Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-07, 12:37   #151
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg syns opprinnelig innlegg (trådstarter) startet med en uttalelse som var fullstendig OK. Det er OK å gi uttrykk for meninger og det er OK å gi uttrykk for følelser.

Jeg syns IKKE det er OK å mobbe/harselere/erte/være nedverdigende om andre folks følelser.

Jeg syns det er på tide at alle medlemmer på forumet setter seg ned et par minutter og tenker over egen oppførsel og egne uttalelser. JEG skal ikke påta meg ansvaret å si hvem som oppfører seg dårlig/bra, for det er oppegående mennesker her som helt sikkert klarer å vurdere seg selv....

Lavkarbo.no er et resultat av medlemmene som er aktive her inne. Forum-eiere, administratorer og moderatorer har enkelte ekstra tilganger og spesielle roller her på forumet, men de SKAPER ikke forumet eller har ansvaret for stemingen/holdningene/moralen her inne. Det har vi som medlemmer ansvaret for selv.

Personlig prøver jeg å leve etter regelen om at hvis noen kaller meg en drittsekk - og jeg responderer med å kalle vedkommende drittsekk, så senker jeg meg på samme nivå og er like god/dårlig. Noen ganger kan det være lurt å telle til ti før man sier noe, og noen ganger er det beste faktisk å tie stille.

Kan vi parkere denne tråden nå?

Hilsen Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 12-10-07, 12:40   #152
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg syns opprinnelig innlegg (trådstarter) startet med en uttalelse som var fullstendig OK. Det er OK å gi uttrykk for meninger og det er OK å gi uttrykk for følelser.

Jeg syns IKKE det er OK å mobbe/harselere/erte/være nedverdigende om andre folks følelser. .....
Kan vi parkere denne tråden nå?

amen (=la det skje)

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 12-10-07, 12:48   #153
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Ani, her.

fordi jeg synger og synes Reidun`s sang var fin??

Nei, men fordi du åpenbart ikke respekterer andres følelser!
Jeg er ikke "sur" pga at folk har blogger og har valgt å stenge dem, jeg blir oppgitt over at noen syns det er greit å vitse med andres følelser.
Jeg skrev et seriøst innlegg etter at tråden har blitt latterliggjort, og forholdt meg saklig. Da syns jeg det er unødvedig av deg å tråkke på mine følelser, har jeg gjort det med dine??

Jeg sa at jeg ikke er enig med alles reaksjoner her, og som Gerd sier: Det er et tilbud! og det er helt greit!
Saken for meg nå, er at jeg har ett enkelt innlegg i en HET tråd, jeg må få lov å si min mening, selvom temaet er diskutert ihjel! Og da syns jeg det er respektløst av deg å legge inn et sånn innlegg, dette er tross alt et forum, der alle må få si sin mening!
Men jeg skjønner at det ikke passet.

Jeg er på ingen måte hårsår, og hvis jeg hadde hatt like mange innlegg i denne tråden som enkelte har, så hadde jeg ikke reagert på innlegget ditt, men nå sitter jeg med en trist følelse, fordi jeg sa bare helt rolig og saklig hva JEG MENTE!!

 
Gammel 12-10-07, 12:53   #154
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

...Jeg skrev et seriøst innlegg etter at tråden har blitt latterliggjort, og forholdt meg saklig. ...

Jeg beklager at du opplever at tråden ble latterliggjort - og at jeg har bidratt til det. Jeg antar nå (og kan ta feil) at det er innleggene etter "den rosa sangen" du sikter til? Jeg opplevde det som et forsøk på å senke skuldrene gjennom humor og ble med, med glimt i øyet jeg også. Beklager hvis det bidro til at du opplever at jeg vitser med andres følelser, for det ønsker jeg vikrelig ikke.

beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 12-10-07, 13:01   #155
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg beklager at du opplever at tråden ble latterliggjort - og at jeg har bidratt til det. Jeg antar nå (og kan ta feil) at det er innleggene etter "den rosa sangen" du sikter til? Jeg opplevde det som et forsøk på å senke skuldrene gjennom humor og ble med, med glimt i øyet jeg også. Beklager hvis det bidro til at du opplever at jeg vitser med andres følelser, for det ønsker jeg vikrelig ikke.

beste hilsen BiB

Det er ikke deg jeg sikter til BiB. Og jeg VET at du ikke har det som intensjon heller.
Jeg har selv vært med på en lignende greie i en viss engletråd....

Men det er noe med det å vite når nok er nok! Det var det noen som ikke skjønte!

 
Gammel 12-10-07, 13:01   #156
reidun50
Medlem
 
reidun50 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Alta
Alder: 66
Innlegg: 215
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg beklager at du opplever at tråden ble latterliggjort - og at jeg har bidratt til det. Jeg antar nå (og kan ta feil) at det er innleggene etter "den rosa sangen" du sikter til? Jeg opplevde det som et forsøk på å senke skuldrene gjennom humor og ble med, med glimt i øyet jeg også. Beklager hvis det bidro til at du opplever at jeg vitser med andres følelser, for det ønsker jeg vikrelig ikke.

beste hilsen BiB


Signerer!

