Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Svineinfluensa, kjenner du noen?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Se resultatene: Kjenner du noen som er eller har vært smittet?
Ja, i nærmeste familie 6 5,71%
Ja, kollega eller venn 23 21,90%
Nei 57 54,29%
Har det selv! 7 6,67%
Kjenner noen som kjenner noen... 11 10,48%
Hva, er det smittsomt?! 1 0,95%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-09, 12:26   #76
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.



Hva gjør det med hudens naturlige bakterieflora? Kommer noen av disse ungene ikke til å klø huden av seg når kulda kommer?

Skal love deg at det er bakterieflora igjen i massevis!
Vet ikke hva de bruker, men nå finnes det jo utallige varianter av vaskeprodukter. Snuppa mi har ikke klaget og hun får fort tørr hud.
Regner med at de bruker en av disse greiene som både vasker og refukter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:38   #77
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Vi har også håndsprit stående på tekjøkkenene og i kantina på min arbeidsplass. Jobber i en stor bedrift, med ansatte fra et spredt område (Oslo og omegn, men også en del dag- og ukependlere fra inn- og utland). En slik plass, med høy tetthet av folk, åpne kontorlandskap osv. er jo en potensiell smittekilde for sykdom, så jeg setter pris på tiltaket.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:50   #78
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

I følge folkehelseinstituttet er såpe og vann mer effektivt mot smitten enn sprit: http://www.oa.no/nyheter/article4535693.ece

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:07   #79
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

At du er vaksinert og dermed ikke blir syk betyr ikke at du ikke kan være smittebærer.

Ok. Ordla meg litt bastant. Det har blitt sagt til meg av min fars lungelege, at så lenge vi er vaksinerte, og nøye med spesielt håndhygienen, så vil det være sånn at vi har en 85-90% mindre risiko for at vi smitter han med influensaen. Nå ble det mer riktig Er jo klar over at virus også kan leve en tid utenfor kroppen.. NOE har man fått med seg.. Hehe

Bruker forøvrig håndrens hver dag og hele dagen, er allergisk mot såpe og håndrens er for meg et ypperlig alternativ. Har ikke fått noe sår eller tørr hud av den grunn..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 15:00   #80
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge folkehelseinstituttet er såpe og vann mer effektivt mot smitten enn sprit: http://www.oa.no/nyheter/article4535693.ece

Jeg vasker meg selvsagt på hendene med såpe og vann. Men nå er det engang slik at jeg må ta i noen dørhåndtak, trapperekkverk etc. på veien fra toalett/vask og til jeg er i kantina, så jeg synes det er greit å bruke håndsprit der. Det samme når jeg har vært andre steder der såpe og vann ikke er så lett tilgjengelig.

Det ene utelukker ikke det andre. Og jeg er ikke hysterisk, men prøver å gjøre litt for å unngå mye sykdom. Har en 2-åring i barnehage, og skolene i området er allerede blitt merkbart preget av svineinfluensa-smitten. (Skolebarn har jo gjerne mindre søsken i barnehage).

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:45   #81
Rangelet
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 67
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Kommer ikke til å ta vaksinen, da jeg anser den som farligere enn selve svine influensaen. Dessuten er det en dypere mening med alt enn det menneske kan se.

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:53   #82
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg har vært syk nå i to dager. Feber og kjempevondt i hodet. Hvis det var svineinfluensa, slipper jeg iallefall å vaksinere meg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 01:54   #83
lionesse
Medlem
 
lionesse sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Spania
Innlegg: 315
lionesse har en fantastisk aura rundt seglionesse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Denne debatten er nøyaktig et eksempel på hva jeg mener er unyttig og villedende så lenge det ikke er medisinsk ekspertise som kan svare. Jfr. mitt spørsmål i en generell diskusjon om medisinsk ansvarlig som kan svare på forumet.

Det taper sin interesse for meg hvis det bare skal være synsere her, selv om mange synes bra!

lionesse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egekomponert Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 02:20   #84
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Tror ikke debatten blir noe enklere av at det er noen med medisinsk ekspertise som uttaler seg, det å vaksinere seg handler også om følelser. Jeg håper jeg ser meg selv i et større perspektiv enn "meg". Hvis min far, eller gravide nabo, eller min, om mulig, enda mer gravide niese skulle bli syke, så er jeg typen til å tenke "å nei, er det jeg som har smittet dem?!?". Vil ikke meg selv så vondt.. Egoistisk, joda, men likevel ikke den eneste grunnen. Har gjennom livet blitt vaksinert mot ditt og datt. Både de vanlige vaksinene og diverse i forbindelse med reiser til sydligere strøk på kloden, denne vaksinen tar jeg på samme grunnlag.

