Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Om man skal skeie ut!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-07, 12:03   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Om man skal skeie ut!

Dette er jo et suuuper teit spm. Men jeg må spørre.
Om man har bestemt seg for å skjeie ut en kveld hva er det best å skjeie ut med??
Eller om man skal kose seg litt ekstra en kveld og kanskje være heldig å fortsatt være i ketose.

- Potetgull?
- Peanøtter?
- Smågodt?
- Mørk sjokolade?
- Karboholdig mat?
- Sukkerfritt godteri?
- Lage en lavkarbovennelig kake?

U tell me....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:07   #2
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: om man skal skjeie ut!

Jeg ville valgt nøtter, ost eller litt mørk sjokolade. Eventuelt kunstig søtet sjokolade eller sukkerfritt smågodt.
Jeg kan ikke skjønne at du vurderer å skeie ut med karboholdig mat eller smågodt?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:09   #3
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: om man skal skjeie ut!

Tihi... jeg postet tråden min før jeg så din.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:20   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Dette er jo et suuuper teit spm. Men jeg må spørre.
Om man har bestemt seg for å skjeie ut en kveld hva er det best å skjeie ut med??
Eller om man skal kose seg litt ekstra en kveld og kanskje være heldig å fortsatt være i ketose.

- Potetgull? NEI
- Peanøtter? JA
- Smågodt? NEINEINEI!!!
- Mørk sjokolade? Tja
- Karboholdig mat? Nope
- Sukkerfritt godteri? Tjæ
- Lage en lavkarbovennelig kake? Tja

U tell me....

I`ll tell you: Skjei ut med deilig, feit mat davel!?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:21   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Sitat:

Jeg kan ikke skjønne at du vurderer å skeie ut med karboholdig mat eller smågodt?

Nei det kan du si. Men det jeg tenkte på var om man detter ut av ketose, spiller det da noen rolle om man spiser med sukker eller om man spiser sukkerfritt. Det er jo mye karbs i begge deler... Skal ikke mange ifa til før jeg detter ut og en pakke går LETT ned på null komma niks

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:23   #6
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Sitat:

I`ll tell you: Skjei ut med deilig, feit mat davel!?

Hehe, ja ikke sant. Kylling med en feit fløtesaus, men jeg skal ha det i kveld. Men kvelden er jo så lang. Får vel heller kose meg med et par krom i stede Da går det sikkert over

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:24   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Og jeg skjønner ikke hvorfor dere foreslår ost. Skjønner ikke hvordan man kan sitte å kose seg en lørdagskveld med OST!!!!
Det smaker jo piss å maule

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:29   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

- Potetgull?
- Peanøtter?
- Smågodt?
- Mørk sjokolade?
- Karboholdig mat?
- Sukkerfritt godteri?
- Lage en lavkarbovennelig kake?

Litt mørk sjokolade fungerer fint, om du tar 99% sjokolade og smelter det sammen med cocosa blir det enda bedre. En fin lavkarobkake er egg, sukrin, malte nøtter og kanskje litt kakao eller vaniljedråper.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:31   #9
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: om man skal skjeie ut!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Nei det kan du si. Men det jeg tenkte på var om man detter ut av ketose, spiller det da noen rolle om man spiser med sukker eller om man spiser sukkerfritt. Det er jo mye karbs i begge deler... Skal ikke mange ifa til før jeg detter ut og en pakke går LETT ned på null komma niks

Eh, det er ikke like mye karber i sukkerfritt og sukkerholdig. Hvor har du fått det fra? Man ramler da ikke ut av ketose av litt sukkerfritt godis. Man får kanskje rennaræv, men.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:46   #10
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Dersom JEG skal kose meg en lørdagskveld så kan jeg finne på å kjøpe cashewnøtter og cola light. Det er en fin blanding synes jeg.

Igår kjøpte jeg litt fra sukkerfritt, og noen nøtter som jeg koste meg med, og det blir nok kosen i kveld også.

Selv om det beste er nok å kose seg med noe god MAT på en slik kveld. Gjerne spise litt senere enn vanlig så man ikke blir fysen eller sulten så fort igjen, og spise noe som metter godt. Da holder det lenge med en flaske vann for meg i løpet av kvelden.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:51   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Peanøtter? ??

Det er vel ikke så gæli Georgine?

Ser ikke at det er værre en mørt sjokolade, den inneholder jo sukker som er den største synderen.
Det som JEG syns er det dumme med å skeie ut med noe med sukker, uansett hvor lite det er... så trigger det søtbehovet. Så om jeg VAR søtsugen før jeg spiste det blir jeg ikke noe mindre dagenen etter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:01   #12
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Sitat:

Eh, det er ikke like mye karber i sukkerfritt og sukkerholdig. Hvor har du fått det fra? Man ramler da ikke ut av ketose av litt sukkerfritt godis. Man får kanskje rennaræv, men

Det er jo mye karb i sukkerfritt godteri. og en pakke ifa er jo ingenting. Hvis jeg da har fått i meg 1,5 eller to pakker er det jo fort oppi 30 karbs og da er jeg ute hvis jeg plusser på maten jeg har spist.
Det var sånn jeg mente det
Og jeg synes det er mye karbs i mørk sjokolade. Har dårlig tilgjengelighet på cavalier sjokoladen her.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:02   #13
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Jeg spiser litt av de peanøttene fra michaels farm, de er minst karb i og jeg synes faktisk de er best, siden jeg liker de hele nøttene, og de er store og gode i denne pakken.
Tenkte ejg skulle prøve meg på krydderkaken i kveld....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:02   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Nå er jo jeg kanskje streng akkurat når det gjelder dette med å skeie ut, men jeg følger ketolyse etter boka.

