Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-11, 17:12   #1551
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he, godt å høre du er menneskelig du også, Ada.

Ha en super kveld med kyllingsuppe, det er sikkert ikke det verste.

He he, ser ut som du har effektive dager på jobb, Gro.

Håper alle har en fin lørdag.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:58   #1552
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg synes det er kjekt å se hvordan dere her inne backer hverandre opp. Veldig bra!
Jeg hadde min offisielle veiedag i dag, og var veldig spent. Har følt meg så oppblåst og rar, og tenkte at jeg sikkert ikke har gått ned noe. Men det hadde jeg! Nå er jeg bare 800 gram unna målet om tosifra vekt innen utgangen av påsken. Tror jeg skriver fram målet til neste kontroll, som er mandag om 9 dager. Det må jeg da klare!
Ønsker alle ellers en fin helg!
Elinemor

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 21:20   #1553
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis med nedgang Elinemor
Jeg har også veiedag på lørdag, men for min del ble det ingen nedgang denne uka.
Var forøvrig ikke ventet heller, siden jeg nå har lagt om til fase 2 og har fått mensen.
Den planlagte 2-timersturen måtte imidlertid utgå, forkjølelse i full blomst i morges
Men jeg måtte på butikken, så jeg fikk meg en liten times gåtur der

Titti: de grønnsaksnuffinsene var bare fantastiske!!!!
Hadde dem til lunch sammen med røket laks og eggerøre i dag
Har lagt et par i fryser'n for å se hvordan de blir opptint, men regner med at det går helt fint.
Skal uansett lage flere i morgen, slik at jeg har til neste uke

Kos dere videre på lørdagskvelden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:31   #1554
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra, Elinemor.
Det klarer du!!!

ja, er ikke de gode, Gro jeg skal lage nye i morgen, lurer på å bare lage hele røra i en ildfast form og ha ved siden av røkt svineskinke som vi ska ha til middag i morgen...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 23:08   #1555
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

He he, godt å høre du er menneskelig du også, Ada.

Ha en super kveld med kyllingsuppe, det er sikkert ikke det verste.

He he, ser ut som du har effektive dager på jobb, Gro.

Håper alle har en fin lørdag.


Jeg kan love deg at jeg er menneskelig For å bekrefte det: Fredag: Taco med lefse og alt annet ulovlig, Lørdag: To posjoner med kyllingsuppe og masse hvitløksbaguetter, Søndag: Kalkun med fløtegratinerte poteter og tilbehør, på kvelden: smågodt og potetgull.

Fra i morgen er jeg tilbake og skal holde meg på den smale sti til jeg er i mål

Håper dere andre har bedre samvittighet etter helgen enn jeg har

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 23:42   #1556
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Dårlig samvittighet er bortkasta energi!!! Ny uke og ny giv!!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:10   #1557
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er så møkke lei for tiden, lyst på smågodt og potetgull, så alternativet har blitt sukkerfri ifa, sukkerfri sjokolade og bacongull i helgen og det var godt-selv om jeg nok tenker litt på det potetgullet enda.. tenkte liksom å vente med det til jul igjen.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:18   #1558
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Godt det finnes alternativer, Streber.

Jeg fyser sånn på nybakt brød for tiden, helst baguette med masse meierismør som smelter...og ost og kjeks, har så lyst på ost og kjeks.

Men alt i alt går det greit, holder meg i skinnet.

