Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-08, 08:14   #101
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

kitt!

*trøst til dere andre*

Jeg holder meg unne ekta... har INGEN tro på at jeg har gått noe ned

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:20   #102
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Takk, takk!
Det eneste jeg har gjort, er egentlig å gå litt opp i karber og slappe av litt mer i forhold til vekta.
Da jeg begynte på ketolyse i januar, var tanken å komme ned i 75-78kg til 10. mai og min sønns konfirmasjon. Ville så gjerne inn i bunaden den store dagen.

7. februar røk jeg en muskel i leggen og ble sittende i sofaen i 6 uker. La ikke på meg takket være ketolyse, men gikk jo ikke ned mer enn et par hundre gram heller.

Nå er det bare 2 dager igjen og bunaden passer ikke på langt nær, så jeg har liksom ikke stresset noe mer med det, og Vips! forsvant flere kilo!

Rart, men gøy, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 08:24   #103
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

kjempe bra!!!

Deilig å ikke stresse så mye og. Der er jeg nå, prøver så godt jeg kan å ta det som det kommer, så får det forhåpentligvis komme med litt vekttap også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 10:05   #104
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gratulerer Kitt! Morsomt å se det beveger seg nedover... og til dere andre hold motet oppe. Dere kommer sterkere tilbake neste torsdag!

Jeg er et eneste stort smil i dag, og bare så fornøyd med at jeg har klart å holde meg unna vekta denne uken.

Her er resultatet:

30.04 - 88,4
08.05 - 87,2

Det har gått nedover denne uken også! Snart har jeg mista 10kg. Må bare si at jeg er fornøyd med dette. Sliter bare med vonde lår og cola abstinenser nå, men det må jo gi seg etterhvert vel....

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:04   #105
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Signerer Petronella!
Jeg veier nå 1,3 kg mer enn jeg gjorde for to uker siden!!!
Nå er det full skjerpings, slutt på skapsnoking også!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 11:55   #106
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Signerer Petronella!
Jeg veier nå 1,3 kg mer enn jeg gjorde for to uker siden!!!
Nå er det full skjerpings, slutt på skapsnoking også!!


full skjerpings!

jeg snek vekta ut av bilen.... Hadde ett liiiite håp selvv om trua ikke var der. Og trua var rett... vekta stoppet på 92,4 altså 2,5 opp siste ukene

HELV..

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 13:38   #107
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Men fra nå av er det blanke ark dere

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 16:30   #108
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jippi Ned 0,5 kg denne uka til tross for bursdagsfeiring og kakespising. Jeg ble skikkelig overraska og kjempeglad, var sikker på jeg ikke ville gå ned et gram denne uka.

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 21:17   #109
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg har egentlig en plan, jeg har drikki altfor mye cola light, fordi jeg har hatt sånn søtsug, den MÅ kuttes. Skapsnokiing..jah..har visst smakt på litt av hvert høykarb må jeg innrømme.. det må også kuttes!! Så får jeg ta abstinensene og deale med dem! Og så har jeg blitt elending til å gå tur. Nå er det tilbake til minst 3 turer i uka.

Men Distrea, du har jo skjerpa deg! Veldig også! Så sett bort vekta igjen du Jeg måtte bare se, selv om jeg mistenkte at dette ikke gikk rette veien, så fikk jeg et spark bak igjen!!

Sitter og psyker meg opp til å gå tur nåh...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:09   #110
karboklovn
Juniormedlem
 
karboklovn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 28
karboklovn er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hepp folkens!

Jeg veier meg også på torsdager, annenhver faktisk. Jeg må si jeg var skeptisk til dette med lavkarbo-diett, men det ser faktisk ut til å funke. Det sklir ut litt helgene med øl og potetgull, men prøver å begrense inntaket litt. For å prøve å bøte på det jogger jeg også 2-3 ganger pr. uke.

27.03: 96,0
10.04: 94,2
24.04: 91,9
Idag: 89,4

Har som mål å komme ned mot 80 før St. Hans. Burde vel være mulig det?

karboklovn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:38   #111
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av karboklovn, her.

Hepp folkens!

Jeg veier meg også på torsdager, annenhver faktisk. Jeg må si jeg var skeptisk til dette med lavkarbo-diett, men det ser faktisk ut til å funke. Det sklir ut litt helgene med øl og potetgull, men prøver å begrense inntaket litt. For å prøve å bøte på det jogger jeg også 2-3 ganger pr. uke.

27.03: 96,0
10.04: 94,2
24.04: 91,9
Idag: 89,4

Har som mål å komme ned mot 80 før St. Hans. Burde vel være mulig det?

Kjempe bra resultat, og særlig til å skeie ut hver ke du er heldig
Er du like heldig fremover så kan det ære mulig med 80 til st.hans..
Men jeg syns det høres mye ut.

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 11:38   #112
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

atte...jeg bare måtte snikveie meg idag for jeg fikk gått på do er en stund siden nemlig.
Og nå var bekta akkurat det samme som forrige uke, så nå er jeg ikke deppa mer
Åsså prøvde jeg en "gammelny" bukse idag i str 40! Og jeg fikk den opp over rumpa og knappene igjen uten basketak. Juhuuuu Måtte bare si det jeg asså

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 21:05   #113
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Petronella! Jeg tør ikke snikveie

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:40   #114
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Så var det torsdag igjen!