Det er for meg så enkelt som at jeg har ansvaret for meg selv, og om jeg kan gjøre noe for å holde meg frisk, og unngå at mine nære og kjære blir syke, så ja, da gjør jeg det. Uten noe mer om og men. Hvis man, som en nevnte, skal tenke på denne influensaen som "en dypere mening", så kan man ikke bare plukke bort det som man selv mener ikke fortjener en slik betegnelse. Det er som å være veldig imot assistert befruktning, men samtidig ta medisiner mot for tidlige rier fra første svangerskapsmåned.. (Har hatt en diskusjon på akkurat dette, synes den er betegnende for mange diskusjoner med enkelte.. Hehe)

Vi lever i en verden der vi må se hverandre i sammenheng. Og hvis jeg kan være delaktig i å gjøre mitt til at enhver sykdom får mildere/kortere trekk, eller stopper den med meg, så er valget såre enkelt. Mitt valg. Ikke rent medisinsk basert, men et ståsted. Har ikke lyst til å få den smitten, selvsagt, og har heller ingen ønsker om å dele den med noen. Dette hadde helt sikkert blitt bedre skrevet om jeg hadde drukket litt vin ikveld, men det sparer jeg til imorgen... Dere får leve med det, det skal jeg også 'natta.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 02:48   #85
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.

Denne debatten er nøyaktig et eksempel på hva jeg mener er unyttig og villedende så lenge det ikke er medisinsk ekspertise som kan svare. Jfr. mitt spørsmål i en generell diskusjon om medisinsk ansvarlig som kan svare på forumet.

Det taper sin interesse for meg hvis det bare skal være synsere her, selv om mange synes bra!

Trådnavnet er så enkelt som "Kjenner du noen" (som er/har vært smittet)". Det gis vel ikke uttrykk noe sted for at dette er noe annet enn diskusjon rundt et hett nyhetstema blant 'vanlige' folk?

Å kalle et forum som dette unyttig pga manglende "medisinsk ekspertise" blir vel det samme som å kategorisk kalle en leilighet unyttig fordi den ikke ligger på gateplan og har butikkfront?

- Jeg mener, det som betegnes som unyttig blir jo da fraværet av egenskaper ingen har sagt at skulle være der i utgangspunktet?

Det er mange brukere her som sitter på enormt mye kunnskap - det er vel naturlig om dette gir seg uttrykk i tråder om kost i høyere grad enn tråder om vaksiner, eller sydenferier, eller sko.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 02:53   #86
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

lionesse: Det står klart og tydelig på forumets førsteside at "Forumet er kun brukerstyrt - her finnes ikke noe ekspertpanel."

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 06:27   #87
Rangelet
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 67
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Når man har sett vaksiner forvandlet mange menneskers liv til et rent helvete før, så er det kanskje en god grunn til å være litt skeptisk. Det har vist seg at man ikke alltid skal stole blindt på disse såkalte "ekspertene".

Du har rett til å si og mene hva som er best for alle andre. Jeg står ved det jeg sier, at det er en dypere mening med alt. Man kan ikke forstå dette med intellektet. Man må selv oppleve dette i livet. Det kan aldri forklares til noen som ikke på en eller annen måte har opplevd dette selv. Det blir nesten som å forklare hvordan fargen "rød" er til en som har vært blind hele livet.

Jorden klarer seg fint uten vår hjelp. Bare se på hvordan jorden er blitt til nå med all den såkalte menneskelige "hjelpen".

Tenk på deg selv først, for uten god helse kan du ikke gjøre noe for andre.

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:48   #88
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.

Denne debatten er nøyaktig et eksempel på hva jeg mener er unyttig og villedende så lenge det ikke er medisinsk ekspertise som kan svare. Jfr. mitt spørsmål i en generell diskusjon om medisinsk ansvarlig som kan svare på forumet.

Det taper sin interesse for meg hvis det bare skal være synsere her, selv om mange synes bra!

Les denne artikkelen. http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle3334974.ece
Den sier at man kanskje kommer lenger med folkevett og sunn fornuft enn all verdens medisinske og annen kunnskap

Mener du at enhver mening og ethvert synspunkt er unyttig så lenge man ikke kan vise til en diplom eller en seksårig studie?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:49   #89
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Så at nå kan alle skrive egenmelding på inntil 8 dager. Sikkert greit det, så drar ikke alle de influensasyke til legekontorene.

