Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Døde av for mye vann

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-09, 20:31   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Døde av for mye vann

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=549301

Det er andre gang jeg leser at dette har skjedd....
Hadde disse kvinnene en svakhet fra før, eller er det farlig å drikke SÅ mye vann?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:38   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Døde av for mye vann....

Det er ikke første gangen jeg har lest om dette. Første gangen var vel når Extacy var nytt i Norge. Da var det stadig noen som kollapset av vannforgiftning og vannsvulming i hjernen. Jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra at man skal ha minst 3 liter vann om dagen. Man skal jo drikke når man er tørst.

I boka til Torkil (ketolyse) står det av man må drikke vann for å rense nyrene fordi kostholdet har blitt slik og slik, men det er jo en myte som er avblåst for lengst at det er skadelig for nyrene å spise mye protein.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:41   #3
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Døde av for mye vann....

Men herregud..... slanke seg ved å spise 500 kalorier pr dag da???? Det er da svært lite. Kan vel kanskje tenkes det er en kombinasjon også her da.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:45   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann....

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Men herregud..... slanke seg ved å spise 500 kalorier pr dag da???? Det er da svært lite. Kan vel kanskje tenkes det er en kombinasjon også her da.


Tenkte jeg litt på også. Jeg gikk inn å leste her http://www.lighterlife.com/

Og tro det eller ei, men de kaller det å bli bevist sitt kosthold, livstilsendring etc...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:58   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Døde av for mye vann....

500 kalorier om dagen... Det høres kjent ut... *mimre*

1/2 grapefrukt til frokost og 1 kokt egg

Salat med litt feta og oliven til lunsj + 1 rundstykke.

1 liten kyllingfilet til middag med salat uten dressing, kanskje en ts olivenolje hvis det er lørdag.

Kvelds: Bit negler!

Slo det inn på Mat på Data for moroskyld og kom fram til 546 kalorier. Urk.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:58   #6
Aphrodithe
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 147
Aphrodithe er ny på veien

Sv: Døde av for mye vann....

I fjor døde ei av at hun drakk mange liter vann på kort tid. Var en konkuranse i en radiokanal i usa, der den som drakk mest vann vant. Link lenger nede.

Drikker jeg for mye vann på kort tid, så blir jeg uggen og ekkel i magen og føler meg rar i hodet. 3-4 liter fordelt utover dagen er ikke farlig, men å drikke det på kort tid er faktisk dødelig!

"Vannforgiftning skjer når skjødesløs fråtsing i H2O gir underbalanse på elektrolytter, magnesium og kalsium i blodet. Dermed blir det for mye væske i hjernen i tillegg til at musklene både i armer og ben, og ikke minst hjertet får for lavt nivå av elektrolytter."

Sakset fra http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/14/488806.html

__________________
Aphro sin journal








Aphrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:17   #7
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Døde av for mye vann....

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er ikke første gangen jeg har lest om dette. Første gangen var vel når Extacy var nytt i Norge. Da var det stadig noen som kollapset av vannforgiftning og vannsvulming i hjernen. Jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra at man skal ha minst 3 liter vann om dagen. Man skal jo drikke når man er tørst.

I boka til Torkil (ketolyse) står det av man må drikke vann for å rense nyrene fordi kostholdet har blitt slik og slik, men det er jo en myte som er avblåst for lengst at det er skadelig for nyrene å spise mye protein.

Ja. Ecstasy er kjent for sin virkning på serotonin. Dette fører til saltmangel gjennom ADH (antidiuretisk hormon). (Antidepressiva kan ha en lignende effekt.) Man blir skikkelig tørst. Dessuten øker kroppstemperaturen (særlig hos jenter), og mange danser mye. Da er det fort gjort å drikke for mye vann, fordi man frykter dehydrering. Ellers er X er et overraskende trygt rusmiddel, bortsett fra noen vandaler som blander det ut med speed og ketamin.

Jeg tror flere ketolyse-folk drikker mye vann for å forskyve mineralforholdet, slik at de binder mindre vann til kroppen. Dermed "øker" vektnedgangen.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:24   #8
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Døde av for mye vann....

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

500 kalorier om dagen... Det høres kjent ut... *mimre*
1/2 grapefrukt til frokost og 1 kokt egg
Salat med litt feta og oliven til lunsj + 1 rundstykke.
1 liten kyllingfilet til middag med salat uten dressing, kanskje en ts olivenolje hvis det er lørdag.

Kvelds: Bit negler!

Slo det inn på Mat på Data for moroskyld og kom fram til 546 kalorier. Urk.

*skratter så jeg får vondt*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:02   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Døde av for mye vann....

he he. Negler er kanskje en god erstatning for bacon crisp på Grete Rode eller LighterLife...
Nei, æsj... jeg må alltid overdrive!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:33   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

Om du dropper neglene, så kommer du sikkert innenfor riktig kalorimengde
Men jeg er overrasket over at du fant negler på Mat på Data

Jeg drikker alltid så mye jeg føler for, og ender som regel opp på et sted mellom to og fire liter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:38   #11
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Døde av for mye vann ...

*skratter*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:56   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=549301

Det er andre gang jeg leser at dette har skjedd....
Hadde disse kvinnene en svakhet fra før, eller er det farlig å drikke SÅ mye vann?


ehhh, det samme dama !

Og det ER farlig å drikke 4 liter vann på en time når man sitter stille i en stol

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:22   #13
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

[QUOTEEllers er X er et overraskende trygt rusmiddel][/quote]
Veit ikke om de synes det alle dem som sniker seg skjelvende langsetter husveggene på søndagsmorran med nervene utenpå kroppen..

