Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-10, 17:12   #126
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

Ja, når du sier det så ser jeg at det ikke er så veldig mye. Enkelte dager pleier jeg å spise 2-4 oste/cc lapper ekstra ( de er så gode).
Det føles vel som at det er mye for at jeg spiser så ofte

Takk for svar....

Jeg synes også det så litt lite ut... Men nå gnafler jeg jo hele dagen da

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 19:43   #127
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Søtsug: pass på å få i deg nok fett i løpet av dagen, i tillegg er det mange som synes det hjelper med krom.

Skal absolutt ta det med videre tusen takk !!!
Værste krisen er over nå og søtsuget er over for denne gang. Har økt fettmengden i maten og spiser 4 i stedet for 3 ganger om dagen.

Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 11:02   #128
Muffin
Juniormedlem
 
Muffin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 26
Muffin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

I dag har jeg litt dårlig samvittighet, for i går skeia jeg ut..
Har besøk, og i går var vi i byen og da spiste jeg salat, med to små skiver brød til. Hadde tenkt å ikke spise brødet, men synes det er så mye bedre med litt brød til.

Om kvelden skulle vi ha reker, og tenkte at jeg bare skulle spise reker og majones, med sitron på. Men jeg spiste to pg en halv loffskive til...

Jaja, gjort er gjort, og spist er spist..

Det er dette som jeg synes er vanskelig med lavkarbo. Når man er flere i selskap, og man ikke kan spise det samme som de andre.

I kveld er det bestilt hjemmelaget pizza, det vet jeg at jeg klarer å motstå, får ta meg en salat isteden.

Ellers har det gått bra, så det er bare å gjøre en bedre innsats fra i dag igjen.

Hvordan går det med dere andre?

__________________


Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 20:05   #129
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei!

Jeg starter altså kuren på mandag og er utrolig spent. Har ca 20 kg å kvitte meg med.

Er det bare jeg som er nervøs for å starte? Jeg er livredd for å gjøre noe feil. Dette skal bli SPENNENDE!

belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:03   #130
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

Hei!

Jeg starter altså kuren på mandag og er utrolig spent. Har ca 20 kg å kvitte meg med.

Er det bare jeg som er nervøs for å starte? Jeg er livredd for å gjøre noe feil. Dette skal bli SPENNENDE!

Da har vi nesten samme utgangspunkt, vi og mange med oss
Jeg begynte på mandag som var, og hoppet i det med begge beina! Har funnet et par blogger jeg liker, og finner mange gode tips og oppskrifter der. Og ikke minst her inne er det mye info og inspirerende historier.
Ikke vær nervøs, dette er digg! Beste kuren jeg noen gang har fulgt hvertfall! (Jeg har mistet 2,6 kg fra Mandag til Lørdag )

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:13   #131
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.

I dag har jeg litt dårlig samvittighet, for i går skeia jeg ut..
Har besøk, og i går var vi i byen og da spiste jeg salat, med to små skiver brød til. Hadde tenkt å ikke spise brødet, men synes det er så mye bedre med litt brød til.

Om kvelden skulle vi ha reker, og tenkte at jeg bare skulle spise reker og majones, med sitron på. Men jeg spiste to pg en halv loffskive til...

Jaja, gjort er gjort, og spist er spist..

Det er dette som jeg synes er vanskelig med lavkarbo. Når man er flere i selskap, og man ikke kan spise det samme som de andre.

I kveld er det bestilt hjemmelaget pizza, det vet jeg at jeg klarer å motstå, får ta meg en salat isteden.

Ellers har det gått bra, så det er bare å gjøre en bedre innsats fra i dag igjen.