Men siterer Nille som skrev i en annen tråd:

Sitat:

Å skeie ut hører ikke med på Ketolysekuren (det er Torkil ganske så klar på i boka - uansett hva folk gjør i praksis) - men du velger jo selv.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:07   #15
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Nei det vet jeg jo
Men mener ikke sånn skjeie ut. Ikke komme ut av ketose.
Og så lurer jeg jo bare på hva som er forskjell og best å spise om man har planlagt en utskeielse. (sier ikke at jeg skal gjøre det, for det skal jeg IKKE) Om man kommer ut av ketose av å spise masse sukkerfritt, eller om man kommer ut av ketose av å spise en plate melkesjokolade (eller smågodt) Hva er den store forskjellen?? Om det spiller noen rolle hva man spiser når det er planlagt.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:08   #16
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Ta det med ro Gerd, skal IKKE ut av ketose i helga, det har blitt for mye av det de siste helgene
Du har helt rett, det hører ikke hjemme i ketolysekuren. Men som mange sier, man må ikke være SÅÅÅ streng mot seg selv, da lever man jo i et fengsel og da blir man deppa! SÅ en gang i blant må man unne seg. Hvis man føler man har behov for det.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:12   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Ta det med ro Gerd, skal IKKE ut av ketose i helga, det har blitt for mye av det de siste helgene
Du har helt rett, det hører ikke hjemme i ketolysekuren. Men som mange sier, man må ikke være SÅÅÅ streng mot seg selv, da lever man jo i et fengsel og da blir man deppa! SÅ en gang i blant må man unne seg. Hvis man føler man har behov for det.

Jeg koser meg med en bit mørk sjokolade og fleskesvor lørdags-kveldene. Med god samvittighet. For dette er blitt en livsstil for meg, og derfor kaller jeg det heller ikke å skeie ut. Men jeg må være forsiktig, for det er kke mye som skal til for å trigge mitt søtbehov, og der har jeg fremdeles en stor jobb foran meg...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:18   #18
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: om man skal skjeie ut!

Mitt middel i helgene er å lage taco Spise MASSE og sent på kvelden etter at ungene er lagt. Da får jeg ikke lyst på noe etterpå annet enn kanskje 1 glass brus.

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:24   #19
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Ja Taco er digg. Men da blir jeg sittende alene å spise for gubben er veldig LEI av taco nå for vi har hatt det så mye hihi
Men jeg har krommen jeg vettu. Et par av de så er søtsugen borte. Skal nok klare meg fint i kveld. Men det blir nok litt peanøtter

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:33   #20
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Peanøtter har 11 og er veldig salte.

Hasselnøtter, paranøtter, pekannøtter og valnøtter er bedre

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:37   #21
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Ja du har rett Georgine. Salt har jeg veldig problemer med. Har kuttet ut bacon nå for så at jeg fikk store problemer med vann i kroppen og tror det var pga det.
Vettu hva?? Tror jeg rett og slett skal gå ned å kjøpe noen krabbeklør og kose meg med det i kveld

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:41   #22
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: om man skal skjeie ut!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Ja du har rett Georgine. Salt har jeg veldig problemer med. Har kuttet ut bacon nå for så at jeg fikk store problemer med vann i kroppen og tror det var pga det.
Vettu hva?? Tror jeg rett og slett skal gå ned å kjøpe noen krabbeklør og kose meg med det i kveld


Kjempelurt

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:47   #23
Kokkosbolla
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 50
Innlegg: 124
Kokkosbolla er på en erverdig vei

Sv: om man skal skjeie ut!

Grønnsaker med dip da? Det går vel an å kose seg med?

__________________
Fra maxvekt i 2003: minus 45 kg
Fra 8.1.08: - 17 kg

Kokkosbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:57   #24
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Sitat:

Grønnsaker med dip da? Det går vel an å kose seg med?

Det går kjempe fint an. Men liker best kokte grønnsaker og det blir ikke det samme. men absolutt en god idee

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:01   #25
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Jeg er nok som Gerd, veeeldig stren med meg selv. Eller andre synes jeg er streng, men det har for meg blitt en livsstil. Jeg har funnet ut at jeg kan spise baconsvor (eller crisp de lørdagene svor byr megi mot) i stede for potetgull, og to-tre ruter freia dark. Da er jeg veeeeldig fornøyd og savner ingenting. Og det har ikke påvirket nedgangen min i noen grad. Sånn kommer jeg til å fortsette, men kan etterhvert unne meg ett lite kakestykke i bryllup feks. Men som med Gerd, det skal nok lite til for at jeg blir junkie, så jeg vil gjerne holde meg her jeg er nå, og jeg savner ikke noe...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Når man blir mett etter ca 10 g karbo, men skal ha 15-20. Hva gjør man da? Lollypop! Ketolysekuren 14 30-09-07 16:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no