Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Potetgull-naturlig sunt!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-07, 23:18   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Potetgull-naturlig sunt!

Dere vet de plakatene Rimi merker prisene på produkter med? De har noen spesielle plakater med nøkkelhullsmerke, som er merket "naturlig sunt". Vel, på min lokale Rimi-butikk hadde de brukt en slik plakat til å prise Maaruds gigaposer med potetgull.

Så, kjøp inn potetgull og nyt det med god samvittighet!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 23:24   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Haha, ja ikke sant.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 00:23   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Festlig

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 01:28   #4
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Åååå....ble så glad da jeg så overskriften!!! Trodde at NÅ var det kommet et potetgull som man kunne spise med god samvittighet...så naiv er nå jeg Har ikke spist potetgull siden begynnelsen av oktober og jeg er potetgulloman!!! Spiste det mer eller mindre hver dag før.
Men, det var nok for godt til å være sant ja Kan vel ikke proppe det i meg bare fordi Rimi har merket det med nøkkelhullet

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 05:21   #5
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Overskrifta lurte meg også. Jeg var også potetgulloman til de grader. Pleide å gnavle i meg en pose i slengen... med dip

Savner ikke søtt i det hele tatt, men potetgull.... kjemper med meg selv hver eneste gang jeg er på butikken. So far so good

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 08:11   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Jeg liker Ica-butikkene, men blir seriøst provosert av de dere nøkkelhullmerkingene deres
For det første så er det ikke presisert hva som er sunt med varen, for det andre er det meeeeget delte meninger om hvorvidt de tingene som merkes i det store og hele er sunne.
Det du skriver her beviser det ettertrykkelig..!

Usj, potetgull. Haha

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 10:20   #7
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 12:28   #8
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Potetgull-naturlig sunt!

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Overskrifta lurte meg også. Jeg var også potetgulloman til de grader. Pleide å gnavle i meg en pose i slengen... med dip

Savner ikke søtt i det hele tatt, men potetgull.... kjemper med meg selv hver eneste gang jeg er på butikken. So far so good

Det er bra det ikke er bare meg som er naiv og lettlurt

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sunt sukker tnutt Lavkarbo generelt 28 22-03-07 13:34
Lav-fett er ikke sunt HP Generell diskusjon 0 08-02-06 11:07
[Helse] Er fett sunt? mofe Spørsmål og svar 2 23-01-06 08:34
'Kokeboken naturlig slank' - Fedon Lindberg guro Lavkarbobøker 0 29-09-05 15:37
Avvenning av snop og potetgull Diva Lavkarbo generelt 1 12-03-05 21:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no