17.04.08 92.1kg
24.04.08 90.9 kg
01.05.08 90.6kg
08.05.08 89.4kg
15.05.08 88.9kg

Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med 0.5kg ned den siste uken.
Etter en planlagt KJEMPEsprekk i forbindelse med min sønns konfirmasjon i helgen OG mensen, hadde jeg ikke trodd jeg skulle gå ned så mye som et gram, heller det motsatte!

Er tilbake på rett spor nå og nedgang inspirerer jo til videre innsats!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:14   #115
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Må si at jeg er heller skuffet nå. Dette var min siste uke på induksjon og jeg var sikker på at jeg ville få av en kilo til, men slik gikk det ikke. Skjønner ikke hva jeg har gjort heller. Jeg har kuttet light brus, ikke overspist, holdt ketosen og ikke sprukket. Må innrømme at jeg er litt lei meg i dag... *snufs* Bare ned 200 gr.

30
.04 - 88,4
08.05 - 87,2

15.05 - 87,0

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:17   #116
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Så flott Kitt!

Ny veiedag og resultatet ble 65,90 kg, det er ned 900 gram på 14 dager, og det er jeg kjempefornøyd med

17.04. 66,90 kg.
24.04. 66,30 kg. (-0,60)
01.05. 66,80 kg. (-0,10)
08.05. ----- ingen veiing, var på ferie
15.05. 65,90 kg. (-1,00)

Det kan hende at jeg var "heldig" med veiingen denne gangen, siden det ble lite mat på hjemturen fra ferien og at magen / tarm var veeeldig tom...uff.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:19   #117
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Kiera!
Ned er ned!

Kanskje du er som meg, jeg måtte OPP på karber før det skjedde noe! Det tok meg flere måneder med bittelitt nedgang før jeg skjønte poenget!
Hold ut, det løsner nok etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:25   #118
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg er med på både torsdags og mandags veie klubbene jeg

(Jeg må bare innrømme at jeg veier meg hver dag faktisk - liker å følge med fra dag til dag og har gjort det i årevis. Begynner jeg nemlig å slurve med maten og øke i vekt, så slenger jeg fort på meg fire kilo på en uke uten å merke det, så her passes det på...)

Denne torsdagen var det ikke noen endring - veier det samme som jeg har gjort siden mandag. Men det er helt ok - det falt jo av to kilo over natta i helgen som var (utrolig nok - jeg var jo på byen og drakk vin)

Men at disse da holder seg av nå, betyr nok at det forsvinner fett, siden vannet som forsvant med alkoholen nå er på plass igjen.

Eller noe sånt...

Når dere ser forklaringene jeg kommer med så skjønner vel alle hvorfor jeg må gå til Lindbergleger for oppfølging i dette prosjektet - stakkars fastlege som skal sitte og forsøke å argumentere imot alle mine grunner til å være fornøyd med et annet resultat enn vektnedgang.......

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:31   #119
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Uff da Kiera, ikke vær lei deg da. Ned er ned og stillstand er ikke opp, Du har gjort alt riktig, men vekta forandrer seg gjerne fra dag til dag. Bare fortsett som du har gjort til nå, for det er veldig bra det du har gjort. Og om du "bare" går ned 200 gram neste gang også, så er det veldig bra det også synes nå jeg.
Dette er jo en lang reise og det er det vi gjør hver dag som tilslutt gir oss det resultatet vi er ute etter. Stå på og ikke gi opp, vær så snill

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:45   #120
Kiera
Medlem
 
Kiera sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 58
Innlegg: 186
Kiera er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Tusen takk dere! Gir ikke opp jeg, men blir litt skuffa siden jeg har prøvd å gjøre alt etter boka. Det er rart at Kitt skulle skrive det med å måtte øke karbene, for jeg har jo gått ned mange kilo før jeg begynte på Atkins for 2 uker siden ved å spise min egen form for lavkarbo. Spiste nok noe mer kh da. Skal bli spennende å se om det er det som er årsaken.

Takk igjen for støtten og gratulerer med fin vekttap til dere begge to!

__________________
Les mer i min dagbok..
Kiera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:02   #121
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jammen, det er jo helt normalt å oppleve litt igjenhold i uke tre da!
Bare se Albertine sin klistrete inne på Atkins underforumet.
Stå på!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 13:07   #122
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Har hoppet over veiing i dag jeg, har jo gått opp over en kg, og har nå begynt å være flink igjen, men er redd det ødelegger motivasjonen dersom vekta ikke viser nedgang enda. Så jeg venter til neste torsdag jeg tror jeg Må også øke på karbene

til dere

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:08   #123
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Har gått ned 0,9 kilo denne uka. Det var veldig overraskende Ble kjempeglad da jeg gikk på vekta i dag tidlig! Da er det bare å prøve å være like flink framover!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:41   #124
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

så bra, majama!

Kristin: jeg har jo også gått opp her er jeg på 91,4 i dag, altså 1,4 mer enn jeg var.
Håper motivasjonen tar seg opp... og vekta går ned snart

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:46   #125
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Tusen takk, DisteraHåper motivasjonen kommer tilbake til deg raskt,
og at du begynner å gå ned neste uke Stå på!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no