Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Målet er nådd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-07, 13:26   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Målet er nådd!

Og jeg er så stolt av meg selv!

Måtte bare skryte

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:27   #2
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer

Flott å lese om andre som har oppnådd sine mål. Motiverer meg!

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:28   #3
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer!! Det har du virkelig fortjent

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:32   #4
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Målet er nådd!

Grættis, grættis, grættis

AH FOR EN FØLELSE DET MÅ VÆRE?

Hva har du tenkt å gjøre nå?

Lyst til å gi en kort oppsummering på hvordan det har vært, uten at vi må lese hele journalen

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:34   #5
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Målet er nådd!

Å, gratulerer så masse ! Kan tenke meg at du er veldig fornøyd med dine egne prestasjoner, og det har du jo absolutt all grunn til å være

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:36   #6
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Målet er nådd!

GRATULERER så masse!!! Du har vært kjempeflink og er virkelig en inspirasjon for oss andre

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:40   #7
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

AH FOR EN FØLELSE DET MÅ VÆRE?

Hva har du tenkt å gjøre nå?

Lyst til å gi en kort oppsummering på hvordan det har vært, uten at vi må lese hele journalen

Tusen takk!
Er ikke mye å lese i journalen, for jeg glemmer den
Men det har vært en fornøyelse hele veien. Deilig å peke nese til alle bedreviterene som slaktet denne kuren. Jeg og venninna mi skulle gjøre det sammen, altså slanke oss. Begynte ved nyttår, men vi datt av hele tiden. Så fant jeg denne kuren i mai og startet på det, hun var negativ og veeeeelig kritisk. Jeg har gått ned, hun litt opp... Så nå vil hun ha meg til å lære seg dette, men må vente til etter jul

Det er en fantastisk følelse. Buksene jeg skulle jobbe meg inn i sitter nå løst og ikke like fint på kroppen. Har ikke vært så slank siden lenge før jeg fikk barn. Klart kroppen har jo forandret seg etter fire fødsler, kan ikke vente annet. Magen er ikke heeeelt stram, men den ser helt flat ut, tar jeg på den, så disser det jo litt, men...

Åh, jeg er så takknemlig og stolt.

Det jeg skal gjøre nå er å holde på med ketolyse i ett par uker til, og innføre 5-10 karb om dagen hver uke og se hvor jeg må stoppe. Spennende å se hvor høyt opp jeg kan gå før det begynner å legge seg på kroppen

Men dere blir ikke kvitt meg her altså. Vil gjerne bidra med mine erfaringer til nye slankere

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:42   #8
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Tusen takk alle sammen. Glad jeg kan inspirere dere andre til ett lettere liv

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:44   #9
Kriz
Juniormedlem
 
Kriz sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 40
Innlegg: 24
Kriz er på en erverdig vei

Sv: Målet er nådd!

gratulerer så mye! det er knall jobba!

Kriz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:56   #10
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer så mye!!!!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:13   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Du er så flink atte

Gjort en kjempebragd med deg selv

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:17   #12
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer!

  Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:37   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Åh! Så herlig det må være!

Du har vært flink, og veldig inspirerende. Det er nok også lettere når man har vært slank tidligere (jo lengre kiloene har sittet på kroppen, jo lengre tid tar det å få dem av), så min kamp er ennå ikke over, for jeg har aldri vært slank. Gleder meg til å komme dit du er nå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:49   #14
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Åh! Så herlig det må være!

Du har vært flink, og veldig inspirerende. Det er nok også lettere når man har vært slank tidligere (jo lengre kiloene har sittet på kroppen, jo lengre tid tar det å få dem av), så min kamp er ennå ikke over, for jeg har aldri vært slank. Gleder meg til å komme dit du er nå!

Jeg var slank i min ungdom ja.. Var aktiv fotballspiller på kretslaget og greier. Men da jeg ble sammen med min kjære gikk det fort oppover, for han hadde bil og kjørte meg overalt. Da var jeg 16. I løpet av det forste halvannet året vi var sammen gikk jeg opp 10 kg, og etter vi flyttet sammen gikk jeg opp 13 til. Så begynte jeg å slanke meg, syyyyk, utviklet anorexi og var veldig dårlig både psykisk og fysisk i ett par år, men så ble jeg gravid og tankegangen snudde på dagen, jeg tenkte at barnet jo måtte få næring. Og da jeg var 6 mnd på vei begynte vekten å normalisere seg, det syntes da såvidt at jeg var gravid, for magen var jo innhulet da jeg ble på vei. Men de siste 13 ukene før han ble født la jeg på meg 15 kg, stortsett vann, men ingen skulle tro at jeg ni mnd før hadde vært radmager og syk Og siden har jeg sitt med kiloene. Hatt to + to tette svangeskap. I mellom nr 2 og 3 klarte jeg å gå ned til 72 kg, men jeg hadde ikke før nådd det før det begynte å komme på igjen... Og da satt det... Helt til nå! Så det har vært mange påbegynte og mislykkede kurer som har ført til mer overvekt hver gang... Men denne gangen har jeg klokketro på at det skal vare, fordi jeg har endret meg oppi topplokket i tillegg...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:58   #15
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Målet er nådd!

Grattis!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 15:05   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Det har definitivt noe å si, den mentale biten undervurderes av mange.
Ikke minst hvordan man skal leve med sitt "nye jeg" og forsones med tanken på at man ikke kan beskytte seg bak fettet, i hvert fall sånn det har vært for meg.

