Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Smerter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-09, 09:38   #1
Smultsmurfen
Juniormedlem
 
Smultsmurfen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
Alder: 44
Innlegg: 46
Smultsmurfen er på en erverdig vei

Smerter

Vet ikke om dette er riktig sted å plassere dette spørsmålet, men jeg tar sjansen...
Jeg har gått på lavkarbo-diett i snart 6 dager, og de siste dagene har jeg fått så mye smerter bak i hofteleddene og nedover baksiden av lårene... Dett kjennes ut som at jeg har blitt kjempestiv i kroppen og det strekker og gjør ordentlig vondt

Er det noen som har noen idè om hva det kan være?....
Jeg holder på å bli gal her, får ikke sove eller noe

__________________



Stolt mamma til 07 og 08 barna
Smultsmurfen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 09:41   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Smerter ...

Jeg gjetter vilt at du IKKE tar magnesium nå?
Det er absolutt minimum. Fra 250mg til 500mg per dag, helst mot kvelden (man blir ganske daff av det).

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 09:47   #3
Smultsmurfen
Juniormedlem
 
Smultsmurfen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
Alder: 44
Innlegg: 46
Smultsmurfen er på en erverdig vei

Sv: Smerter ...

Nei.. jeg gjør ikke det...
Tenkte jeg skulle bestille ketolyse-pakken i dag.. Men det tar kanskje for lang tid det da..
Tror du det er de som er årsaken til alle smertene? Da skal jeg forte meg å få tak i det ihvertfall!

Takk for kjemperaskt svar!!!

__________________



Stolt mamma til 07 og 08 barna
Smultsmurfen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 09:52   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Smerter ...

90% sikkert. Hink deg til nærmeste apotek! Ta en 250 nå og en i kveld. Ja, og husk at du skal over 2L vann per dag!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 10:13   #5
Smultsmurfen
Juniormedlem
 
Smultsmurfen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
Alder: 44
Innlegg: 46
Smultsmurfen er på en erverdig vei

Sv: Smerter ...

Ok,will do!
Tusen takk!!

__________________



Stolt mamma til 07 og 08 barna
Smultsmurfen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smerter i lår og oppover mot hoftebein - magnesium-mangel? Vibeke-67 Kosttilskudd 57 17-04-09 23:48
Spm til legen, om diffuse smerter Clarissa Ketolysekuren 17 12-03-08 23:07
Noen med isjaslignende smerter? Trenger litt input mofe Fysisk og mental helse 16 02-06-07 20:40
Smerter i mellomgulvet dittdattdott Ketolysekuren 5 12-09-06 00:30
Smerter i eggstokkområdet som stråler ut mot ryggen og nedover lårene.. Iset Fysisk og mental helse 15 31-07-05 23:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no