Til helgen skal jeg på jentekveld til Oslo, så da blir det vin og litt kos, men så lavkarbo som mulig, så frem til det får jeg være ekstra flink og følge fase 1/2....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:21   #1559
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja det er virkelig bortkastet energi, men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til veiedag på onsdag

Uff Streber- så kommer jeg her å frister Synes du er veldig flink jeg Trøst deg med at det var ikke sååå godt. Sjokoladen var SUPERSØT!!! Kan virkelig ikke huske at det var sånn det smakte altså! Akkurat nå kan jeg ikke se for meg at den skal bli en del av hverdagen igjen

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:27   #1560
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ingen fare Ada, så lenge det finnes sukkerfri sjokolade er det ingen fristelse, synes den smaaker nyydelig- men det er sånne skumtingsebomser og vingummi jeg vil ha, litt smågodt en dag i sommer kanskje, men potetgulllet skal jeg prøve å ha bare til jul. Vi får se

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:39   #1561
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

De selger vel sånne skumdingser med svært lite kcal i butikkene? Det kunne jo kanskje vært et alternativ hvis trangen blir for stor. For min del har sjokolade alltid vært en svakhet, og jeg har ikke forstått at folk kunne bli kvalm etter noen biter- før i går

Nå prøver jeg mitt beste på å psyke meg opp til 20 min med 30 day shred... Det er så VONDT!!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:41   #1562
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, jeg skjønner godt følelsen av å fyse på noe. Da jeg startet med ED tenkte jeg at jeg blir sikkert mindre opphengt i mat etter hvert, altså tenker mindre på det. Men jeg kan vel ikke helt si at det er tilfellet. Jeg tenker veldig mye mer på mat enn tidligere, og føler meg faktisk mer sulten nå i fase 2 enn i fase 1. Kan det være fordi jeg har begynt å trene mer? I går kveld måtte jeg ta kvelds nummer to, stangselleristenger med eddikdressing på, i halv ti tida, da jeg var utrolig sulten. Uvanlig.

Overgangen til å drikke mye har vært lærerik. Jeg er jo sikker på at det er bra for meg, men du verden - så mye flying til et visst rom ...

Vet noen hvordan det er med lettbrus og fase to? Ikke i stedet for vann, men for å kunne variere litt på lørdagskvelden ...

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:53   #1563
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Elinemor!

Jeg tenker også mye på mat, men det er jo egentlig naturlig når man gjør så store endringer. Tror det blir litt som å slutte å røyke- veldig opptatt av det lenge etter man har tatt den siste røyken

Når det gjelder pepsi max er det litt skummelt å skulle gi noen fasit på det, for jeg har lest at det kan være en partystopper for noen. For meg funker det helt fint å ta noen glass i helgene Det er vel som med alt annet- man må bare prøve seg frem og se om det har noen innvirkning på nedgangen. Eneste minuset for min del er at jeg får mer søtsug av det, så da blir det en liten vurdering om det er verdt det- noe det som regel er

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:54   #1564
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ser at jeg tok for gitt at lettbrus var pepsi max...

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:58   #1565
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg drikker litt lettbrus hver dag-gjort siden jeg var tenåring, ikke sundt, men det får da være måte på alt jeg skal slutte med nei, der er IKKE jeg flink, mengden varierer, men minst 2 glass hver dag( røyk-sluttet helt i 05,alkohol- drikker ca 1 -2 store flasker vin pr ÅR nå de siste årene, sukkerrgodteri og kaker med sukker-nesten aldri)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:59   #1566
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ed tillater vel litt lettbrus på alle fasene, men dette er vel noe du må finne ut av selv. jeg drikker nok litt for mye cola zero. jeg vet det ikke er bra, men vektnedgangen stopper ikke opp ihvertfall.

titti: jeg var også utrolig fysen på ost og kjeks en av dagene. da spiste jeg ost oppe tynne skiver med eple. namM! det må jo være bedre enn kjeksene?

streber: chips er noe av det beste jeg et. og har lurt på om det ikke er mulig å lage sin egen chips? av aubergine og slikt? kunne jo vært spennende å prøve.

