Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juliskravletråd for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-10, 11:04   #101
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Gratulerer med vektnedgangen, ketochic

Jeg satt å tenkte her om dagen om det ikke var en byttetråd her for klær på dette forumet. Eller en salg/kjøps tråd. Jeg har nå flere klesplagg som er blitt for store. Det gjelder både bukser, bluser og jakker. Jeg kaster de ikke, men kanskje jeg kan gi de til Freselarmeen.

Dette var en god ide, jeg trenger nytt tøy. Og fortsatt tøy i stoooore størrelser, så da kunne jeg fått kjøpt til en rimligere pris enn nytt. Jeg skal fortsatt ned og vil helst ikke bruke så mye penger på tøy som bare skal brukes en begrensa periode. For tida ser jeg ikke ut med tøy som passer til en 30 kg tyngre kropp.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 09:06   #102
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Gratulerer med vektnedgangen, ketochic

Jeg satt å tenkte her om dagen om det ikke var en byttetråd her for klær på dette forumet. Eller en salg/kjøps tråd. Jeg har nå flere klesplagg som er blitt for store. Det gjelder både bukser, bluser og jakker. Jeg kaster de ikke, men kanskje jeg kan gi de til Freselarmeen.


Dette ville jo vært en helt strålende idè! Jeg kjenner mange av klærne mine er på vei til å bli for store, men jeg trenger fortsatt store størrelser! Og å kunne kjøpe brukt er jo myye mer økonomisk enn å måtte kjøpe nye klær hele tiden! Eller eventuellt bytte klær, som er enda mer økonomisk!
Jeg heier på dette forslaget!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:53   #103
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravletråd for 30+

Da er august-tråden opprettet, dere finner den her

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no