Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-11, 20:51   #3751
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

http://www.vannogbrod.no/index.php

Grei plass, god mat, sentralt - og de skriver at man kan få kjøpt en salsamann til 2000,-.

Sånn hvis Bente fikk lyst på ....no' søtt etter maten...

Hahahahahaha, æ flira!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:52   #3752
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av pruttilutt, her.

hahahahahaha, æ flira! :d

æ åå!!!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:58   #3753
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ha ha ha; salsamann til Bente. Den er goood!

Mens dere har vært borte har jeg ryddet i klesskapet Hittil har jeg hatt alt liggende på samme hyller, og lagt det som ikke passer innerst. Nå er alt sortert i 4 bunker: 1) sommerklær 2) kan passe om veldig lenge 3) kan passe om ikke så lenge og 4) det som kan brukes nå. Jammen minka den bunken som ligger fremst kraftig... Bunke 1-3 er lagt i egen hylle. Det må da bli lettere å finne klær til neste morgen nå?

Savner Pruttinavnet på oversikten over treff jeg da....

Jeg spiser stort sett det jeg får jeg; og setter pris på hva som helst egentlig. Jeg spiser det samme som Bente jeg vet dere

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:59   #3754
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg må få takke deg Bente, som fikk meg over på dette opplegget - og oppmuntret meg til å ikke gi opp. Har ikke merket noe til susete hode eller noe annet i dag. Litt småsulten like før jeg visste det var mat ja, men det skulle da bare mangle I går kveld ble det for mye fett på meg tror jeg; iaf var jeg kvalm hele natta + veldig hoven som sagt, men så spiste jeg 85 g fett i løpet av ett par timer og da. Med masse vann. Nei; det bør nok fordeles litt mer ja. Nå er jeg passe mett, 130 g kjøtt er min passe mengde ser det ut som.

Så bra!!! Så glad for at du kom deg igjennom omstillingen! -Og skulle det skje igjen av og til så vet du nå at du kan ta litt fett for å få energi til neste måltid, og så er det over igjen Håper det fortsetter å vises på vekta også

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg kan ha i signaturen min hvem som blir med og hvilke dager de ev. ønsker være med på. Skal lese tilbake litt og finne ut.Ok?

Hihihi Jada, regn begge dager på meg, må jo få shoppet også

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

http://www.vannogbrod.no/index.php

Grei plass, god mat, sentralt - og de skriver at man kan få kjøpt en salsamann til 2000,-.

Sånn hvis Bente fikk lyst på ....no' søtt etter maten...

Herlig!! Jeg tar heller en salsamann til dessert enn kake i alle fall

Har både vært hos healer i dag og vært på dansetrening, så har vært en travel ettermiddag, nå skal jeg kose meg på pcn resten av kvelden

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:01   #3755
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

...
Savner Pruttinavnet på oversikten over treff jeg da....

Du blir vel med Prutti??

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:03   #3756
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Mens dere har vært borte har jeg ryddet i klesskapet Hittil har jeg hatt alt liggende på samme hyller, og lagt det som ikke passer innerst. Nå er alt sortert i 4 bunker: 1) sommerklær 2) kan passe om veldig lenge 3) kan passe om ikke så lenge og 4) det som kan brukes nå. Jammen minka den bunken som ligger fremst kraftig... Bunke 1-3 er lagt i egen hylle. Det må da bli lettere å finne klær til neste morgen nå?