Jeg skjønner det har vært vanskelig for deg, og mannen din med tanke på spiseforstyrrelser. Det er så utrolig bra at du har nådd målet ikke bare på det fysiske plan i dag! Atter grattis!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 15:11   #17
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer! Det er så godt å "få tilbake" kroppen sin Jeg har også nådd målet mitt, men jeg har ikke trent i det hele tatt, så jeg har en skikkelig slappis-kropp..

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 15:11   #18
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det har definitivt noe å si, den mentale biten undervurderes av mange.
Ikke minst hvordan man skal leve med sitt "nye jeg" og forsones med tanken på at man ikke kan beskytte seg bak fettet, i hvert fall sånn det har vært for meg.

Jeg skjønner det har vært vanskelig for deg, og mannen din med tanke på spiseforstyrrelser. Det er så utrolig bra at du har nådd målet ikke bare på det fysiske plan i dag! Atter grattis!

Ja, stakkars mannen min, han har virkelig måtte stå ut med mye med meg... Derfor var han (som mange kanskje husker) ganske negativ da jeg begynte i mai. Fordi han har sett hva det gjør med meg å mislykkes gang på gang. Men nå er han såååå stolt av meg og får ikke fullrost meg nok. Og han tenker litt lavkarbo selv faktisk. Og i tillegg har hann tatt av 6 kg bare på at jeg lager all maten selv og vi ikke bruker noe ferdifabrika.

Photobscurba, du var en av de viktige profilene på disse siden da jeg startet. Fikk mange gode råd og tips fra deg! Tusen takk!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 15:26   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Tusen takk for det! Det gleder meg veldig å høre!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 16:23   #20
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer så mye, MorStine! Så deilig det må være for deg dette.

Jeg har jo gått ned ganske mange kilo selv også, men er ikke helt i mål, sånn som du. Gleder meg til jeg kommer dit jeg også, inspierende å lese denne jubeltråden din.

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Men denne gangen har jeg klokketro på at det skal vare, fordi jeg har endret meg oppi topplokket i tillegg...

Dette er så utrolig viktig det du skriver der, det burde vært skrevet med store bokstaver. Jeg har også vært, og er fortsatt, veldig opptatt av å jobbe med psyken min. For dette er min siste store slankekur (det har vært et par). Da snakker jeg ikke om 2 feriekilo, men den siste store. Såfremt jeg kan forhindre det, og så fremt det ikke skjer uforutsette ting. I tillegg så gjør jeg dette for helsen min. Jeg skal leve sånn. Men nå babler jeg, og det skal jeg ikke gjøre i jubeltråden din.

Gratulerer så mye med stor, stor seier, MorStine!

__________________



Sist redigert av Tussa : 03-11-07 kl 16:33.
Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 16:24   #21
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer så mye! Godt jobba

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 16:27   #22
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Gratulerer så mye, MorStine! Så deilig det må være for deg dette.

Jeg har jo gått ned ganske mange kilo selv også, men er ikke helt i mål, sånn som du. Gleder meg til jeg kommer dit jeg også, inspierende å lese denne jubeltråden din.



Dette er så utrolig viktig det du skriver der, det burde vært skrevet med store bokstaver. Jeg har også vært, og er fortsatt, veldig opptatt av å jobbe med psyken min. For dette er min siste store slankekur (det har vært et par). Da snakker jeg ikke om 2 feriekilo, men den siste store. Såfremt jeg kan forhindre det, og så fremt det ikke skjer uforutsette ting. I tillegg så gjør jeg dette for helsen min. Jeg skal leve på sånn. Men nå babler jeg, og det skal jeg ikke gjøre i jubeltråden din.

Gratulerer så mye med stor, stor seier, MorStine!

Selvfølgelig kan du bable i jubletråden min Bare koselig, tusen takk for flott innlegg, er veldig enig med deg

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 16:32   #23
Eplekjerne
Medlem
 
Eplekjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 127
Eplekjerne er på en erverdig vei

Sv: Målet er nådd!

Så moro!! Gratulerer!!

__________________


Eplekjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 16:35   #24
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Gratulerer så masse MorStine!!! Det er helt fantastisk, og du er til stor inspirasjon for meg som akkurat har begynt (for andre gang). Du har nå det midjemål jeg ønsker å ende opp med, men i forhold til det du veier, måler du nok noe mer enn meg. Kan jeg få spørre hva din BMI er nå? Du er utrolig flott på etter-bildet, det er akkurat sådan jeg gjerne vil være!

Ups, det hjalp å åpne øynene, nå så jeg din BMI...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant

Sist redigert av Eva : 03-11-07 kl 19:14.
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 17:59   #25
Zinger
Juniormedlem
 
Zinger sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 45
Zinger er ny på veien

Sv: Målet er nådd!

Wow, 24 kg siden mai?! Jeg kan ikke annet enn å ta av meg hatten og si:
GRATULERER!!! godt jobba!!

Zinger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo light Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ang baking etter at man har nådd målet.. cilemora Lavkarbo generelt 7 24-10-07 13:52
ang mel-produkter når man har nådd målet. cilemora Dr Lindbergs 0 23-10-07 20:32
Dere som har nådd målet! tullann Ketolysekuren 16 01-09-07 19:42
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) LilleVille Lavkarbo generelt 13 17-09-06 02:37
Målet nådd.. deeluxe Atkins kosthold 7 15-04-04 04:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no