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er på 6. dagen i dag, og jeg synes det går strålende! For første dag i dag kjente jeg bittelitt søtsug, når jentungen satt med en diger pose smågodt å gnafla i seg... *Hehe* Kjente jeg rett og slett ble litt misunnelig! Men altså, jeg beit det i meg å gikk å lagde meg en god kopp te istedet... Ikke det at det er noen god erstatning, men jeg fikk i hvert fall i meg noe søtt!
Har ikke hatt problemer med å ikke spise brød, det var det jeg gruet meg mest til! Spiser osteknekkis, oopsi og pannekake istedet, og det går supert... FORELØBIG! Jeg blir vel lei jeg som alle andre, men da får jeg finne på noe annet lurt. Har bestilt meg bakemix og soyaprotein fra ketolyse.no så da blir det brød etterhvert

At du "skeiet ut" i går er ikke noe nederlag, så lenge du klarer å fortsette igjen dagen etterpå, så er det bedre enn å "vente til mandag" slik som jeg er ekspert på!

Dette klarer vi! Stå på!!!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:09   #132
SiljeG
Juniormedlem
 
SiljeG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 20
SiljeG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei...

No er jeg på dag syv, og sliter IKKE Skeiet ut på fredag med en miniatyr kake stykke i en 75 års dag.. Og tok meg en øl igår for å løse magen(hadde ikke vært på do på 4 dgr) og det hjalp...

__________________







SiljeG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Trening gir mening...:) Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:26   #133
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei
Cool

Sv: Auguststarternes tråd

Offa
Ble så skuffet i dag. Når jeg gikk på vekta i mårrest ( veier meg hver dag som så mange andre) så veide 0,6 kg mere enn hva jeg gjorde for 2 dager siden.
Har gått ned 1,1 kg siden forrige mandag, vet det er en del, men leser at andre går ned 2-4 kg etter første uka.
Søndags mårra blues

1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:47   #134
Muffin
Juniormedlem
 
Muffin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 26
Muffin er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

til deg 1979! Ser at jeg også har gått opp en del gram igjen, men har hatt utskeielser i helga i form av litt karbo.
Vanskelig når man får besøk rett etter man har starta opp ny diett. Men koselig med besøk uansett da, og nå skal jeg skjerpe meg igjen!

Dette klarer vi!

__________________


Muffin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 10:54   #135
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

her går det egentlig greit. Var skikkelig godtesjuk i går da jentene mine spiste lørdagsgodteriet sitt. Jeg EEEELSKER SURT GODTERI!!! Kan man lage det selv? Sitronsyre, natron og "sukker"? Noen som har prøvd?

I dag skal jeg lage kake. Skal til en hyggelig kollega i morgen, og tar med meg en kake. HUn går også på lavkarbo, heldigvis, så jeg da slipper jeg å forklare hvorfor jeg ikke vil spise det som blir satt frem.

I morgen har jeg veiedag igjen, og er litt spent. Prøver å ikke veie meg for ofte, for dette handler først og fremst om å få et bedre liv, ikke bare å miste flest mulig kilo, på kortest mulig tid. Kropper mister vekt forskjellig. For noen går det fort, for andre går det langsomt. Det er nok lurt å ikke henge seg opp så veldig mye på antall gram ned per dag, men heller fokusere på å spise de tingene man skal ,på en slik måte at man blir mett!

Ønsker alle en god dag.

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:12   #136
picasso
Medlem
 
picasso sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: I sol og varme:)
Alder: 44
Innlegg: 220
picasso er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Joiner dere her jeg
Jeg prøvde meg på lavkarbo for litt over et år siden og gikk ned fire kilo fra 69 kg som startvekt. Målet var og er 62. På grunn av diverse mindre koselige ting som har skjedd det siste året er jeg nå tyngre enn jeg noen gang har vært før. Og selvtilliten og humøret er på bånn. Den eneste måten for meg å gå ned i vekt på er lavkarbo/Atkins med mye trening i tillegg. Så nå skal vekten under kontroll og jeg skal atter en gang trives med min egen kropp.
Startvekt nå er 75.4... 13 av de skal av!

picasso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:24   #137
picasso
Medlem
 
picasso sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: I sol og varme:)
Alder: 44
Innlegg: 220
picasso er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Da har jeg laget meg ticker.

