Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trene spinning o.l

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-09, 21:24   #1
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei
Question

Trene spinning o.l

Det er ikke noe i veien med å virkelig ta seg ut i trening, selv om man er i ketose?

Vet at man ikke nødvendigvis presterer så bra, iallefall ikke jeg som kjenner melkesyra etter en tur opp trappene i 2. etg

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 22:04   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trene spinning o.l

Jeg trente spinning i dag, 55 min, og det gikk helt fint. 3. dagen min på ketolyse, så jeg hadde ikke akkurat for mye energi, men jeg kom meg gjennom det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 09:53   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Trene spinning o.l

Det går helt fint for meg. Men de første 2-3 spinningtimene var jævlige! Svetten rant allerede under oppvarminga! Hehe...

Men jeg ser bare positivt på det. Nå merker jeg ikke stor forksjell på å trene i ketose eller ikke

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 10:10   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trene spinning o.l

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Det går helt fint for meg. Men de første 2-3 spinningtimene var jævlige! Svetten rant allerede under oppvarminga! Hehe...

Ja, jeg svetta noe helt sykt! Tok det som et godt tegn da
Og det værste var at det seriøst luktet svidd av svetten! Som det lukter når man blåser ut en fyrstikk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:36   #5
akita
Juniormedlem
 
akita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: rogaland
Innlegg: 10
akita er på en erverdig vei

Sv: Trene spinning o.l

Hei. Jeg har nå snart holdt på i tre uker med ketolyse, trener på treningsstudio ca 3 ganger i uka, pluss at jeg rir og går turer utenom. men føler liksom at jeg orker mindre og mindre. Hadde håpet at energien skulle ta seg litt opp igjen snart? Noen som har erfaring med mindre energi i starten på ketolyse?

__________________






akita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:34   #6
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Sv: Trene spinning o.l

Opprinnelig lagt inn av akita, her.

Hei. Jeg har nå snart holdt på i tre uker med ketolyse, trener på treningsstudio ca 3 ganger i uka, pluss at jeg rir og går turer utenom. men føler liksom at jeg orker mindre og mindre. Hadde håpet at energien skulle ta seg litt opp igjen snart? Noen som har erfaring med mindre energi i starten på ketolyse?

Det samme opplever jeg.. Slapp og daff, bly i beina, men jeg tolker det som ett tegn på at kroppen avvennes av en kvart kg sjokoladade daglig
Jeg har holdt på i en og en halv uke, og begynner å kjenne meg litt bedre. Kanskje det er sånn at jo verre kosthold man hadde før, jo daffere blir man i starten? Føles sånn for meg i allefall..

__________________


NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 12:06   #7
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Trene spinning o.l

Erfaringsmessig både fra meg selv og andre, så tar det fra 4-6 uker før kroppen er tilvendt fettforbrenningen og trening i ketose.
Inntil da er det hardt - men det er bare å trene - sett ned tepoet litt slik at det er overkommelig.
Og deretter er det bare å kjøre på!

Lykke tll!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 17-02-09, 11:12   #8
akita
Juniormedlem
 
akita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: rogaland
Innlegg: 10
akita er på en erverdig vei

Sv: Trene spinning o.l

Var på trening igår, og det gikk mye bedre. Endelig føler jeg at energien kommer tilbake. Alt gikk lett som en lek . Var i ferd med å gi opp hele greia forrige uke etter tre treningsøkter der jeg bare brukte mindre og mindre vekter...
Men nå er jeg i gang igjen, herlig!!!

__________________






akita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp ... Kneet mitt (spinning) Lisekir Trening 6 24-04-08 23:18
Ang spinning Tidligere bruker Trening 28 05-10-07 09:00
Ketolyse og Spinning Lucia Ketolysekuren 3 10-06-07 19:48
Greit med spinning? cathrine Ketolysekuren 5 01-10-06 18:00
Spinning Feline Ketolysekuren 2 06-02-06 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no