Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny på Atkins

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-07, 09:51   #1
fush
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 51
Innlegg: 6
fush er på en erverdig vei

Ny på Atkins

Hei alle sammen.
Jeg er da helt ny her, men ikke ny i den " flotte " diettverden. Jeg skal om ca 5-6 mnd ha en mavebrokk operasjon og legen sier at hvis jeg kommer meg på en BMI på 30 eller under tar han bukplastikk samtidig. Har 4 barn, deriblant tvillinger; 2 keisersnitt, et horisontalt og et vertikalt, så magen min er rimelig ødelagt med mye heng. Så ønsket mitt er jo å klare å gå ned disse 7 kiloene til denne grensen. Jeg vil ned mer, men i hvertfall 7 kilo. Har gått på Atkins ei uke og gått ned ca 1-1,5 kilo. Ser at mange går ned veldig mye første uka, men har dere gått ned mye før dere begynte da eller ikke? Jeg har gått ned jevnt i to år nå , tilsammen ca 22 kilo, så spiller det en rolle på vekttapet selv om dette er en helt ny kur/livsstil? Jeg ser jo at det har virka denne uken, men er likevel livredd for at jeg ikke går mer ned og bruker opp "verdifull" tid jeg kunne brukt til å gå ned på en annen måte. Høres dumt ut, men det hadde vært maks å slippe to operasjoner, når jeg har muligheten til å få to i en. Har noen likedan erfaring kanskje?
Ellers vil jeg bare si takk for et flott forum. Man blir nesten avhengig av å lese her hver dag.

Mvh Fush

fush er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 10:51   #2
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: ny på atkins

Lykke til, Fush!

Det ser jo ut som dette funker på deg, så da ville jeg fortsette å følge det Kanskje være ekstra streng og følge Atkins Induksjon til du har gått ned de 7 kiloene.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 16:11   #3
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: ny på atkins

Sitat:

men er likevel livredd for at jeg ikke går mer ned og bruker opp "verdifull" tid jeg kunne brukt til å gå ned på en annen måte.

Hvilken annen "kur" er det som gir vekttap på 1-1,1/2 kilo i uka?? og som faktisk fjerner fettet??? Atkins funker jo på deg, det viser jo vekttapet. fortsett med induksjon til de 7 kiloene er borte.. så kan du gå over på vedvarende. Hvis du er heldig så tar det ikke mer en et par mnd. Vär klar over at 1/2 kilo i uka er mer realistisk enn 2 kilo så ikke få panikk.

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 16:29   #4
fush
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 51
Innlegg: 6
fush er på en erverdig vei

Sv: ny på atkins

Hei igjen.

;Hvilken annen "kur" er det som gir vekttap på 1-1,1/2 kilo i uka?? og som faktisk fjerner fettet??? ;

Er fullstendig klar over hvor irrasjonell jeg egentlig er altså, men det er faktisk en viss hjelp i at det blir påpekt av andre også.
Det er veldig greit å se at det går nedover igjen ihvertfall, for det har stått stille ei stund nå.


Mvh Fush

fush er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no