Jeg spiser stort sett det jeg får jeg; og setter pris på hva som helst egentlig. Jeg spiser det samme som Bente jeg vet dere

Herlig med rydding i klesskap

Å skjønne du men du - betyr det at du også skal ha en salsamann til dessert, hihihi

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:04   #3757
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Enn å glemme meg selv Selvfølgelig er jeg med. Sitter å kikker på mulige overnattingssteder. Uten vanlig lønn kan det bli vanskelig med to overnattinger. Får se på saken!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:04   #3758
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dagens ord som også må deles:

Det er tre ting i livet som aldri kommer tilbake.. Tiden, ordene og mulighetene..
Det er tre ting som kan ødelegge deg.. Løgn, stolthet og misunnelse..
Det er tre ting som man aldri MÅ miste.. håp, tålmodighet og ærlighet...
Men det er tre ting som har mer verdi enn alt...
Familie, kjærlighet og vennskap! ♥ ♥ ♥

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:06   #3759
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg tenker at om vi møtes lørdag formiddag og har hele dagen + kvelden foran oss så har vi fått til MYE! For de som ønsker en overnatting så kan vi jo holde på til søndag. Jeg tenker også på Maria; som er i ulønnet perm for tiden.

Og jeg er ikke mulig med, jeg er med.

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:09   #3760
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg tenker at om vi møtes lørdag formiddag og har hele dagen + kvelden foran oss så har vi fått til MYE! For de som ønsker en overnatting så kan vi jo holde på til søndag. Jeg tenker også på Maria; som er i ulønnet perm for tiden.

Og jeg er ikke mulig med, jeg er med.

Det er sant det. Kanskje det er nok med en overnatting.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:14   #3761
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Dagens ord som også må deles:

Det er tre ting i livet som aldri kommer tilbake.. Tiden, ordene og mulighetene..
Det er tre ting som kan ødelegge deg.. Løgn, stolthet og misunnelse..
Det er tre ting som man aldri MÅ miste.. håp, tålmodighet og ærlighet...
Men det er tre ting som har mer verdi enn alt...
Familie, kjærlighet og vennskap! ♥ ♥ ♥

Ååå så vakkert Litt emosjonell etter seanse hos healerdama så nå måtte jeg grine litt - snufs

Lørdag til søndag er helt ok for meg - hvis jeg vil shoppe litt nye klær (og det håper jeg vi alle trenger innen den tid ) reiser jeg bare dagen i forveien eller tidlig lørdag morgen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:47   #3762
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

For å ha en oppsummering over hvor vi holder til i dette langstrakte landet:
Prutti: Bodø
Jeg: Trondheim
Sanna: Hardanger
Appelsinpiken: Tigerstaden + ?
Nysgjerrig: Tigerstaden
Foksy: Tigerstaden
Rikkem0r: Porsgrunn (var sist på forumet 3/9)
MariaB: vestlandet??
Bente: Stavanger
Lille venn: er innom oss, men hvor bor du?

Nå ble jeg litt usikker jeg; er vi flere? Blir fryktelig lei meg hvis jeg har glemt noen altså!

Pruttis: kan du legge inn de som mangler i signaturen din og sette spørsmåltegn bak de vi ikke vet om kommer?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:51   #3763
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjære Bente mi. <3

Fint at du har hatt enda en seanse, håper den gjør godt. Det ripper nok opp i elementer fra lang tid tilbake, men i tiden framover vil du nok sette pris på den innsatsen du gjør den dag i dag. Det er aldri for sent å gjøre snu-operasjoner; alt er reversibelt i livet! Gi deg litt ros for at du står på; for deg selv, barna dine og for oss. For du er gull verdt - og du har alltid vært det! Fra den dagen du ble unnfanget var du elsket, og veien videre til dit du er i dag, har vært fylt av opp- og nedturer, gode stunder og tunge stunder. Elementer som dukker opp og snubler ben på deg, men igjen noe som vender alt på hodet igjen og fører livet i positiv retning! Det er viktig at vi setter pris på oss selv for de verdier og egenskaper vi har; de ting i livet i oppnår, de drømmene vi tillater oss å ha, våre feil og mangler, våre lidenskaper og håp for framtid og mennesker rundt oss. Vi må ha håp for oss selv også; for forbedringer, endringer og vår egen mottakelighet for alt dette positive som vi higer etter. Om det er kjærlighet, omsorg eller respekt; hvis vi ikke gir oss selv det, hvem vil vel da gi oss det? Alt starter innenfra, og når vi får vår indre glød - da er vi uovervinnelige. Glad i deg, min kjære Bente. Du er ei herlig dame som jeg er glad for at jeg har fått lære å kjenne her inne.

