Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Back again

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-10, 21:23   #1
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Back again

DA starter jeg på min vei til en bedre form igjen! 6 uker etter fødsel og jeg er motivert! foreløpig går motivasjonen mest på trening da siden jeg ammer så er d ikke så drastiske endringer jeg kan gjøre på kostholdet. Dessuten er d mye lettere å unne seg litt godis når man "kan" jadda, dårlige moral her i gården, må jobbe med den! OG slanking er lite forenelig med min nye hobby; kakebaking Men har alltid en grunn for å bake så jeg kan sette igjen bakverket hos noen andre. jeg bare smaker, og d gir jeg meg selv lov til så lenge jeg ammer.

Før jeg ble gravid gikk jeg ned 10 kg på 9 uker på ketolyse. Jeg skal fortsette på ketolyse når vi avslutter ammingen. Det var et kosthold jeg trivdes veldig bra på, så nå skal jeg gå mer og mer lavkarbo, men må se d an for jeg vil amme i minimun 7 mnd hvis d går siden jeg ikke vet om d blir flere barn og ammeperioder

-Har et mål om å spise så sunt som mulig men vil fortsatt holde melkeproduskjon oppe. Jeg må slutte å trøstespise og velge sunne alternativ til middag. Mer grønt, mindre brunt jeg har lov til å spise godis en kveld per helg. Jeg skal bare drikke pepsi max på kveldstid.

-Prøver meg på 30 Days Shred. Så lenge bekkenet tolerer det så skal jeg gjennomføre 30 DS. Jeg må modere en del øvelser enda. bekken og rygg setter en stopper for en del av mageøvelsene. Men blir da svett nok jeg gjør d så hardt jeg klarer.

-Før bilder er tatt på 3 august10. Og de er så forferdelig at de blir ikke vist fram før d er betraktelig synlig at kroppen er forandret!*grøss*

Mål:
Overarm 40 cm
under puppene: 110 cm
midje: 114 cm
navle: 133 cm
rumpe: 133 cm
Lår: 78 cm

August 09: 115,3 kg
Oktober 09: 104,8 kg

18 juni10: 122 kg ( fødte 4 dager senere)

3 august10: 115,4 kg

30 Days Shred

02.03 Dag 1 Level 1- FULLFØRT
03.08 Dag 2 Level 1- FULLFØRT
04.08 Dag 3 Level 1- FULLFØRT

Godt å være i gang! Gleder meg til å bli kjente med dere som er her. greit å ah noen å dele den lange veien til normalvektig med så nå at jeg må endre signaturen min, hihi, lenge siden sist:P

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:06   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Back again

Grattis med baby og velkommen tilbake!

Pass deg for å ta i for mye ang bekken etc. Min yngste er 11 år og bekkenet mitt svikter enda rundt mensen- tider!
Trodde jo jeg var supermamma etter siste, enkle fødselen og gjorde nok veldig mye feil treningsmessig! Måtte bæres ut av salen siste gangen jeg var der......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:52   #3
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Back again

takk for d
huff, dette bekkenet! synt at du fortsatt sliter! jeg får god oppfølging av fysio, så vet å passe meg for jeg ble satt i gang pgr av invalidiserende bekkenløsning og sambo var hjemme de siste 10 ukene for å bistå meg og ta vare på lillejenta som nå er storesøster håper jeg slipper bekkensmerter for resten av livet mitt..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:35   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Back again

Ja, for all del, håper du fastner riktig igjen!

Jeg gikk hos Nanna Bjørnstad, fysio og en av Norges fremste eksperter på bekkenløsning den gang, men det hjalp desverre ikke stort! Har bare hatt sånn helt invalidiserende bekkenløsning i korte perioder, men den blir aldri borte heller!
Er på attføring/AAP pga blant annet fibromyalgi, men kunne godt tenke meg en skikkelig diagnose på bekkenløsningsrelatert syndrom også. Tror nemlig det veier tyngre hos NAV og etter 11 år bør man vel kunne si at den er kronisk!
Håper at den nye legen min vet hvor jeg kan henvises for å finne ut av ting!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I'm back ... MorStine Ketolysekuren 4 07-06-10 19:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no