Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Forskjell i matvaretabellene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-06, 17:08   #1
Loppa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 48
Innlegg: 1
Loppa er på en erverdig vei

Forskjell i matvaretabellene

Hei!
Er det noen flere enn meg som har oppdaget at innholdet av karbo er ulikt for like matvarer i Dr.Atkins karbo teller og i Dr.Atkins Nye Slankerevolusjon???? Er jo ikke rart man blir litt forvirret og sliter med å komme i ketose..

Helene

Loppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 20:58   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell i matvaretabellene

Jeg vet at det er mange feil i karbotelleren i hvertfall. Det mest korrekte er vel tabellen her inne tror jeg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:33   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell i matvaretabellene

Opprinnelig lagt inn av Loppa, her.

Hei!
Er det noen flere enn meg som har oppdaget at innholdet av karbo er ulikt for like matvarer i Dr.Atkins karbo teller og i Dr.Atkins Nye Slankerevolusjon???? Er jo ikke rart man blir litt forvirret og sliter med å komme i ketose..

Helene

Den norske utgaven av karbotelleren er så og si ubrukelig. SÅÅÅÅÅ mye feil er det i den ! (Vi har skrevet en del om den tidligere) Men du bør komme ketose på tross av det altså !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forskjell på ketonstiksa? Fjonken Lavkarbo generelt 2 22-06-06 21:10
Hva er forskjell på koritson og kortisol? mofe Fysisk og mental helse 3 07-05-06 21:42
Hva er forskjell på soyaprotein og soyamel? Aadi Lavkarbo generelt 1 04-03-06 11:35
Forskjell mellom Ketogen og Ketolyse diett?? Bamseline Ketolysekuren 30 07-02-06 18:55
Føler ingen fysisk forskjell i ketosen... elian Induksjonen 1 26-07-04 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no