Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-08, 09:05   #1
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Siden jeg la om til ketose har jeg tatt av 10,5 kilo fett. Det er jo knallbra.

Men - jeg legger på meg mer og mer vann. Nå har jeg gått opp 1,5 kilo på TO DAGER - noe er helt feil her - hjelp!

Jeg er forsiktig med saltet - trodde først det var derfor jeg fikk så mye vann, men det hjelper visst ikke. Jeg har ikke høyt blodtrykk - ligger på 120/80 på det høyeste.

Går på allergimedisiner nå, så det er vel da neppe allergi heller.

Og jeg spiser under 1000 kalorier per dag og er i superfin ketose pluss at jeg trener, så fett er det _ikke_ jeg legger på meg.

Dessuten kjenner jeg det i hendene og bena også - de hovner opp som de ikke har gjort siden jeg var gravid for mange år siden.

Noen som vet hva?

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:21   #2
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Drikker du nok rent vann?
"Vann skal vann fordrive" heter det så flott, og det kan være du holde på væske fordi det frigjøres mye avfallsstoffer i kroppen din nå, men at du drikker for lite. Høres helt bakvendt ut, men det er en mulighet i alle fall.
Dersom du bor i en av de varmere delene av landet, så kan også en del av vannet skyldes varmen.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:21   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Først og fremst, ta deg noen dager på minst 2000kcal med mye fett i. Tar du ketolysetablettene? Riktig?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:24   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Om det er like varmt der hvor du er som her så er det ikke uvanlig å samle vann på hetedager...

Drikk masse rent vann og se om det ikke slipper i løpet av noen dager igjen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:24   #5
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Jeg går ikke på ketolyse, men på Eurodiett. Tar alle kosttilskudd som legen har sagt jeg skal ta - paranøtter pga selen, magnesium, multivitamin, omega 3.

Drikker minst tre liter vann per dag og lite annet. (Drikker en liten boks pepsimax ca hver tredje dag)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:26   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Hvis du er satt på dette av legen så ring vedkommende!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 11:24   #7
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Jeg slutter meg til det Georgine sier om varmen. Om det er veldig varmt der du bor er det helt naturlig at kroppen holder på vannet! Beste botemiddel er å drikke enda mer vann. Vi trenger jo mer vann i varmen enn ellers, så om du som jeg drikker tre liter vann daglig i normalt fall bør du nok øke enda noe nå som det er varmt.

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 11:35   #8
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Og jeg slutter meg også til alle andre som nevner dette med varmen.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:02   #9
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Ikke planer om at man binder opp seks kilo vann pga varmen! Har nå bodd mye i varme strøk og de går ikke rundt som noen boller på sommeren og rekel på vinteren, nødvendigvis! SÅ pinglete er ikke nordmenn!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:03   #10
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Fikk tak i kostholdsdamen hos Lindberg nå.
Skal be legen om vanndrivende, samt få i meg vanndrivende te frem til lørdag - er det ikke bedring til da så er det rett ut av eurodietten.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å legge meg på bakken og hylgrine.....

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:04   #11
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Seks kilo? Det står da virkelig 1,5? Og det synes jeg er en helt normal variasjon! (Eller vet du noe jeg ikke vet, kanskje?)

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:08   #12
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Sitat:

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)
Hyyyyl!!!
1,5 kilo opp... Siden TIRSDAG!

Jeg ligger i stabil ketose og spiser under 1000 kalorier per dag - samt trener, så fett er det _ikke_.

Men jeg kan jo ikke fortsette å ese ut vann lenger snart... Fingrene er numne og hovne og føttene det samme. Føler meg helt sprengt av alt dette vannet snart... Vurderer seriøst en tur til legen snart - blir helt stressa av dette jeg. Har nå lagt på meg seks kilo med vann siden jeg gikk i ketose...

Går på allergimedisiner i tilfelle det kunne være allergi - ingen bedring. Drikker et par kopper te ila dagen - ingen bedring. Blodtrykket er supert, så det er ikke derfor... Gode ideer mottas med takk...

Fra en annen tråd

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:11   #13
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Ehm... Sorry... Jeg har mast inn med det samme i masse tråder - jeg ble helt stressa på morgenen i dag når ringene ikke passer lenger...