__________________


Mål: Midje???
1.delmål: Kanskje 85 kg (minus 20 kilo)
Men viktigst for meg at det går litt innover i midja!
reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
Gammel 12-10-07, 13:48   #157
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Nei, men fordi du åpenbart ikke respekterer andres følelser!
Jeg er ikke "sur" pga at folk har blogger og har valgt å stenge dem, jeg blir oppgitt over at noen syns det er greit å vitse med andres følelser.
Jeg skrev et seriøst innlegg etter at tråden har blitt latterliggjort, og forholdt meg saklig. Da syns jeg det er unødvedig av deg å tråkke på mine følelser, har jeg gjort det med dine??

Jeg sa at jeg ikke er enig med alles reaksjoner her, og som Gerd sier: Det er et tilbud! og det er helt greit!
Saken for meg nå, er at jeg har ett enkelt innlegg i en HET tråd, jeg må få lov å si min mening, selvom temaet er diskutert ihjel! Og da syns jeg det er respektløst av deg å legge inn et sånn innlegg, dette er tross alt et forum, der alle må få si sin mening!
Men jeg skjønner at det ikke passet.

Jeg er på ingen måte hårsår, og hvis jeg hadde hatt like mange innlegg i denne tråden som enkelte har, så hadde jeg ikke reagert på innlegget ditt, men nå sitter jeg med en trist følelse, fordi jeg sa bare helt rolig og saklig hva JEG MENTE!!

Vet du hva moinx, beklager virkelig at du føler at jeg tråkker på dine følelser, men mine innlegg har ikke vært til deg, ingen av de.. sory sorry. Jeg skrev en tilbakemelding til reidun for jeg synes det var på tide med en avslutning som hun foreslo. Det med den sangen var vel heller et forsøk på å senke skuldrene som BIB sier så fint i sitatet under... ikke en kommentar til noe av det du har skrevet. Beklager virkelig å ha såret deg, prøvde helt seriøst å få til en hyggeligere tone her inne og er virkelig lei meg jeg også for at det ble missforstått.

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg beklager at du opplever at tråden ble latterliggjort - og at jeg har bidratt til det. Jeg antar nå (og kan ta feil) at det er innleggene etter "den rosa sangen" du sikter til? Jeg opplevde det som et forsøk på å senke skuldrene gjennom humor og ble med, med glimt i øyet jeg også. Beklager hvis det bidro til at du opplever at jeg vitser med andres følelser, for det ønsker jeg vikrelig ikke.

beste hilsen BiB

ikke jeg heller!! Beklager virkelig!

 
Gammel 12-10-07, 14:09   #158
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Bare for å få med det også.... tror ikke det er Moinx som er den som føler seg mest såra her asså, men mange av de som ikke turte si noe akkurat pga følelsen å føle seg missforstått og latterliggjort.
Tror ikke denne tråden gjorde det noe lettere for de å si hva de mener en annen gang.
Dette ble postet i tråden hvor de ber om tilbakemeldinger på hva som kanskje kan bli bedre på lavkarbo.no. Men det er kanskje ikke meningen at man skal akkurat det...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
Gammel 12-10-07, 14:16   #159
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

La dette være en tråd som bidrar til å gjøre oss alle en erfaring rikere. Opplevelsen av å være såret tror jeg ikke vi skal bruke tid på å gradere, å føle seg såret er vondt uansett, uavhengig av årsak.

Det jeg har tenkt har vært uskrevne regler her på lavkarbo.no har jeg nå forsøkt å oppsummere:

Det er både ønskelig og lov å stille kritiske spørsmål og komme med forslag til forbedring av forumet.
Det er både lov og ønskelig å stille spørsmål og komme med betraktninger om egne opplevelser knytta til den prosessen det er å ha fokus på mat, kropp, valg og følelser.
Det er ikke ønskelig å dømme eller fordømme andre.

ps: og jeg som "ba" om at det ble satt punktum

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]



Sist redigert av BiB : 12-10-07 kl 14:35. Årsak: ordet "kritiske" kom på feil linje :)
BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 12-10-07, 15:33   #160
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg antar nå (og kan ta feil) at det er innleggene etter "den rosa sangen" du sikter til? Jeg opplevde det som et forsøk på å senke skuldrene gjennom humor og ble med, med glimt i øyet jeg også.

Slik opplevde jeg det også. Tror virkelig ikke noen var ute etter å latterligjøre andres følelser eller trakke på andre, det med sangen, og det som kom etter den, var kun et forsøk på å løse opp stemningen!

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 12-10-07, 15:40   #161
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg vet ikke hva dere syns, men jeg syns at nå er vi ferdig med denne tråden. OK? Derfor foreslår jeg at vi setter strek.

Nå.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no