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wPQSOP1/]

[/url]
Min Journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39304[/url]
picasso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:32   #138
Stor&liten
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 76
Stor&liten er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av picasso, her.

Da har jeg laget meg ticker.

Så fint Ser ut som du har akkurat likt mål som meg

__________________



Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:34   #139
Stor&liten
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 76
Stor&liten er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av picasso, her.

Joiner dere her jeg
Jeg prøvde meg på lavkarbo for litt over et år siden og gikk ned fire kilo fra 69 kg som startvekt. Målet var og er 62. På grunn av diverse mindre koselige ting som har skjedd det siste året er jeg nå tyngre enn jeg noen gang har vært før. Og selvtilliten og humøret er på bånn. Den eneste måten for meg å gå ned i vekt på er lavkarbo/Atkins med mye trening i tillegg. Så nå skal vekten under kontroll og jeg skal atter en gang trives med min egen kropp.
Startvekt nå er 75.4... 13 av de skal av!

Kjenner meg igjen her altså..... Jeg skal ned 15kg totalt, og de skal aldri på igjen...

Jeg skvetter jo hver gang jeg ser meg i speilet, for der er en lubben sak, og jeg er mentalt tynn

__________________



Stor&liten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 13:12   #140
picasso
Medlem
 
picasso sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: I sol og varme:)
Alder: 44
Innlegg: 220
picasso er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Stor&liten, her.

Kjenner meg igjen her altså..... Jeg skal ned 15kg totalt, og de skal aldri på igjen...

Jeg skvetter jo hver gang jeg ser meg i speilet, for der er en lubben sak, og jeg er mentalt tynn

Akkurat sånn har jeg det også. Nekter liksom å tro at mesteparten av klærne mine ikke passer lenger og når jeg ser bilder av meg selv eller i speilet så skvetter jeg også. DET er IKKE meg liksom.

Og er enig med deg i at nå skal de kiloene aldri på igjen. Bort med de!

Gleder meg til å følge mere med her inne. Akkurat nå sitter jeg her og prøver å finne it hva jeg skal spise. Blir egg og bacon med en halv avocado tror jeg.
Har sinnsykt sukkersug også. Vet at det forsvinner men det er så vanskelig å holde sesg hrd inntil da. Jeg vet jeg kan drikke Cola light og fortsatt være i ketose, men vet også at jeg får enormt matsug på ting jeg ikke kan spise.
Uff. Den første uken er vanskelig.

Når begynte du?

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wPQSOP1/]

[/url]
Min Journal
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39304[/url]
picasso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 13:39   #141
belino
Juniormedlem
 
belino sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 38
belino er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Da har vi nesten samme utgangspunkt, vi og mange med oss
Jeg begynte på mandag som var, og hoppet i det med begge beina! Har funnet et par blogger jeg liker, og finner mange gode tips og oppskrifter der. Og ikke minst her inne er det mye info og inspirerende historier.
Ikke vær nervøs, dette er digg! Beste kuren jeg noen gang har fulgt hvertfall! (Jeg har mistet 2,6 kg fra Mandag til Lørdag )


OMG! Det var mye!

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Akkurat nå står ketolysebrødet i ovnen. Hvilke blogger anbefaler du?

__________________




belino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:10   #142
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Auguststarternes tråd

Hei!
Jeg vil også med! Supert med støtte fra folk i samme sit.

Presentasjon: Er 39 (snart 40), alene med to jenter (11 og 13), ungdomsskolelærer og trener ca 5g/uke for å holde energien oppe.

Begynte på det jeg trodde var lavkarbo forrige mandag, men fant dette forumet og skjønte at jeg er i ketolyse. Har ikke kjøpt noen bok ennå, men må vel trø til. Ingen problemer å leve uten brød/potet, eeelsker salat! så her får skilpadda vår konkurranse! Eneste problem så langt: vi er en pastafamilie og vi elsker sushi...