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:40   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

Takk nanna ! Er helt enig, det var en utidig og unødvendig kommentar.

Forøvrig drikker man ikke vann for "å forkyve mineralforholdet". Hvor kommer den påstanden fra ? De er forklart opptil flere ganger hvorfor man bør drikke minst 2,5 - 3 liter vann NÅR MAN GÅR PÅ KETOGEN DIETT. Enkelt, utførlig og i tillegg også en noe mer vitenskaplig forklaring. Uansett hva enkelte måtte mene så merkes det faktisk stor forskjell på vekttapet også - iallefall om man går på en ketogen diett.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:58   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann....

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Ecstasy er kjent for sin virkning på serotonin. Dette fører til saltmangel gjennom ADH (antidiuretisk hormon).

Mener du ikke mangel på ADH? *forvirret*

(Jeg har en tilstand med hyppig vannlating i store mengder, og påfølgende ekstrem tørste, helt uten ecstasy ... forferdelig plagsomt når det står på i uker av gangen.)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 02:03   #16
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Døde av for mye vann ...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Takk nanna ! Er helt enig, det var en utidig og unødvendig kommentar.

Forøvrig drikker man ikke vann for "å forkyve mineralforholdet". Hvor kommer den påstanden fra ? De er forklart opptil flere ganger hvorfor man bør drikke minst 2,5 - 3 liter vann NÅR MAN GÅR PÅ KETOGEN DIETT. Enkelt, utførlig og i tillegg også en noe mer vitenskaplig forklaring. Uansett hva enkelte måtte mene så merkes det faktisk stor forskjell på vekttapet også - iallefall om man går på en ketogen diett.

Pff. Moralister

Det er ikke oppklart. Det er godt kjent at det produseres store mengder vann under fordøyelsen av fett (ca. 107 gram per 100 gram fett[1]), som sannsynligvis er mer enn vi trenger for hydrolysering av fett. Husk at triglyserider (fett) består av tre karboksylsyrer, pluss et alkohol (glyserol). Karboksylsyrer kan danne vann i kontakt med basiske stoffer (se her).

Her har vi et fint eksempel på at saltmangel fører til vekttap.

Det er mest sannsynelig noe annet som fører til tørst i ketose. Kortisol? En diuretisk effekt fra ketoner/protein? Mulighetene er mange.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 10:05   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

Seriøst Danish. Oppmuntrende omtale av dop er ikke noe vi ønsker her, med mindre det er omtalt i en totalt åpenbår spøkefull tone, og den har du i tilfelle ikke på stell. Dette er ikke rett plass for det, ok?

Jeg tror de fleste som kjører ketogent selv vil kjenne hvor vannbehovet ligger, og at det som regel ligger høyt. Ketose gjør at kroppen genererer en del varme. Ketose er vanndrivende, og jeg personlig må drikke minimum et par liter med mindre jeg ønsker å føle meg helt tørr fra munnen og langt inn i sluket.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 11:30   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann....

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Ellers er X er et overraskende trygt rusmiddel, bortsett fra noen vandaler som blander det ut med speed og ketamin.

Og ellers har du det bra???

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Jeg tror flere ketolyse-folk drikker mye vann for å forskyve mineralforholdet, slik at de binder mindre vann til kroppen. Dermed "øker" vektnedgangen.

Feil igjen, vi på ketolyse drikker mer vann enn "vanlig" pga. av inntak av proteiner og pga nyrene.

Så for guds skyld les boka før du uttaler deg om ketolysekuren. For den har du tydeligvis ikke greie på!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:31   #19
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Døde av for mye vann ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Seriøst Danish. Oppmuntrende omtale av dop er ikke noe vi ønsker her, med mindre det er omtalt i en totalt åpenbår spøkefull tone, og den har du i tilfelle ikke på stell. Dette er ikke rett plass for det, ok?

Jeg tror de fleste som kjører ketogent selv vil kjenne hvor vannbehovet ligger, og at det som regel ligger høyt. Ketose gjør at kroppen genererer en del varme. Ketose er vanndrivende, og jeg personlig må drikke minimum et par liter med mindre jeg ønsker å føle meg helt tørr fra munnen og langt inn i sluket.

Dere er hysteriske. Jeg oppfordrer ikke til bruk av X. Jeg vurderer det objektivt. slik som den britiske staten.

Mer om lavkarbo og vanndrivende. En vanndrivende effekt kan ikke benektes. Jeg lurer likevel på om ketonene i seg selv kan ha noen effekt, eller om det er hormoner som kortisol inn i bildet.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:34   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Døde av for mye vann ...

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Dere er hysteriske. Jeg oppfordrer ikke til bruk av X. Jeg vurderer det objektivt. slik som den britiske staten.

Mer om lavkarbo og vanndrivende. En vanndrivende effekt kan ikke benektes. Jeg lurer likevel på om ketonene i seg selv kan ha noen effekt, eller om det er hormoner som kortisol inn i bildet.

Vel, jeg er moderator på dette forumet, og det er min plikt å sørge for en ålreit forumsopptreden.
Dette er et kostholdsforum, og vi er ikke så veldig interesserte i hva du mener om illegale stoffer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins døde ikke av hjerteinfarkt Dag Viljen Poleszynski Atkins kosthold 42 02-05-10 17:52
Vann Tess Spørsmål og svar 8 17-02-08 14:40
Dr. Atkins døde av blodpropp? paprika Generell ernæringsdebatt 19 08-09-06 15:48
Atkins døde av overvekt? rsy Generell diskusjon 6 15-05-05 01:39
Atkins var jo overvektig da han døde... Iset Atkins kosthold 5 12-03-05 02:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no