Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Bivirkninger svineinfluensavaksine

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 16:20   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Bivirkninger svineinfluensavaksine

Var hos legen min igjen i dag. Jeg begynner sakte, men sikkert å bli bedre, men fremdeles sykemeldt. Også legen syntes jeg var blitt bedre så jeg tilstod at jeg har begynt med alternative greier i form av Kamuttgress (IKKE kanuttgress ), Udos Choice, D-vit(3) og eplecidereddik. Sammen skal dette virke avgiftende (skal begynne med spirulina og noe annet jeg ikke husker navnet på); i allefall er kroppen begynt å bli mer samaarbeidsvillig.

MEN det som legen også antydet var at mine plager kunne være bivirkninger etter svineinfluensavaksinen jeg tok november/desember 2009. Første gang jeg måtte på legevakta grunnet syk på en måte jeg aldri har vært før var nemlig i romjula 2009. Og siden da ble jeg bare dårligere og dårligere. OG siden alle prøver og tester jeg har vært gjennom viser at alt er normalt bortsett fra denne reuvmatismeprøven så er det mer og mer som tilsier at vaksinen har skylda. Og har vaksinen skylda så vil også disse avgiftningsgreiene funke!

Jeg skal til legen igjen på mandag for å ta flere prøver og på onsdag skal jeg til nevrolog. Og fokuset denne gangen er nettopp bivirkninger av vaksinen!
Sykdomsbildet mitt ligner veldig mye på andre uforklarlige tilstander hvor vaksinen har fått skylden. Håper og krysser fingre! For dette regner jeg med går over!

Er det flere her som har blitt merkbart mye slappere og sløvere og har vondter her og der etter vaksinen??



Det heter chlorella det andre jeg skal sjekke ut.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:02   #2
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Hei!

har ikke tatt svineinfluensavaksinen pga innebygd skepsis, men min kjære var i hjernehinnebetennelseforsøket i 89/90. Kanskje opphav til mange problemer for han.

I alle fall, han er på candida-kur for tiden og skal starte med Chlorella for avgifting, behandlingshorisonten er i hvert fall 4 mndr, gjerne lenger. Og en av de alternative folkene sier at Chlorella er veldig sterkt - at det virker, men kan være sterkt for kroppen av den grunn. Ikke la være, men forhør deg om hva annet du kan gjøre for å avlaste lever og nyrer. Sannsynligvis niks alkohol og kaffe... Kanskje spirulina, kanskje taurin for nyrer, alfa-linolensyre for lever eller mariatistel...

Dette ble bakvendt, ser jeg nå. Jeg ville bare advare om at du kan bli dårligere først.

Man jeg har trua!!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:31   #3
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Er det flere her som har blitt merkbart mye slappere og sløvere og har vondter her og der etter vaksinen??


Jeg tok svineinfluensavaksinen ifjor og i år. Jeg har ikke merket noe i etterkant.
Det har heller ikke barna mine som begge har tatt vaksinen pga de er i risikogruppene.
Jeg har vondt for å skjønne hysteriet rundt vaksinene....

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:39   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hei!

har ikke tatt svineinfluensavaksinen pga innebygd skepsis, men min kjære var i hjernehinnebetennelseforsøket i 89/90. Kanskje opphav til mange problemer for han.

I alle fall, han er på candida-kur for tiden og skal starte med Chlorella for avgifting, behandlingshorisonten er i hvert fall 4 mndr, gjerne lenger. Og en av de alternative folkene sier at Chlorella er veldig sterkt - at det virker, men kan være sterkt for kroppen av den grunn. Ikke la være, men forhør deg om hva annet du kan gjøre for å avlaste lever og nyrer. Sannsynligvis niks alkohol og kaffe... Kanskje spirulina, kanskje taurin for nyrer, alfa-linolensyre for lever eller mariatistel...

Dette ble bakvendt, ser jeg nå. Jeg ville bare advare om at du kan bli dårligere først.

Man jeg har trua!!

Takk for svar! Nå har jeg vært og kjøpt chlorella. Jeg fikk beskjed om at chlorellaen var snill og grei, men at jeg kunne bli litt slapp. Akkurat som om jeg ikke er slapp nok fra før av. Så nå spiser jeg både gress og tang.. ender vel opp som ei drøvtyggende ku. Damen mente at jeg IKKE kom til å belaste verken lever eller nyrer i den grad at jeg kom til å trenge noe for det. Så jeg prøver og ser hvordan det går!

Var dessuten en tur innom jobben. Jeg hadde jo gruet meg fælt til å møte dem igjen da et par av dem mente at jeg ikke var syk siden jeg så så frisk ut. MEN pipen hadde en annen lyd i dag. Jeg fikk beskjed om å holde meg hjemme til jeg var krute god og vel så det! Det var godt å høre det, så slipper jeg gå med dårlig samvittighet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:41   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Beatrixie, her.

Er det flere her som har blitt merkbart mye slappere og sløvere og har vondter her og der etter vaksinen??


Jeg tok svineinfluensavaksinen ifjor og i år. Jeg har ikke merket noe i etterkant.
Det har heller ikke barna mine som begge har tatt vaksinen pga de er i risikogruppene.
Jeg har vondt for å skjønne hysteriet rundt vaksinene....

