Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Noen som vet om en dyktig lege i Trondheim?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-07, 18:34   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Noen som vet om en dyktig lege i Trondheim?

Var for noen år siden hos Fedonlegen her i byen (Trondheim) Og fikk vite at jeg var insulinresistent og han ga meg også svar på flere av de tingene jeg kjente/lurte på. Jeg har alltid levd såkalt sunt med mye grønnt og frukt og kunne ikke fatte hvorfor jeg ikke klarte å gå ned de ekstra kiloene jeg fikk i svangerskapet.
Ikke kunne jeg skjønne heller hvorfor jeg i begge svangerskapene fikk det som var av komplikasjoner. Ikke var jeg overvektig og blodtrykk var flott men allerede fra dag 1 i svangerskapene føyk det opp og ble skyhøyt den siste tiden.

Min fastlege fnyste av dette da jeg fortalte om det med insulinresistens og at jeg en kort periode ble satt på Avandia av Fedonlegen..

Nå føler jeg at jeg ikke kommer meg videre og trenger hjelp av en lege som kan det med insulinresistens og kosthold relatert til dette.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 22:23   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som vet om en dyktig lege i Trondheim?

Jeg vet ikke om min fastlege er noe dyktig med insulinresistens. Men han er veldig god å snakke med, og lar meg få medisin på registreringsfritak som jeg har bedt om selv. Han er lydhør til pasienten, hvis du sier du føler deg bedre hvis du går på sånn-og-sånn medisin så respekterer han det.

Hvis du ikke får andre tips om leger som folk vet er god på dette, så kan du vurdere han? Ingar Løge, Edda Legesenter. Det ligger like ved St. Olavs.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Ultrametabolisme? Noen som vet? Hvitveis Spørsmål og svar 2 22-03-06 14:17
Er det noen som vet noe om dette? clueless Lavkarbo generelt 3 30-05-05 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no