helgen min har vært ganske herlig. bursdagbesøk på fredagen, hvor det ble litt mye rødvin og alt for mye dansing. og lørdagskveld passet jeg min lillesøster på farsiden, hun er helt herlig, 4 år. syk stakkars, så vi lå på sofaen og så på prinsessefilm helt til klokken halv elleve hun hadde pyntet muffins til meg, med paraply, og når jeg tok en slik i håret sa hun at jeg var nesten like fin som en prinsesse selv

i tillegg har jeg hatt en par "tynne" dager. skvetter til når jeg ser meg selv i speilet. herregud er hodet mitt så stort? og innser at jeg begynner rett og slett å bli ganske slank. herlig med slike dager! vekten er kaputt (dustevekt), så jeg får brke målebånd frem til jeg får råd til å kjøpe ny. men det er like greit, har ikke vondt av å få fokuset litt vekk fra tallet på vekten en stund.

idag tenker jeg forresten å prøve nannahs knekkebrød.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:09   #1567
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Hei Elinemor!

Jeg tenker også mye på mat, men det er jo egentlig naturlig når man gjør så store endringer. Tror det blir litt som å slutte å røyke- veldig opptatt av det lenge etter man har tatt den siste røyken

Når det gjelder pepsi max er det litt skummelt å skulle gi noen fasit på det, for jeg har lest at det kan være en partystopper for noen. For meg funker det helt fint å ta noen glass i helgene Det er vel som med alt annet- man må bare prøve seg frem og se om det har noen innvirkning på nedgangen. Eneste minuset for min del er at jeg får mer søtsug av det, så da blir det en liten vurdering om det er verdt det- noe det som regel er




Skal jeg fortelle noe kjemperart! Pepsi max OG cola light blir jeg søtsyk OG sulten av, det drikker jeg aldri annet enn i besøk. MEN first price sin lett cola er for det første kjempegod-beste lett brusen jeg vet, den smaker MYE OG jeg blir ikke sulten eller godtesykDET er rart! Cola zero blir jeg bittelitt fysen av men ikke mye.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:18   #1568
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ahaa godt tips Streber!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:22   #1569
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

alle som har testet det,som jeg har tipset, rapporterer om det sammeMen kan selvsagt ikke love at dette gjelder alle mennesker

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 15:50   #1570
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Skravlehønene.

Selvfølgelig måtte var det du Streber som drikker litt lettbrus hver dag som meg og selvfølgelig har du også funnet at FP sin er den beste og ikke minst billigste lettbrusen...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 19:57   #1571
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, da blir det First Price lettcola på lørdagskvelden denne uka:-)

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 23:54   #1572
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

jadda først diskutert brus her, så får jeg servert pepsi max hos veninden min i kveld = ekstra ED måltid i kveld, da jeg ble suuuupersulten etter kun 2 timer siden sist måltidEr med andre ord gode grunner til at den brusen så odt som aldri kjøpes her(2-3 ganger i året pga supertilbud eventuelt)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 07:47   #1573
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lett/light/sukkerfri-brus ja..... ekke særlig flink der jeg heller.
Vel i perioder holder jeg meg helt unna - greide 3 mnd nå etter jul faktisk
Men jeg blir ikke sulten eller får søtsug, men tørst - kjempetørst!!!!
Nå i det siste har det gått i 1-2 glass Solo Super pr dag, har hatt så lyst på appelsin

Merker forresten at jeg endelig har kommet tilbake i noenlunde normal rytme, og ikke minst spiser jeg nå minimum 4 måltider pr dag igjen.
Deilig å kjenne at kroppen fungerer, er som om den har forstått av vinterens krise (les buss-stress) er over.
Skal se kiloene også tar hintet og forsvinner

Da er det morgentrening på programmet, strekk tøy bøy også litt styrke.
Ha en toppers dag jenter

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 09:23   #1574
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God morgen alle sammen!

Er det noen her som har lyst til å være med på 30 day shred?? Har dere trent til den før? Den er veldig effektiv og man får resultater fort, men jeg klarer ikke motivere meg til å gjøre den alene Kom an!!!!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:39   #1575
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hvordan gjør man den treningen da? Må man kjøpe inn et program?

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no