Det er seks kilo siden kuren startet ja, og halvannen siden tirsdag.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:12   #14
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Det var det jo ikke så lett å vite. Da er jeg enig i at det må være noe mer enn varmen som har skylden!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:24   #15
Solskinn
Medlem
 
Solskinn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 66
Innlegg: 237
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

God bedring

Jeg leste om vann i kroppen, og det kan skyldes mange ting. Se på denne linken:

http://www.helsenett.no/index.php?op...mid=57&id=1975

__________________
minus 37 20 igjen
Solskinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forsiktig lavkarbo etter vektoperasjon Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 13:49   #16
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Takk for alle svar :-)
Da har jeg vært hos legen og tatt masse prøver. Han lurte på om jeg kunne ha gått ut av ketosen, og insisterte på at det var grunnen. Selvsagt ble ikke keto-sticken hans lilla - jeg har jo drukket tre liter vann i dag før jeg kom dit - så da konkluderte han med at det var ketosen som var gått fløyten. Prøvde å forklare at den var lilla senest i går kveld, men neida... Litt frustrerende å få en lang forklaring om stillstand i vekttap osv når jeg hadde med utskriftene fra tanitavekten som viser hele utviklingen men... Han gjør jo så godt han kan, det er jo ikke hans skyld at jeg er kranglete og påståelig

Jaja, jeg fikk han iallefall til å ta prøver av nyrer, stoffskifte og balansen i saltene, så får vi se. Får svar mandag eller tirsdag. I mellomtiden følger jeg rådene fra ernæringsdamen hos Fedon og tar kalsium i tillegg til det andre jeg tar samt sjekker om helsekost har noe vanndrivende te.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 15:46   #17
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Fikk tak i kostholdsdamen hos Lindberg nå.
Skal be legen om vanndrivende, samt få i meg vanndrivende te frem til lørdag - er det ikke bedring til da så er det rett ut av eurodietten.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å legge meg på bakken og hylgrine.....

heisann
Mente kostholdsdama at det kunne være ED-produktene?
På hvilken måte? (Spennende å vite...)
Hvis det fører til at du må kutte eurodiettproduktene, eventuelt gå over til mer atkinslignende kosthold, så går det i grunnen greit. Man må kanskje planlegge mer, men forumet her inne viser jo at man har mange muligheter! Dessuten trener jo du så mye også!
Kjipt å få så mye vann i kroppen - håper du finner ut av det!
Jeg har brukt noen av produktene, men må si at min kropp reagerte enormt på de. Ble super oppblåst!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 15:49   #18
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Sitat:

Jeg har brukt noen av produktene, men må si at min kropp reagerte enormt på de. Ble super oppblåst!

__________________

Leste selvfølgelig ikke resten....
Ble ikke oppblåst i fingrene da.....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 15:50   #19
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Sitat:

Jeg har brukt noen av produktene, men må si at min kropp reagerte enormt på de. Ble super oppblåst!

__________________

Leste selvfølgelig ikke resten....
Ble ikke oppblåst i fingrene da.....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 16:49   #20
Solskinn
Medlem
 
Solskinn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 66
Innlegg: 237
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann.... Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

, men må si at min kropp reagerte enormt på de. Ble super oppblåst!

Min og. Oppblåst, og med diare pga. at jeg reagerte på kunstig søtstoff
Trist, for det ser ut til å være en bra kur.

__________________
minus 37 20 igjen
Solskinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forsiktig lavkarbo etter vektoperasjon Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:22   #21
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Neida, hun mente ikke at det kunne være produktene, men det kunne være et tegn på at nyrene ikke hadde det bra, og da skal man ikke gå på ed.

Det har ihvertfall ikke blitt verre siden i går nå... Drikker løvetann te for å få vannet ut igjen - fyamegen, det er vondt

Men - jeg er ikke så deppa hvis jeg må kutte ed'en, men hvis jeg derimot må ut av keto-mat generelt, da depper jeg.... Å gå over på mat istedenfor produkter er jo greit nok - det er jo det jeg driver og faser over til uansett

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:28   #22
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

All te er vanndrivende, så du kan sikkert velge en som smaker bedre enn løvetann.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:30   #23
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Er ikke magnesium regulerende på væskebalansen i kroppen...?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:47   #24
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Er ikke magnesium regulerende på væskebalansen i kroppen...?


Jo - det var det noen som skrev om tidligere her også.

Har lurt på om jeg skal kutte ut magnesium et par dager og se om det også hjelper. Jeg har tatt ganske høye doser av det, for å unngå stive muskler og for å få litt fart på magen (den er treg den...), men kanskje det ble galt.

Er jo ikke så farlig om jeg blir stiv i musklene akkurat nå heller - jeg får ikke lov å trene før vannet har blitt bedre

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 09:59   #25
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Mer og mer og mer vann ... Hjelp!

Kom til å tenke på en annen ting - jeg får alltid MYE vann i kroppen når jeg er stresset.. Hvis du har litt å tenke på nå så kan det være en medvirkende årsak, om ikke annet.. Allergi kan også være en årsak, men det er gjerne nevnt før er.. Håper det bedrer seg snart i alle fall - er veldig ubehagelig å gå rundt med mye vann i kroppen..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treng litt hjelp! Gro South Beach 7 11-05-06 21:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no