La ditt indre lys få skinne gjennom.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:52   #3764
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Pruttis: kan du legge inn de som mangler i signaturen din og sette spørsmåltegn bak de vi ikke vet om kommer?

Sure thing, honey!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:09   #3765
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kjære Bente mi. <3

Fint at du har hatt enda en seanse, håper den gjør godt. Det ripper nok opp i elementer fra lang tid tilbake, men i tiden framover vil du nok sette pris på den innsatsen du gjør den dag i dag. Det er aldri for sent å gjøre snu-operasjoner; alt er reversibelt i livet! Gi deg litt ros for at du står på; for deg selv, barna dine og for oss. For du er gull verdt - og du har alltid vært det! Fra den dagen du ble unnfanget var du elsket, og veien videre til dit du er i dag, har vært fylt av opp- og nedturer, gode stunder og tunge stunder. Elementer som dukker opp og snubler ben på deg, men igjen noe som vender alt på hodet igjen og fører livet i positiv retning! Det er viktig at vi setter pris på oss selv for de verdier og egenskaper vi har; de ting i livet i oppnår, de drømmene vi tillater oss å ha, våre feil og mangler, våre lidenskaper og håp for framtid og mennesker rundt oss. Vi må ha håp for oss selv også; for forbedringer, endringer og vår egen mottakelighet for alt dette positive som vi higer etter. Om det er kjærlighet, omsorg eller respekt; hvis vi ikke gir oss selv det, hvem vil vel da gi oss det? Alt starter innenfra, og når vi får vår indre glød - da er vi uovervinnelige. Glad i deg, min kjære Bente. Du er ei herlig dame som jeg er glad for at jeg har fått lære å kjenne her inne.

La ditt indre lys få skinne gjennom.

Ååå, tusen takk kjæreste vennen min love you!!!!
Gud som jeg gleder meg til å treffe dere alle


Og vet du, du har rett i hvert eneste ord. Jeg har tenkt mye på dette i går kveld og i dag etter samtalen vi hadde i går om at det "ikke er grønnere på den andre siden osv". En del ting skjer av en grunn, tror jeg. Kanskje har jeg ikke truffet noen bedre mann enn han jeg en gang var gift med. -Men jeg er faktisk blitt ett bedre menneske og det er kanskje viktigere. Jeg hadde en prosess jeg måtte gå, og fortsatt går, igjennom, hadde jeg ikke gått den veien, ville jeg ikke vært den jeg er i dag. I tillegg er det en masse mennesker som er meg kjære i dag som jeg ikke ville hatt i livet mitt om jeg hadde blitt værende der jeg var. Og salsaen ville jeg heller ikke hatt, og det gir meg også veldig mye.
Kanskje må man ha større tro på det, stole på at noen ting skjer for en grunn og at man skal komme igjennom den prosessen man må igjennom som en forbedret versjon av seg selv. Kanskje gjelder dette også forholdet mitt til han Fyren....


Sist redigert av bente1 : 19-09-11 kl 22:27.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:21   #3766
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå skal jeg legge meg snart, så jeg må logge av Før jeg gjør det vil jeg bare.....

Ƹ̵̡Ӝ̵Ʒ..•°*"˜Žšš)) -:Š:-
.(ړײ)/       ž.•Ž….•Žšš))
.«▓       ((žž.•Ž ž.•Ž.-:Š:-
..╝╚.. .... strø litt omtanke og gode ønsker for kvelden....

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:29   #3767
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Natti alle skjønne damer - nå blir det litt kvelds og så senga på meg også.
Travel dag i morgen, først jobb, så oppstart av nye kurs

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 06:45   #3768
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer! Sover dere ennå? Ein skal ikkje sova burt sumarnatta veit dere. Jeg har glemt hva siste minstenotering var jeg, men tror dagens vekt er ny notering: 81.2. Merker det på buksa i dag at noe har skjedd, den er ny og strammet atskillig over magen for ei uke siden.

