Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Uke 2!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-07, 08:53   #1
MALENE
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 9
MALENE er på en erverdig vei

Uke 2!

Hei Alle sammen.

Har startet uke 2 på Atkins, og føler meg SÅ bra!!
Hadde en litt dum helg der vekten viste OPP 200g etter første uken, og vurderte et lite sekund å droppe hele kuren.
Men LESSIS fikk meg på bedre tanker!!
Hadde nok gjort en bommert 1 uken med å spise 10 ganger så masse hvitost som jeg burde, i den tro at ALT med 0 karbo kunne inntas i uante menger.
Tok fram matvekt og satte igang! Måler opp tillatt mengde ost hver morgen, som jeg fordeler på frokost, lunsj & middag. Dropper ost om kvelden.
Veier meg ikke før på lørdag, så jeg håper dette virker nå!
Men uansett; formen er utrolig bra! Ikke noe hodepine(er endel plaget med det ellers), utrolig energi, og godt humør!
Dette har vært mangelvare de siste årene.

Hva som gjør at jeg får den energien, tro? I over 30 år har jeg slanket meg på tradisjonelle kurer/kurs, og gått ned i vekt...og opp igjen vel så mange etterpå! Så jeg har litt vanskelig med å droppe kaloritenkning

Håper dette virker.
Ha en flott dag!

__________________




MALENE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:12   #2
lessis
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bergen
Alder: 63
Innlegg: 80
lessis har en fantastisk aura rundt seglessis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uke 2!

Opprinnelig lagt inn av MALENE, her.

Hei Alle sammen.

Har startet uke 2 på Atkins, og føler meg SÅ bra!!
Hadde en litt dum helg der vekten viste OPP 200g etter første uken, og vurderte et lite sekund å droppe hele kuren.
Men LESSIS fikk meg på bedre tanker!!
Hadde nok gjort en bommert 1 uken med å spise 10 ganger så masse hvitost som jeg burde, i den tro at ALT med 0 karbo kunne inntas i uante menger.
Tok fram matvekt og satte igang! Måler opp tillatt mengde ost hver morgen, som jeg fordeler på frokost, lunsj & middag. Dropper ost om kvelden.
Veier meg ikke før på lørdag, så jeg håper dette virker nå!
Men uansett; formen er utrolig bra! Ikke noe hodepine(er endel plaget med det ellers), utrolig energi, og godt humør!
Dette har vært mangelvare de siste årene.

Hva som gjør at jeg får den energien, tro? I over 30 år har jeg slanket meg på tradisjonelle kurer/kurs, og gått ned i vekt...og opp igjen vel så mange etterpå! Så jeg har litt vanskelig med å droppe kaloritenkning

Håper dette virker.
Ha en flott dag!

Hei igjen og god formiddag til deg. Full av energi er noe av det som jeg også merker er et av frynsegodene med lavkarbo-opplegg. Så flink du, Malene! Tror også at vi kan både motivere og hjelpe hverandre fremover (les nedover...tihi) Husk at du er den som har lært meg mye om mangt. Vi gir oss ikke
Ha en utrolig fin dag og vi snakkes.
Klem fra Sissel

__________________



lessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter "jeg vil selv"metoden Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 00:33   #3
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Uke 2!

Hei Malen og velkommen !

Så utrolig flott innsats du har gjort til nå! Noen bommerter er ikke til å komme unna, da er det bare å hold emotet og ikke gi seg! Stå p åvidere!!
beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke! Merete A Trening 32 02-10-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no