Jeg jobber med funsjonshemma ungdommer på en skole.
Lurer litt på hva vi skal gjøre hvis flere av oss blir syke, tror jeg skal ta opp det med rektor på mandag, for vikarene vokser ikke på trær i vår bransje.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:57   #90
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Så at nå kan alle skrive egenmelding på inntil 8 dager. Sikkert greit det, så drar ikke alle de influensasyke til legekontorene.

Men da mister man jo enda mer oversikten over hvem som faktisk har influensa og hvem som bare er forkjøla? Eller har andre mye alvorligere ting for den saks skyld.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:35   #91
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men da mister man jo enda mer oversikten over hvem som faktisk har influensa og hvem som bare er forkjøla? Eller har andre mye alvorligere ting for den saks skyld.

Ja du har helt rett i det, det kan nok bli litt kaotisk dette her.
Det må vel være noen kriterier som skal være oppfylt for at det skal kalles influensa?

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:34   #92
lionesse
Medlem
 
lionesse sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Spania
Innlegg: 315
lionesse har en fantastisk aura rundt seglionesse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Beklager til forum-deltakere som ble opprørt over mitt spørsmål.

Jeg har skjønt nå at forumet er brukerstyrt, og at alle mener hva de vil. Mitt poeng er at forumet hadde tjent på å ha ekspertise på flere områder, men jeg har fått forklart hvorfor det ikke er det, så jeg skal ikke spørre om det flere ganger...

Og jeg er helt enig i at mange har gode erfaringer man kan lytte til her på forumet.

lionesse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egekomponert Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 21:53   #93
Rangelet
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 67
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Etter hva jeg har hørt er det kvikksølv i vaksinen oO.. nok til at de fleste bør være kritisk

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 21:59   #94
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg har astma og er risikosonen...så jeg skal vaksineres, og ligger litt lavt i det ofentlige rom til jeg har fått vaksine

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:24   #95
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Tar jeg ikke helt feil, har min sønn kommet hjem fra skolen i dag med noen nøff-nøffer!
Flere i klassen hans er syke og i dag måtte en gå hjem, mens andre som min sønn kom seg gjennom skoledagen med hodepine og febersymptomer!
Dette er i utgangspunktet unge, friske 16- år gamle gutter!

Er egentlig mest bekymret for gubben, som med sin astma står på risikolisten, men ikke får vaksinen før torsdag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:27   #96
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tar jeg ikke helt feil, har min sønn kommet hjem fra skolen i dag med noen nøff-nøffer!
Flere i klassen hans er syke og i dag måtte en gå hjem, mens andre som min sønn kom seg gjennom skoledagen med hodepine og febersymptomer!
Dette er i utgangspunktet unge, friske 16- år gamle gutter!

Er egentlig mest bekymret for gubben, som med sin astma står på risikolisten, men ikke får vaksinen før torsdag!

Hva om han (gubben) blir smittet og så får vaksinen på toppen? Medfører det en ekstra risiko?

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:35   #97
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Rangelet, her.

Etter hva jeg har hørt er det kvikksølv i vaksinen oO.. nok til at de fleste bør være kritisk

Det er så lite at jeg kan garantere du får i deg større doser gjennom det du spiser, ferskvannsfisk, for eksempel.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 00:09   #98
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Det er så lite at jeg kan garantere du får i deg større doser gjennom det du spiser, ferskvannsfisk, for eksempel.

Men det er vel en viss forskjell på å få det gjennom maten og få det skutt rett i arma, vel? For ikke å snakke om formaldahyd ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 00:18   #99
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Får myyye mer formaldehyd gjennom røykinga mi, jeg da Det er så små verdier det er snakk om, at det for de aller fleste (diverse tilstander, og alvorlig allergi mot egg) ikke gir alvorlige bivirkninger. Har fått så mye sprøyter fra før, laget over "samme lest", at jeg tror ikke en fra eller til betyr noen ting.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 00:27   #100
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Men røyk er jo sunt

Nei, nå tøyser jeg. Ja, jeg tror egentlig ikke jeg skal diskutere dette temaet mer. Jeg har alt hatt svineinfluensaen (med stor sannsynlighet), så jeg er jo immun. Kjekt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kjenner til denne? martefie Generell diskusjon 4 21-07-08 23:14
Er det noen som kjenner seg igjen? Nille Livets lyse side 20 18-02-08 23:12
Noen som kjenner Eat-dietten ? ritamaa Andre dietter 9 26-05-05 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no