dager nå.
Lykke til videre dere flinke andre

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 09:51   #164
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

God tur til Portugal Karissima Håper du får en flott tur!!

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 13:47   #165
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

1.februar: 99,9 kg
5 februar: 98,2 kg_Ned 1,7 kg
12 februar: 97,7 kg_Ned 0,5 kg

Totalt i februar: Ned 2,2 kg

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 18:47   #166
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

God tur til Portugal Karissima Håper du får en flott tur!!

Takk for det Ifølge værmeldingen ser det ut til at det blir en del regn så det blir vel mye innesitting. Får ta med meg pc så jeg kan titte innom sidene her en gang iblandt.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 18:48   #167
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Tror det kan blir vanskelig med å gå ned 5 kg i februar her vertfall:P
Starte 4 jan.. og har gått ned 5kg til nå så
2 av de i februar vel og merke...

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 20:59   #168
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg sto stille, eller dvs opp 200 gr den første uka pga mensen, men denne uka var det ned 1,4 kg. Skla holde hardt å nå 5 i februar, men alt er bedre enn ingenting. Har som mål totalt 10 før påske, så jeg har rundt 6,5 kg igjen.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:33   #169
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Ned 1,7 siden starten i Februar - 5,4 totalt fra 4. januar..

Lurer på om -5 i februar er oppnåelig..

og ikveld skal jeg ut og spise!!!! julegave...den flotte restauranten..

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 11:10   #170
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

900 gram hittil i februar - grrr - spøker veldig for de 5. Til Pandora: skal du på en fin restaurant, kan du jo bare velge og vrake i lavkarbomat! Manfår det man bestiller. Jeg skal lage "kinesiske koteletter" i dag. Deler dem i to, bruner dem, bruner sopp, legger det i ildfast form. Heller på god (fløte)saus, grovhakker mandler oppå blir knassprøe g gode. I stekeovnen til bena løsner. Ved servering: hermetiske mandariner leggs oppå. Pottitter til de som skal ha det, blomkål/broccolipure til meg. Grønn salat.
Bare ikke datter kommer med fastelavensboller!?! Kanskje jeg ikke klarer å stå i mot!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 14:23   #171
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Pleiadene: Hadde det bare vært så enkelt ja..

Var fast meny med 8 retter ....som egentlig ble minst 10 med hvileretter osv - og vinmeny til alle rettene.... Måtte nesten sitte og sove etterpå. Utrolig godt, men ganske stor påkjenning for min "rene" kropp som ikke har fått alkohol og kun lite karber på lenge. Kjente meg helt fryktelig da jeg våknet idag....

Men..nå har vi vært på laaang skitur, og alt kjennes mye bedre


Back again på lavkarbo ...bare liten utfordring med at hele familien skal til mamma på morsdags-middag, med fastelavensboller mm..

Tror faktisk det går greit, ikke noe som frister etter all den maten igår

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 19:15   #172
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Nå er jeg spent! Veiedag i morgen... iiiihhh!

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:54   #173
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei jenter!

Jeg har vært her noe i 2009, men nå er det siste innspurt for min del. Skal ned ca 5-6 kilo og jeg ser det er flere av dere som ikke har mange kilo igjen før dere er i "mål". Mitt spørsmål er derfor: må dere gå på mindre kalorier nå enn tidligere for å komme dere ned de siste kiloene? Grunnen til at jeg spør er at ketolyse i utgangspunktet er for folk med stor overvekt og ikke for de med BMI under 25 og noen pyntekilo igjen... Har jeg misforstått eller?

Grunnen til at jeg spør er at jeg gikk på ketolyse store deler av 2009 og gikk ned 17 kilo. Siden november har jeg syndet og gått opp 3 kilo igjen... Disse og 2-3 ekstra skal av igjen. Er da ketolyse noe som fungere for dere med moderat overvekt/normal vekt? Sleit veldig med å gå ned den siste perioden sist. Derfor håper jeg på svar og råd.

Takker på forhånd!

God kveld!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 10:00   #174
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Veiedag:
Ned 2,9 kg siden første februar

Klarer jeg 10 kg innen påske blir jeg superhappy!

__________________

Sist redigert av Lullen : 15-02-10 kl 11:09.
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 12:02   #175
Littforbreianita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 23
Littforbreianita er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

()/(/&(/&(=)?=)?=//%&%##"Nå er jeg lei!!!!!! Skjønner ingenting: I går morres viste vekten 62 kilo, minus 1 kilo siden forrige mandag, men i dag viste den plutselig 63,6??? Så da har jeg gått OPP 0,6 kilo i stedenfor.... hvordan kan vekten øke så mye bare på en dag?? Nå er jeg så driitlei av at vekten aldri går nedover... Jeg startet på 67 kilo 1 januar, gikk ned 3 kilo første uken, og siden da har jeg bikket mellom 63 og 64... Ble så glad i går da jeg endelig var nede på 62 tallet, men den gleden ble kortvarig gitt...

Lurer på om jeg skal kutte ut meierivarer, men føler at da er det så lite igjen å spise... bare kjøtt, egg og grønnsaker?? Uff og uff, nå er motivasjonen lik null kjenner jeg.... Lykke til dere andre!

Littforbreianita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Noen kilo til: cabin Spørsmål og svar 7 13-07-07 18:22
Må gå ned noen få kilo litt fort! Miriam Generell ernæringsdebatt 31 06-05-07 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no