Ha en vakker dag alle dere vakre damer!

  Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 08:38   #3769
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen


Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God morgen damer! Sover dere ennå? Ein skal ikkje sova burt sumarnatta veit dere. Jeg har glemt hva siste minstenotering var jeg, men tror dagens vekt er ny notering: 81.2. Merker det på buksa i dag at noe har skjedd, den er ny og strammet atskillig over magen for ei uke siden.

Ha en vakker dag alle dere vakre damer!

Jeg har kontroll, og ja, det er ny minstenotering Jippi, Dollsine, er det ikke deilig å kjenne at klærne sitter litt løsere

Har en litt travel dag, men skal prøve å være innom i løpet av dagen og se om det er noe aktivitet, siden kvelden min er så fullstrappet
Starter med nye kurs i kveld (og med ny mannlig instruktør, så denne gangen er jeg, i alle fall nesten, 100% sikker på at jeg slipper å ha kurs med HAN) Gleder meg stort til kvelden!!
Tidligere har jeg sagt at de tre s-ene jeg ikke kan greie meg uten er salsa, sex og sjokolade..... Nå ser det ut til at jeg faktisk greier meg helt fint uten sjokolade. Sex virker det også som jeg er nødt til å greie meg uten (hmmm)... Så da er det bare salsaen igjen så jeg får gjøre maksimalt utav det, hehehe.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:43   #3770
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

I går forsynte jeg meg av en baguette i ren desperasjon etter noe å spise. Pokker. Dårlig samvittighet. Føler at hele verden gjør motgang og det er komplett umulig å eliminere alle de ekle karbohydratene. Gjør alt jeg kan for å hente meg inn igjen, og har lagd hjemmelaget rekesalat. Og den er naaamm!

Om noen vil prøve:
6 hardkokte egg (kuttes opp både på langs og tvers i eggedeleren)
1 pakke ekte majones
1 boks reker i lake (dropp laken, press mest mulig ut av rekene også. Er du skikkelig fresh, så skreller du rekene selv. Det smaker definitivt best)
litt salt, pepper og en dæsj rød tabasco.

Alt blandes sammen og er en liten bit av himmelen. Bare pass på å ikke få for mye tabasco. Da er alt ødelagt.

Og angående treffet i desember. Jeg oppdaget at jeg har prøveeksamen på lørdagen 10-16. Så da vralter jeg bare bort til dere sånn rundt halv fem.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:15   #3771
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine: Skitbra!
Bente: Håper det er en hottie du skal jobbe med
Appelsin: Så lenge du kommer lammi på kvelden

Ha en fin dag

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:35   #3772
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Bente: Håper det er en hottie du skal jobbe med

Hihihi han er ganske kjekk ja....men er nok for ung for meg... hadde nok passet bedre for deg tenker jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:37   #3773
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Skrev inn rekesalaten min på diett.no:

Kcal: 1960
Prot: 98.3
Karb: 6.38
Fett: 173

Milde himmel. Regna med at jeg tok på rundt 60 gram fortalt på to brødskriver, og det alene har gitt meg 100 gram fett! Yummy!

Nå må jeg lese litt dere. Har tatt meg en studiedag (føler dagen blir så oppstykket når jeg må på forelesning hele tiden, og forelesningssalen er mellom 5 - 35 minutter unna lesesalen. Den som er lengst unna drar må jeg heldigvis bare til en gnag i uka.)
Titter innom om ikke så lenge

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:46   #3774
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg skal prøve det jeg kan for å være med på treffet i Oslo.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 13:49   #3775
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

På ca hvor mange karbohydrater om dagen er det man bør begynne å tenke på antallet kalorier også?

Greit å vite om jeg skal gå opp på karbohydratene, så jeg ikke dytter i meg for mye fett og protein samtidig.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no