Er superklar for en ny livsstil!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:25   #143
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

WEE! Jeg er i ketose!!
pluss, smug veide meg idag og, å den viste 92,7! Å når begynte viste den 95 og noe!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:27   #144
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei alle nye!
Bli med på veietråden til auguststarterne også!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35770

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:48   #145
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei damer,

Henger meg på denne tråden selv om august snart er over. Jeg begynte 20. august etter en heisa-sommer. Mye mat, øl, snop og ingen trening. Grøss.

Jeg er uten vekt og vil derfor ikke følge vekten uke for uke, men har et "fornyødbarometer" for meg selv.
Skal ca ned 10 kilo og veier rundt-om-kring 67 i dag. For ett år siden gikk jeg på ketolyse og havnet på 60 kilo. 7 har sneket seg på og ned de siste 3 jeg ikke fikk til sist.
Målet bør være innen rekkevidde innen desember og første delmål er å ha kvittet meg med rundt 5,5 kilo innen 15. oktober. Da skal jeg i bryllup og ønsker å se bra ut i kolen min...

Lykke til alle sammen, jeg vet ketose fungerer.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:54   #146
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

WEE! Jeg er i ketose!!
pluss, smug veide meg idag og, å den viste 92,7! Å når begynte viste den 95 og noe!

Åh.....misunnelig!!!!!!!!!!! Samtidig som jeg ønsker deg all lykke til! Må da bli min tur og snart?

Prøvde meg på en ketosestix i ettermiddag; var absolutt ikke i ketose nei Skal se igjen i kveld (vet den skal sjekkes på kvelden... men var nysgjerrig). Spekulerer på hva som ødelegger for meg . Mener selv jeg holder meg til korrekt mat, registrerer alt på diett.no for å være sikker. Er godt over Skaldemans 1:1 forhold (som oftest på 1,3-1,4:1 eller mer). Det spørs om jeg spiser for mye proteiner; hvor mye tar dere inn pr dag?

  Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:56   #147
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Åh.....misunnelig!!!!!!!!!!! Samtidig som jeg ønsker deg all lykke til! Må da bli min tur og snart?

Prøvde meg på en ketosestix i ettermiddag; var absolutt ikke i ketose nei Skal se igjen i kveld (vet den skal sjekkes på kvelden... men var nysgjerrig). Spekulerer på hva som ødelegger for meg . Mener selv jeg holder meg til korrekt mat, registrerer alt på diett.no for å være sikker. Er godt over Skaldemans 1:1 forhold (som oftest på 1,3-1,4:1 eller mer). Det spørs om jeg spiser for mye proteiner; hvor mye tar dere inn pr dag?


Blir nok snart din tur også!
Men, skal man sjekke på kvelden??

Da er det kanskje ikke sikkert jeg er i ketose da.. :/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 16:26   #148
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

OMG! Det var mye!

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Akkurat nå står ketolysebrødet i ovnen. Hvilke blogger anbefaler du?

www.lenabeatrice.net Altså, hun må jo være dronningen av lavkarbo!!! Jeg finner i hvertfall masse inspirasjon i bloggen hennes... Ellers så er det bare å google lavkarbo og blogg, så kommer det opp mye moro!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 16:36   #149
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.

til deg 1979! Ser at jeg også har gått opp en del gram igjen, men har hatt utskeielser i helga i form av litt karbo.
Vanskelig når man får besøk rett etter man har starta opp ny diett. Men koselig med besøk uansett da, og nå skal jeg skjerpe meg igjen!

Dette klarer vi!

Kanskje litt feil å si, men det er godt at det ikke bare er meg
Men som du skriver, dette skal vi klare

1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 18:42   #150
camilla76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 3
camilla76 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Auguststarternes tråd

Hei!!

Slenger meg gjerne med her
Jeg er en trebarnsmor fra Bergen, og skal ned ca.......10 kg. max fornøyd om jeg klarer 15, men må jo+ se kroppen litt an

camilla76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no