Jeg angrer på at jeg tok vaksinen, men jeg hadde vel egentlig ikke noe valg siden jeg jobber i helsesektoren. Men jeg forstår hysteriet. Vaksinen inneholder stoffer som er blitt forbudt i USA grunnet bivirkninger. Og hvorfor tror du de laget en renere spesialvaksine for elitefolk? Humbug hele vaksinasjonen, mener nå jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 22:47   #6
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg angrer på at jeg tok vaksinen, men jeg hadde vel egentlig ikke noe valg siden jeg jobber i helsesektoren. Men jeg forstår hysteriet. Vaksinen inneholder stoffer som er blitt forbudt i USA grunnet bivirkninger. Og hvorfor tror du de laget en renere spesialvaksine for elitefolk? Humbug hele vaksinasjonen, mener nå jeg.

Mener du kvikksølvforbindelsen tiomersal?
Grunnen til at vaksinen i fjor inneholdt tiomersal, er at dosene som ble bestilt var flasker med flergangsdoser, som var den billigste vaksinen. Tiomersal ble tilsatt pga bakteriedrepende virkning, pga man stikker en sprøyte inn i flasken for hver dose som trekkes ut.

I år kommer vaksinen som en kombinasjonsvaksine med sesonginfluensa-og svineinfluensavaksinen i en endose-sprøyte. Da er det ikke nødvendig med tiomersaltilsetning.

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 10:13   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Beatrixie, her.

Mener du kvikksølvforbindelsen tiomersal?
Grunnen til at vaksinen i fjor inneholdt tiomersal, er at dosene som ble bestilt var flasker med flergangsdoser, som var den billigste vaksinen. Tiomersal ble tilsatt pga bakteriedrepende virkning, pga man stikker en sprøyte inn i flasken for hver dose som trekkes ut.

Vet det, og det er nettopp thimerosalen som kan være opphavet til alle bivirkningene som stadig vekk popper opp.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 10:14   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Vaksinen inneholder jo mindre kvikksølv enn et vanlig fiskemåltid, leste jeg. Nesten alle rundt meg tok vaksinen, inkludert barna mine. Ingen har merket noe negativt, heldigvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 10:17   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Leste at det kunne være større risiko for å utvikle narkolepsi om man tok denne vaksinen i fjor?

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:38   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Leste at det kunne være større risiko for å utvikle narkolepsi om man tok denne vaksinen i fjor?

Primært gjeldende barn etter det jeg har lest. Voksne med bivirkninger opplever utmattelse, muskelsvakhet, tretthet etc etc Noe ala ME. Sikkert derfor mange med ME ble advart mot å ta sprøyten?? I allefall ble de med ME jeg kjenner her nord anbefalt å IKKE ta vaksinen.

Når det gjelder ME så er det jo mange som har fått det grunnet MMR vaksinen?? Men det er så langt bare EN som jeg vet om som har fått erstatning. Og MMR-vaksinen var jo heller ikke farlig?? Men det tok noen år der også før bivirkningene slo til for fullt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:43   #11
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Er så glad jeg ikke tok den sprøyta eller lot Lille ta den! Takk og lov. Håper du blir bedre Kanutten!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:45   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Er så glad jeg ikke tok den sprøyta eller lot Lille ta den! Takk og lov. Håper du blir bedre Kanutten!

Skal det! Jeg er på en avgiftningskur og jeg håper og tror at det vil funke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 20:10   #13
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet det, og det er nettopp thimerosalen som kan være opphavet til alle bivirkningene som stadig vekk popper opp.

Det er flere typer kvikksølv.
Metylkvikksølv kan finnes i noen matvarer; sjømat og fisk, særlig stor rovfisk.
Metallisk kvikksølv er av typen man hadde i de gamle termometrene,og som var giftig.
Tiomersal brytes ned i kroppen til etylkvikksølv. Det går mye raskere ut av blodet og dermed kroppen enn metylkvikksølv.

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 21:21   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Beatrixie, her.

Det er flere typer kvikksølv.
Metylkvikksølv kan finnes i noen matvarer; sjømat og fisk, særlig stor rovfisk.
Metallisk kvikksølv er av typen man hadde i de gamle termometrene,og som var giftig.
Tiomersal brytes ned i kroppen til etylkvikksølv. Det går mye raskere ut av blodet og dermed kroppen enn metylkvikksølv.

Nå kan ikke jeg noe som helst om kvikksølv.
Det var legene mine som mente at plagene mine skyldtes bivirkninger av vaksinen og innrapporterte det.

Men apropos kvikksølv, hva med det som finnes i tennene??

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 05-02-11 kl 21:39.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:04   #15
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Bivirkninger svineinfluensavaksine

Forresten, så flott at legen din innrapporterte det. Veit om mange leger som er alt for forsiktig med det!!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bivirkninger Maysan81 Ketolysekuren 6 28-07-11 16:58
Bivirkninger? Husmusa Generell diskusjon 18 15-01-11 00:03
Ingen bivirkninger? Gwen Lavkarbo generelt 8 23-04-10 23:54
Bivirkninger? CamillaN Lavkarbo generelt 8 16-03-10 18:19
Bivirkninger Tvilling82 Lavkarbo generelt 1 16-03-10 18:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no